Aby Polak byl Polakiem - pasztet bez Arboledy

Data: 2010-10-10 11:27:20
Autor: outre'
Aby Polak byl Polakiem - pasztet bez Arboledy
Dajmy Żewłakowowi przekroczyć setke. sie Ekwador ucieszy.

Data: 2010-10-10 11:33:16
Autor: ique
Aby Polak byl Polakiem - pasztet bez Arboledy
czyż to nie miłe,
inaczej sie gra jak i tak nie wygramy , ale chociaż innym w kadrze nie dane jest sie załapać

Data: 2010-10-10 13:52:45
Autor: eiq

Użytkownik "ique" <ique@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:i8s89s$1c0$1inews.gazeta.pl...
czyż to nie miłe,
inaczej sie gra jak i tak nie wygramy , ale chociaż innym w kadrze nie dane
jest sie załapać

--

i tak w tym wszystkim najwaźniejsi som kibice

niusy.onet.pl

Data: 2010-10-10 04:59:03
Autor: Stadion
Aby Polak byl Polakiem - pasztet bez Arboledy
bardziej nasi

http://stadion.gog.pl

Data: 2010-10-10 12:27:35
Autor: prodigys
Aby Polak byl Polakiem - pasztet bez Arboledy
ja tam nic nie mam do palenia papierosow,
ale skoro zaraz maja grac uzywki w Polskim składzie ...
to moze zrobmy kadre dla palacych i osobne zgrupowania tak jak u23
zrobic rozgrywki j32 - gdzie grajacy jest 32 letnim i wyzej --

Data: 2010-10-10 19:04:14
Autor: Mane
Aby Polak byl Polakiem - pasztet bez Arboledy
Nie wiem o co ten lament, od lat wiadomo, że Boruc (i nie tylko on) pali pety i nikt nie robił nigdy z tego tajemnicy, być może kibiców niedzielnych to szokuje.

Data: 2010-10-10 23:58:33
Autor: Roberto
On 10 Paź, 19:03, Mane <ma...@wp.pl> wrote:
W dniu 2010-10-10 14:27, prodigys pisze:

> ja tam nic nie mam do palenia papierosow,
> ale skoro zaraz maja grac uzywki w Polskim składzie ...

Nie wiem o co ten lament, od lat wiadomo, że Boruc i nikt nie robił
nigdy z tego tajemnicy, być może kibiców niedzielnych to szokuje.

Jaki człowiek taki sportowiec i taka gra.

Aby Polak byl Polakiem - pasztet bez Arboledy