Abp Jędraszewski: SMOG będzie dopóty, dopóki w P olsce będzie Kościół Katolicki

Data: 2019-12-25 05:17:47
Autor: japanizer
Abp Jędraszewski: SMOG będzie dopóty, dopóki w P olsce będzie Kościół Katolicki
https://wyborcza.pl/7,75398,25545147,abp-jedraszewski-ekologizm-jest-sprzeczny-z-biblia.html

  Abp Jędraszewski: "Ekologizm jest sprzeczny z Biblią"

  - Ekologizm to zjawisko bardzo niebezpieczne. To jest sprzeczne z tym wszystkim, co jest   zapisane w Biblii - powiedział abp Marek Jędraszewski w świątecznej rozmowie z TV   Republika.

  Jego zdaniem postulaty ekologów oraz kwestie związane ze zmianami klimatycznymi są   sprzeczne z Biblią.

Data: 2019-12-25 14:22:40
Autor: u2

https://pbs.twimg.com/media/EMTKN0CX0AUReg-.jpg:large

Data: 2019-12-27 22:55:39
Autor: Pisiorowy Escobar
w <5e0362a0$0$548$65785112@news.neostrada.pl>, u2 <u_2@o2.pl> napisał(-a):

> [...]
>    zapisane w Biblii - powiedział abp Marek Jędraszewski w świątecznej rozmowie z TV

a jak twój waleniec - niejaki kaleta mający fejkowe konto do hejtowania jako
woś ? :DDDD
może ci opowie conieco w nocy :DDD

--
"- To jest takie nowoczesne dziennikarstwo, co z dziennikarstwem prawdziwym nie ma wiele wspólnego - tłumaczył nowo zatrudnionej reporterce zastępca redaktora naczelnego newsweb.pl Dominik S. Jednocześnie wyjaśniał, na czym polega praca w portalu. - Człowiek siedzi i wymyśla jakieś bzdury. Dziennikarze to nad jednym tekstem trzy dni siedzą, a my piszemy po dziesięć dziennie - dodawał. "

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu
82% - przeciwnicy

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2019-12-25 15:31:16
Autor: 𝓢𝔂𝓵𝓿𝓲𝓸 𝓑𝓪𝓵𝓬𝓸 𝓷𝓮𝓽𝓽𝓲
Am 25.12.19 um 14:17 schrieb japanizer@japanizer.org:
[...]

Temu jegomosciowi to juz nie tylko seks rzucil sie na glowizne. Ale niech mu tak bedzie, to niebawem moze rzeczywiscie koscioly z braku klientow beda przerabiane na mieszkania. Nie potrzeba do tego muzeow ateizmu, lecz armii Jedraszewskich.
A pomyslec, ze w sasiednich Niemczech (czytam o tym w gazecie) biskupi nakazali swoim ksiezom i pastorom, zeby w okresie swiat nie gadali nic o polityce i klimacie.

--
Wodan akbar!

saluto
SB dr angelologii apokryficznej

https://pokazywarka.pl/ibq71l/
?????????????????????????????????????????????????????????????
,,Internet to coraz częściej opowieść idioty pełna wściekłości i wrzasku" (Olga Tokarczuk)

Data: 2019-12-25 15:41:33
Autor: A. Filip
SB: SMOG będzie dopóty, dopóki w Niemczech będzie Kościół Katolicki co w święta o Globalnym Ociepleniu nie poucza
Sylvio Balconetti <silvio@invalid.invalid> pisze:
[...]

Co za podła niemiecka cenzura! :-)

Trend wyznaniowości _chrześcijańskiej_ w europie jest dołujący.
Ja osobiście uważam że postawienie na "twardy elektorat" jest obecnie w
_długiej_ perspektywie lepszą europejską strategią dla KRK.
"Miękki elektorat" odpadnie tak czy siak najwyżej wolniej a twardy
elektorat nie pójdzie w radykalizm innego odłamu chrześcijaństwa.

--
A. Filip : Pij mleko (matki)!!

Data: 2019-12-28 00:41:40
Autor: t-1
W dniu 2019-12-25 o 15:31, Sylvio Balconetti pisze:

A pomyslec, ze w sasiednich Niemczech (czytam o tym w gazecie) biskupi nakazali swoim ksiezom i pastorom, zeby w okresie swiat nie gadali nic o polityce i klimacie.

Bo i po co o tym baranom gadać, skoro wiedzą swoje?

Data: 2019-12-25 18:54:54
Autor: OnekT
Abp Jędraszewski. Watykańska mafia pedalskopedofilska jest sprzeczna.
Użytkownik <japanizer@japanizer.org> napisał w wiadomości

> [...]

Jędraszewski w świątecznej rozmowie z TV  Republika.

 Jego zdaniem postulaty ekologów oraz kwestie związane ze zmianami

Watykańska mafia pedalskopedofilska jest sprzeczna z Biblią.

Data: 2019-12-25 19:50:11
Autor: u2

https://www.youtube.com/watch?v=EkGkvmO_jlM

Data: 2019-12-26 13:17:03
Autor: Bruno Brunowski
Abp Jędraszewski: SMOG będzie dopóty, dopóki w P olsce będzie Kościół Katolicki
Najlepszy komentarz: "Ekologizm w sprzeczności z naukami Jezusa. Dlatego wczoraj idąc na pasterkę wyrzuciłem dwa worki śmieci do lasu i mam luz, a żona swoje śmieci posegregowała i teraz musi się spowiadać. Proste"
https://twitter.com/K_Stanowski/status/1209793231153700865?s=19

--
Bruno

Data: 2019-12-26 14:37:15
Autor: mrbluesky.pl
Abp Jędraszewski: SMOG będzie dopóty, dopóki w POlsce będzie lewactwo ;P

O co ten caly histeryczny medialny krzyk? Bo trafil lewactwo smiertelnie celnie ;P

Jędraszewski: [...] wszystkie ruchy lewicowe to jedna wielka inżynieria, próba przekształcenia człowieka i świata na swoją modłę. - Realizm filozoficzny czy chrześcijański polega na tym, że my próbujemy odczytać ten świat. Pytamy o pochodzenie, odczytujemy tajemnice. Ideologia polega natomiast na tym, że są pewne idee, mniej lub bardziej oderwane od rzeczywistości, i siłą próbuje się je wprowadzać w życie ludzi, nie patrząc na koszty. Takim eksperymentem był niewątpliwie komunizm. Niekoniecznie trzeba w ideologii zabijać ludzi fizycznie, ale na pewno dziś próbuje się wyzbyć z nas tego, co decyduje o człowieczeństwie"

https://wiadomosci.onet.pl/kraj/komentarze-po-wypowiedzi-abpa-jedraszewskiego-o-ekologizmie-sprzecznym-z-biblia/0vntzpm

Data: 2019-12-26 16:59:23
Autor: japanizer
On Friday, December 27, 2019 at 7:37:17 AM UTC+9, mrblu...@gmail.com wrote:
O co ten caly histeryczny medialny krzyk? Bo trafil lewactwo smiertelnie celnie ;P

Chyba samego siebie:

https://ekai.pl/coraz-mniej-polakow-uwaza-ze-boze-narodzenie-za-swieto-religijne/

  Boże Narodzenie w Polsce od lat najczęściej traktowane jest jako święto rodzinne,   rzadziej zaś religijne czy też związane z tradycją chrześcijańską - zauważa Centrum   Badana Opinii Społecznej (CBOS). Wedle najnowszych badań spadł odsetek wskazań na Boże   Narodzenie głównie jako święto religijne. Pozostaje ono takim dla 23% ankietowanych i   jest to spadek o 4 punkty procentowe w stosunku do 2017 roku.

https://www.newsweek.pl/polska/coraz-mniej-wiernych-w-kosciolach/p0x7wcm

  Po raz pierwszy w historii badań Instytut Statystyki Kościoła Katolickiego liczba   owieczek regularnie odwiedzających domy Pana spadła poniżej 10 milionów. Oznacza to, że   regularnie do kościoła chodzi zaledwie 36,7 procent ochrzczonych Polaków. To najgorsze   wyniki frekwencji w kościołach od ponad 30 lat.

Data: 2019-12-27 05:09:09
Autor: mrbluesky.pl
Abp Jędraszewski: SMOG będzie dopóty, dopóki w POlsce będzie lewactwo ;P
O co ten caly histeryczny medialny krzyk? Bo trafil lewactwo smiertelnie celnie ;P
Chyba samego siebie:
-- -
Wyja ci co zostali trafieni tym opisem w POtyliczke.
A jesli jeszcze przypadkiem chodzili sie POkazywac do kosciolka  to w KOncu POkazuja [w statystykach rowniez] kim naprawde byli.
Nie dziwi nic. Kler [np. Ratzinger] ze tak bedzie mowil od lat 60tych XXw
Sila Kosciola nie jest ilosc ale jakosc wiary nielicznych co POsola ten swiat
w kazdym POkoleniu -nawet gdyby mialo to byc POkolenie ostatnie, w koncu kiedys ten wasz POl-swiatek sie sKOnczy... ;P

Data: 2019-12-27 02:04:57
Autor: Jacek Bialy
Abp Jędraszewski: SMOG będzie dopóty, dopóki w P olsce będzie Kościół Katolicki
   -- -  Abp Jędraszewski: "Ekologizm jest sprzeczny z Biblią"

Gdyby go przymknęli jacyś ekolodzy, to by powiedział, że Chrystus był pierwszym ekologiem..   Buuu ha-ha!

JB

Data: 2019-12-27 05:01:13
Autor: mrbluesky.pl
Abp Jędraszewski: SMOG będzie dopóty, dopóki w POlsce będa lewaki
Bo Chrystus był! pierwszym ekologiem...on jest EKO-LOGOSem  Buuu ha-ha! ;P
Jak i pierwszym komunista, socjalista, feminista, akceptowal wszystkich w
stopniu niewyobrazalnym nawet dla LGBtowcow ...i w ogole byl/jest! The Best!
Bo jest Bogiem, Panem i Mistrzem wszechczasow, kto moze niech to POjmuje a kto nie moze biedna istota jest i bedzie az do swej oplakanej wiecznosci. Kto ma [olej w glowie] temu jeszcze madrosci dodadza a kto nie ma [piatej klepki] temu zabiora i te bidne cztery [na krzyz] co ma ;P

Data: 2019-12-27 06:00:08
Autor: Jacek Bialy
Abp Jędraszewski: SMOG będzie dopóty, dopóki w POlsce będa lewaki
   -- - Jak i pierwszym komunista, socjalista, feminista, (...)

A czemu nie był pierwszym pedałem?       Buuu ha-ha!

JB

Data: 2019-12-27 06:42:13
Autor: mrbluesky.pl
Abp Jędraszewski: SMOG będzie dopóty, dopóki w POlsce będa lewaki
Bo nie chcial ci dawac zlego przykladu?    Buuu ha-ha! ;P

Data: 2019-12-27 10:05:13
Autor: Jacek Bialy
Abp Jędraszewski: SMOG będzie dopóty, dopóki w POlsce będa lewaki
   -- - Bo nie chcial ci dawac zlego przykladu?    Buuu ha-ha! ;P

Dlaczego złego?
Komuchy wymordowały 100 milionów ludzi - co złego zrobiły pedały?

JB

Data: 2019-12-27 15:15:44
Autor: mrbluesky.pl
Abp Jędraszewski: SMOG będzie dopóty, dopóki w POlsce będa lewaki
  -- - Bo nie chcial ci dawac zlego przykladu?    Buuu ha-ha! ;P  Dlaczego złego? Komuchy wymordowały 100 milionów ludzi - co złego zrobiły pedały? -- -
POza zarazaniem AIDS i deprawacja* oraz wykozystywaniem najczesciej nieletnich?
Nie daly sPOleczenstu 100 mln dzieci ;P

*-najwiekszy odsetek pedofilow jest wsrod homoseksualistow...

Data: 2019-12-27 15:20:27
Autor: mrbluesky.pl
Abp Jędraszewski: SMOG będzie dopóty, dopóki w POlsce będa lewaki
Data: 2019-12-28 00:36:41
Autor: Utupis
Abp Jędrasz. Idealna organizacja dla pedałopedofilów.
Użytkownik <mrbluesky.pl@gmail.com> napisał w wiadomości news:b4e58719-bfaf-48cc-aca5-adc1a1eb2fd5googlegroups.com...

najwiekszy odsetek pedofilow jest wsrod homoseksualistow...

A największy odsetek homoseksualistów jest wśród
funkcjonariuszy Partii Watykańskiej w stosunku
do wszystkich funkcjonariuszy Partii Watykanskiej.

Partia Watykańska to idealna organizacja dla pedałopedofilów.
Nieograniczony dostęp do dzieci i nieżonaci mężczyźni mieszkający wspólnie.
Wojtyła, ksywa JPII, rozpirzył seminarium w Austrii bo była tam
Sodoma i Gomora.

Data: 2019-12-27 16:11:07
Autor: mrbluesky.pl
Lewactwo: Idealna organizacja dla pedałopedofilów.

A największy odsetek homoseksualistów jest wśród...
-- -
Proporcje zawodowe homoseksualistow rowniez sa odzwierciedlane przez skorelowane z homoseksualizmem odsetki pedofilow w danych branzach a najwiecej takowych jest wsrod osob bez zawodu, na 880 pedofilow 3 to duchowni [traktujac przynaleznosc do kleru- nawet nieaktualna jako wyuczony zawod], 6-ciu to nauczyciele:

"Wśród 877 osób odbywających obecnie [w POlsce] karę za pedofilię, 275 nie posiada konkretnego zawodu, 144 było pracownikami dorywczymi, 50 wykonywało zawód murarza, 22 było magazynierami, 21 rolnikami, a 19 robotnikami. Skazanych za przestępstwa seksualne wobec dzieci jest też 2 księży i 1 zakonnik."
 https://www.polsatnews.pl/wiadomosc/2019-05-15/murarze-rolnicy-osoby-bez-zawodu-jaki-opublikowal-statystyki-dotyczace-skazanych-za-pedofilie/

Data: 2019-12-29 13:36:05
Autor: Jacek Bialy
[...]

Najczęściej na własną prośbę. Dlaczego ciebie nikt nie zaraził, ani nie zdeprawował?
-- -

       -- - oraz
wykozystywaniem najczesciej nieletnich?
Nie daly sPOleczenstu 100 mln dzieci ;P

Ludzi jest za dużo na świecie, dlatego coraz łatwiej ich koszarować w zbrodniczych systemach. Znam paru homosi i żaden z nich mnie nie okłamał, ani nie mówił mi co mam robić. Komuchy zamęczyły pół świata, a mnie ukradły młodość.

JB

Data: 2019-12-29 14:08:44
Autor: mrbluesky.pl
[...]

Zadna wlasna. W dobie totalnego kryzysu/nieobecnosci ojcostwa kazdy facet ktory POrzuconego wilczka przytuli to objawienie?
A mnie u-strzegla Bozia, obie Mamusie [i byc moze Kler?!? ;P]

[...]

Z tym przeludnieniem to brednie lewizno-libero-maso-komuny ktora teraz probuje POsluzyc sie biednymi homosiami i innymi dewiaLGBTciakami ;P

Data: 2019-12-29 15:53:11
Autor: Jacek Bialy
Abp Jędraszewski: SMOG będzie dopóty, dopóki w POlsce będa lewaki
    -- - Z tym przeludnieniem to brednie (...)

Myślisz że ziemia jest płaska, a ludzie mogą się na niej mnożyć jak króliki?

JB

Data: 2019-12-30 15:11:13
Autor: mrbluesky.pl
Abp Jędraszewski: SMOG będzie dopóty, dopóki w POlsce będa lewaki
Z tym przeludnieniem to brednie (...)

Myślisz że ziemia jest płaska, a ludzie mogą się na niej mnożyć jak króliki? -- -
W twoj desen:
A co za problem sKOlonizowac wszechswiat tryliardami aryjskich plodnych POlolemingow dzieki niemianskiej technologii ks.von Brown'a uzyskanej dzieki reparacjom za IIww? ;P

Data: 2019-12-29 21:42:12
Autor: andal
On Sun, 29 Dec 2019 13:36:05 -0800, Jacek Bialy wrote:

[...]

zamiast chlac z nimi wode trza bylo ich topic!

Data: 2019-12-29 16:19:44
Autor: Jacek Bialy
Abp Jędraszewski: SMOG będzie dopóty, dopóki w POlsce będa lewaki
    -- - zamiast chlac z nimi wode trza bylo ich topic!

W stanie wojennym nie piłem prawie w ogóle. Szukałem dowódców, znalazłem autorytety moralne. W trzeciej ubeckiej przestałem chodzić do kościoła.

JB

Data: 2019-12-29 16:28:05
Autor: japanizer
On Monday, December 30, 2019 at 9:19:45 AM UTC+9, Jacek Bialy wrote:
-- - zamiast chlac z nimi wode trza bylo ich topic!

W stanie wojennym nie piłem prawie w ogóle. Szukałem dowódców, znalazłem autorytety moralne.

Kolesie z ubecji, z którymi piłeś wódkę, były (są?) twoimi autorytetami moralnymi? No, to tłumaczy sporo z twoich wypowiedzi.

Data: 2019-12-29 16:56:18
Autor: Jacek Bialy
[...]

To tyle, co trzeba wiedzieć na temat Jacka Białego.        Buu ha-ha!

JB

Data: 2019-12-27 16:55:39
Autor: Utupis
Abp Jędr. Jezus wolał kobiety cudzołożnice.
Użytkownik "Jacek Bialy" <jacekbialy80@gmail.com> napisał w wiadomości news:b2cee0a7-c563-4c8d-9eef-6eae405391fagooglegroups.com...

A czemu nie był pierwszym pedałem?

JB

Bo wolał kobiety cudzołożnice
cytat z mrbluesky :
"Chrystus sPOtykal sie ... cudzoloznice ..... pozwalal im namaszczac sobie
nogi i ... ocierajac te nogi ich wlasnymi wlosami... "

Data: 2019-12-27 15:35:41
Autor: mrbluesky.pl
[...]

A co? Zazdroscisz ze mial POwodzenie u ekspertek, wsPOlczujesz czy sie tym oburzasz? ;P

Abp Jędraszewski: SMOG będzie dopóty, dopóki w P olsce będzie Kościół Katolicki