Absurd czacha za ....

Data: 2011-05-19 13:48:47
Autor: AZ
Absurd czacha za ....
On 2011-05-19, Carramba <carramba@op.pl> wrote:
Absurd....
czacha przod do TDM 900 to u importera wydatek 1800 z³, za kawalek plastiku, wg mnie warte max 270 zeta. Zreszta na Tajwanie 97 USD.
Ktos mi wyt³umaczy? Na szczescie moja tylko do lakierowania, gara¿owa wpadka.
A moze ktos zrobi forme i zacznie t³uc??? kase rowniez!!!!
Przeciez chinczyki tluka juz od jakiegos czasu komplety owiewek. W
Polsce tez pare firm robi.

Dla przykladu w Kawasaki:
- czacha - 3200 PLN
- boczna owiewka - 2400 PLN

:-)
--
Artur
ZZR 1200

Data: 2011-05-19 16:10:13
Autor: Monster
Absurd czacha za ....
W dniu 2011-05-19 15:48, AZ pisze:

Przeciez chinczyki tluka juz od jakiegos czasu komplety owiewek. W
Polsce tez pare firm robi.

Dla przykladu w Kawasaki:
- czacha - 3200 PLN
- boczna owiewka - 2400 PLN

W twoim przypadku to sama radość:-)
--
Tomek
BMW R1100S

Data: 2011-05-20 01:08:08
Autor: marider
Absurd czacha za ....
On 2011-05-19, Carramba<carramba@op.pl>  wrote:
Absurd....
[...]

To jeszcze nie zauwazyles z Polsce wszystko ma conajmniej 100% marzy? A czasami i 400 lub wiecej.

A moze ktos zrobi forme i zacznie t³uc??? kase rowniez!!!!

Moze lepsze beda tlumiki? Ale nie jakies dominatory czy inne wynalazki z kwasowki ale tytanowe uklady ciete, giete i spawane z rury na metry ;)

Przeciez chinczyki tluka juz od jakiegos czasu komplety owiewek. W
Polsce tez pare firm robi.

A widziales jakosc tego na zywo? Mialem okazje i wolalbym 115 razy oddac stare owiewki do poklejenia i malowania w profesjonalnym warsztacie niz kupowanie podrobek od Chinoli i meczyc sie z tym szajsem :)

Dla przykladu w Kawasaki:
- czacha - 3200 PLN
- boczna owiewka - 2400 PLN

:-)

Bo Kawasaki to padaki ;)

Pzdr
--
marider
Wsciekla Rn22 + dodatki

Data: 2011-05-24 01:07:28
Autor: Bartek Kacprzak
Absurd czacha za ....
On 20 Maj, 01:08, marider <marider_C...@go2.pl> wrote:

Bo Kawasaki to padaki ;)

Super! :| I dopiero teraz to mowisz??
;)

pozdrawiam
Bartek
9'99 niebieska

PS

Jak do tej pory nie narzekam.

Data: 2011-05-27 01:33:38
Autor: marider
Absurd czacha za ....
W dniu 2011-05-24 10:07, Bartek Kacprzak pisze:
On 20 Maj, 01:08, marider<marider_C...@go2.pl>  wrote:

Bo Kawasaki to padaki ;)

Super! :| I dopiero teraz to mowisz??
;)

Zgrywam sie. co kto lubi ;)

pozdrawiam
Bartek
9'99 niebieska

PS

Jak do tej pory nie narzekam.

Kazdy garnek znajdzie swoja pokrywke itd ;)))

Pzdr
--
marider
Byly Hondy, sa Yamahi ;)