Absurd czacha za ....

Data: 2011-05-19 14:04:47
Autor: Piotr Klimek
Absurd czacha za ....
Dnia (Thu, 19 May 2011 15:41:19 +0200) ktos podajacy sie za Carramba
wyklawiaturowal co nastepuje:

Absurd....
czacha przod do TDM 900 to u importera wydatek 1800 zł, za kawalek plastiku, wg mnie warte max 270 zeta. Zreszta na Tajwanie 97 USD.
Ktos mi wytłumaczy? Na szczescie moja tylko do lakierowania, garażowa wpadka.
A moze ktos zrobi forme i zacznie tłuc??? kase rowniez!!!!

Chodzi o to, zebys kupil AC i zeby placil za to ubezpieczyciel.
Np plyta pod silnik do mojego citroena kosztuje w ASO okolo 800zl, taka
sama na allegro 70zl, ale jak mialem naprawiana szkode w ASO to
ubezpieczyciel zaplacil citroenowi 800zl za ten kawalek plastiku.

Piotr Klimek
Suzuki SV1000S K3, Yamaha DT125R
http://bikepics.com/members/piko/

Data: 2011-05-25 17:37:43
Autor: Mat S
Absurd czacha za ....

Użytkownik "Piotr Klimek" <usenet@USUN_TOklimek.net.pl> napisał w wiadomości news:slrn.pl.ita943.vj4.usenetpiko.homelinux.net...

[...]

Odbiegając od tematyki grupy: W Citroenie cos , co sie nazywa PLYTA pod silnik, jest z plastiku??? Mhy... hyhy.... haaaahaha...

MS

Data: 2011-05-25 18:23:59
Autor: Ivam
[ntg] Re: Absurd czacha za ....
Użytkownik "Mat S"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:irj7o8$f4b$1@news.onet.pl...
Odbiegając od tematyki grupy: W Citroenie cos , co sie nazywa PLYTA pod silnik, jest z plastiku??? Mhy... hyhy.... haaaahaha...

Tak. Zeby bylo zabawniej to np. w fordzie focusie tez i w seacie ibizie tez, w peugocie rcz (podobno) tez, w audi a4 i skodzie octavii tez, w vw golfie tez... w escorcie za to byla tylko pod misa olejowa, ale za to metalowa oslona. W dacii duster jest gruba (albo 1,5mm, albo 2mm) stalowa plyta oslaniajaca caly silnik.

A w serwisach uzywaja roznych nazw - albo plyta albo oslona pod silnik.

--
pzdr:
Ivam

Data: 2011-05-25 23:07:21
Autor: Roman Niewiarowski
Absurd czacha za ....
W dniu 2011-05-25 17:37, Mat S pisze:

Odbiegając od tematyki grupy: W Citroenie cos , co sie nazywa PLYTA pod
silnik, jest z plastiku???

w hondzie transalp tez jest z plastiku. I wielu innych sprzetach.

> Mhy... hyhy.... haaaahaha...

Mnie by bardziej smieszylo uzycie tam blachy piatki.

pozdr
newrom

Absurd czacha za ....