[RADOM] Absurdy drogowe w Radomiu, fuszerki, brak nadzoru. MZDiK - piesi na drogi dla rowerów,

Data: 2010-05-12 09:19:22
Autor: CeSaR
[RADOM] Absurdy drogowe w Radomiu, fuszerki, brak nadzoru. MZDiK - piesi na drogi dla rowerów,
W bardzo dużym skrócie:

Największy absurd w Radomiu to ilość rozpoczętych remontów - po prostu dramat. Nie ma za bardzo jak się ruszyć.

Data: 2010-05-12 09:39:58
Autor: majcher

Najciekawsze jest to ze zaczęto remontować ulicę (Jana Pawłą II) którą wyznaczony jest objazd remontowanej ulicy Słowackiego :). Wczoraj też 1 z objazdów był kompletnie zablokowany http://www.echodnia.eu/apps/pbcs.dll/article?AID=/20100511/POWIAT0206/229365413

Data: 2010-05-12 11:41:34
Autor: Agent0700
[RADOM] Absurdy drogowe w Radomiu, fu szerki, brak nadzoru. MZDiK - piesi na drogi dl a rower�w,
Najwi�kszy absurd w Radomiu to ilo�� rozpocz�tych remont�w - po prostu
dramat. Nie ma za bardzo jak siďż˝ ruszyďż˝.

Wybory idą, coś się musi dziać, wyborcy muszą widzieć, że się dużo robi, a po wyborach... Będzie można spokojnie pojeździć.

Data: 2010-05-12 12:11:33
Autor: CeSaR
[...]

No nie do końca. Zaczeli dłubać już dużo wcześniej ale te dłubania idą im bez planu jakoś. Dokładnie tak, jak kolega powyżej opisał zaczeli dłubać remont ulicy, którą jest wyznaczony objazd i to nie byle jaki objazd. Więc blokada się zrobiła fest...

Data: 2010-05-12 12:11:07
Autor: marcinu
[...]

Niedawno straciłem wiele zdrowia i czasu usiłując trafić z 7 na 9-tkę. Masakra!!
Skończyło się na tym, że wróciłem na 7-kę i pojechałem przez Kielce.

Marcin/
Wawa-Bielany zone __________ Informacja programu ESET Smart Security, wersja bazy sygnatur wirusow 5107 (20100512) __________

Data: 2010-05-12 13:47:07
Autor: Arek
marcinu wrote:

[...]

Wystarczy trzymać się objazdu, nie zbaczać z głównej w owym objeździe i nie jechać za ludem. Też się pogubiłem tam bo pojechałem za ludem zamiast prosto główną dalej (jedno skrzyżowanie dość mylące, zwłaszcza z gadającą automapą kierującą w lewo (zgodnie z logiką), a objazdem w prawo (ale bez drogowskazu)).

--
Arek, arekmx|gazeta.pl

[RADOM] Absurdy drogowe w Radomiu, fuszerki, brak nadzoru. MZDiK - piesi na drogi dla rowerów,