Aby Polska

Data: 2013-04-17 17:44:16
Autor: GrzegorZ
Aby Polska

Użytkownik "Trybun" <CheIlih@.yachuoo.com> napisał w wiadomości news:kkledv$kan$1node2.news.atman.pl...
rosła w siłę... Tak klika rządząca w tym kraju od lat poczyniła w nim większe szkody niż okupacja hitlerowska:

http://praca.wp.pl/title,Drastyczny-wzrost-Co-trzeci-Polak-chcialby-wyjechac-za-praca,wid,15496390,wiadomosc.html?ticaid=1106d0

-- Kapitalizm jest chorobą (zarazą) z którą należy walczyć..

O czym ty człowieku pieprzysz? Popatrz na inne kraje. Te które przyjeły euro przędą coraz cieniej. Bezrobocie jest u nich wyższe niż u nas ale tamci nie będą przecież pracować za 3 tys. euro. Polacy potrafia bo chce sie im pracować i kosztem wyrzeczeń zycie swoje czynić coraz lepszym. Tamte nieroby mają już we łbach komunizm tylko, że tego jeszcze tak nie nazywają. Pracowałem w Hiszpanii w ubiegłym roku to wiem co mówię.

Aby Polska