Absurd z rejestracją :]

Data: 2016-10-05 18:20:45
Autor: yabba
Absurd z rejestracją :]
Użytkownik "Hinek" <hinek@fuck.pl> napisał w wiadomości news:57f50303$0$5161$65785112news.neostrada.pl...
Odkryłem kolejny absurd przy rejestracji pojazdu!

A było tak:
Po 9 latach od kupna pojazdu postanowiłem go
przerejestrować..Ponieważ jest to pojazd zabytkowy w
częściach i niekompletny musiałem  z niesmakiem
popełnić przestępstwo i zrobić na lewo przegląd...
No trudno. Nie było innego wyjścia.
Teraz już pójdzie wszystko bez problemu pomyślałem.
Myliłem się :)

Złożyłem co trzeba, dostałem tablice i tymczasowy
dowód i po miesiącu poszedłem po odbiór stałego d.r.
Odsiedziałem swoje i idę do Pani:

ja:   Proszę, oto tymczasowy d.r. i dowód osobisty
Pani: Poproszę jeszcze polisę OC
ja:   ???
Pani: Taki wymóg, musimy informować UFG jeśli pojazd
      jest nieubezpieczony.
ja:   No to proszę sprawdzić.
Pani: To poproszę polisę
ja:   Nie wziąłem. Proszę sprawdzić przez internet.
Pani: Nie mamy internetu (!!!!)
ja:   Ja mam internet, w kieszeni! - i sięgam po smartfona.
Pani: Muszę mieć na papierze.
ja:   Przecież samemu się te potwierdzenie drukuje..
      Mogę sobie wydrukować co chcę i jak pani sprawdzi
      czy to prawda?
Pani: Takie przepisy.

Trzeba było przy niej położyć smartfon na ksero i zrobić odbitkę ekranu - będzie potweirdzenie na papierze.

--
Pozdrawiam,

yabba

Data: 2016-10-15 00:00:47
Autor: Budzik
Absurd z rejestracją :]
Użytkownik yabba g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net ...

Trzeba było przy niej położyć smartfon na ksero i zrobić odbitkę
ekranu - będzie potweirdzenie na papierze.

 :)

Absurd z rejestracją :]