Absurdalny podział na partie polityczne

Data: 2010-09-09 11:29:27
Autor: sofu
Absurdalny podział na partie polityczne

Użytkownik "abc" <abc@wp.pl> napisał w wiadomości
Idący w poprzek stanów podział na partie polityczne to diabelski pomysł,
żeby ludzi skłócić ze sobą.  Przecież taki dajmy na to szewc z PO ma taki
sam interes jak szewc z PiS czy SLD.

Ten sztuczny podział służy szczuciu jednych Polaków przeciw drugim i
maskowaniu podziału rzeczywistego.  Rzeczywistą linię podziału wyznacza
stosunek do Boga.  Z jednej strony mamy Boga, dobro, piękno, uczciwość i
szlachetność, a z drugiej diabła, ohydę, szachrajstwo i podłość.

--

Oj tak mamy piekno!
Widziałem takie piekne obrazki w broszurce STRAŻNICA roznoszonej przez

sofu
--
Dom Pana piękny jest ..
..... a na odrzwiach jego wyraźnie stoi: psom, kurwom i księżom katolickim -

Absurdalny podział na partie polityczne