Absurdalne kalkulatory sesji Elixir

Data: 2012-10-08 11:33:25
Autor: Chris94
Absurdalne kalkulatory sesji Elixir
W "Ulubionych" miałem zapisane adresy do takich dwóch stron
zawierających kalkulatory czasów wykonywania przelewów pomiędzy bankami:
http://www.elixirsesja.pl/
http://kiedykasa.pl/

Postanowiłem skorzystać z tych kalkulatorów i otrzymane wyniki
spowodowały, że mi ręce opadły.
Oba kalkulatory w ogóle nie biorą pod uwagę, że banki zamykają
przyjmowanie zleceń znacznie wcześniej, niż ma nastąpić sesja Elixir.
Przykładowo, zlecając o godzinie 10:45 przelew z Kredyt Banku do mBanku,
kalkulator przyjmuje, że przelew pójdzie pierwsza sesją Elixiru i środki
będę w mBanku już o godz. 12:00, chociaż w KB zamkniecie przelewów na
pierwszą sesję następuje już o godz. 8 rano!
Ten sam problem dotyczy także innych banków, a w przypadku banków
księgujący przelewy przychodzące III sesją dopiero następnego dnia, błąd
wyników wynosi już cały jeden dzień.
Piszę o tym tutaj, gdyż:
1) przypuszczam, że właściciele tych stron z kalkulatorami przelewów są
userami tej grupy
2) żeby ostrzec innych przed używaniem tych kalkulatorów.

--
Pozdrowienia,
Krzysztof

Absurdalne kalkulatory sesji Elixir