Absurdy zycia codziennego w RP III,V (tak zapisuje sie ulamki w systemie rzymskim?)

Data: 2009-09-14 08:58:42
Autor: Leszczur
Absurdy zycia codziennego w RP III,V (tak zapisuje sie ulamki w systemie rzymskim?)
A w zasadzie jeden z wielu.
Wedlug pewnego US pomoc dobrosasiedzka (umycie okien, wyprowadzenie
psa) jest korzyscia mogaca podlegac opodatkowaniu.
Zatem zanim ktos mnie uprzejmie poprosi zebym podrzucil jakis link,
wklepal cos z Insidera, zebym sie zamknał, albo wyp... tzn
niezwlocznie oddalil sie w blizej nieokreslonym kierunku, a ja spelnie
jego prośbę/żądanie to niech uwaza, bo moze byc zobowiazany do
zaplacenia stosownego podatku. :-)
A musze powiedziec, ze niektore z tych rzeczy moga byc dla mnie bardzo
trudne i czasochlonne (bo moge sie oddalic powiedzmy do Warszawy i z
powrotem czyli ~2500km) a zatem bardzo drogie. Wiec uwazajcie na kazde
slowo - fiskus tylko na to czeka ;-)

Washko - to chyba niezly temat dla Twojego bloga? ;-)

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2009-09-14 21:45:24
Autor: wiLQ
Leszczur napisal(a) posta, ktorego chcialbym skomentowac:

[...]

Hmm, pomoc dobrosasiedzka dotyczy postow obok siebie? ;-)

--
pzdr
wiLQ

Data: 2009-09-15 00:41:09
Autor: L'e-szczur
On 14 Wrz, 21:45, wiLQ <N...@spam.com> wrote:
> [...]

> zaplacenia stosownego podatku. :-)

Hmm, pomoc dobrosasiedzka dotyczy postow obok siebie? ;-)

Jezeli odpowiem na to pytanie to mozesz byc zobowiazany do uiszczenia
opłaty w US. ;-)

Pozdro

L'e-szczur

Absurdy zycia codziennego w RP III,V (tak zapisuje sie ulamki w systemie rzymskim?)