Aby sie przekonac osobiscie jakie sa roznice miedzy krajami

Data: 2011-10-24 20:43:26
Autor: obserwator
Aby sie przekonac osobiscie jakie sa roznice miedzy krajami
...w ktorych panuje nadal komunizm (Kuba, Korea Polnocna, Libia), w tych ktore
maja system komuszo- kapitalistyczny (np. Federacja Rosyjska, Chiny) a takze
tych ktore sa zasobne w surowce, ale zaadaptowaly system zblizony do
zachodnich demokracji oraz w panstwach ktore wybraly system demokracji
zachodnich (a do takiego systemu zaczela podlaczac sie Polska w momencie
przystapienia do UE), polecam link do bazy statystyki miedzynarodowej ( w j. polskim) i poklikac sobie po wykresach.

Pieprzenie dyrdymal, ze w Libii bylo tak cudownie przejdzie fanatykom, po dokladniejszym obejrzeniu wykresow.

http://www.google.pl/publicdata/overview?ds=d5bncppjof8f9_&ctype=l&strail=false&bcs=d&nselm=h&hl

Milej zabawy zycze :)

Data: 2011-10-24 22:57:47
Autor: Lorn
W dniu 2011-10-24 22:43,  obserwator pisze:
Pieprzenie dyrdymal, ze w Libii bylo tak cudownie przejdzie fanatykom, po
dokladniejszym obejrzeniu wykresow.

Jadrys`ia nie przekonasz. Dla niego wszystko, co darmowe jest najlepsze i koniec. :>

Data: 2011-10-24 21:40:37
Autor: obserwator
Lorn <ateagina@poczta.fm> napisał(a):
> [...]
> dokladniejszym obejrzeniu wykresow.

Jadrys`ia nie przekonasz. Dla niego wszystko, co darmowe jest najlepsze i koniec. :>

ani nie mam nawet zamiaru. To zadeklarowany komuch, a z komuchami wiesz jak
jest: z nimi sie nie dyskutuje tylko strzela w obronie wlasnej:))

W Libii, Korei Pol., Chinach oraz na Kubie ludzie maja bardzo maly dostep do
internetu. Niektorzy zachwycaja sie Chinami, bo uwazaja ze komuno-kapitalizm
tam sie sprawdza. Nic bardziej mylnego. Ludzie tam charuja za marne grosze.
Panuje niesamowity wyzysk i terror. Tylko byli komunisci stanowia klase
bogaczy, tak jak w Federacji Rosyjskiej. Wyzysk komucho-kapitalistow identyczny jak za czystej komuny.

Data: 2011-10-24 23:56:17
Autor: boukun

Użytkownik " obserwator" <fajny.d.arzbor.SKASUJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:j84m0l$9s9$1inews.gazeta.pl...
> [...]

ani nie mam nawet zamiaru. To zadeklarowany komuch, a z komuchami wiesz jak
jest: z nimi sie nie dyskutuje tylko strzela w obronie wlasnej:))

W Libii, ... ludzie maja bardzo maly dostep do
internetu.

Ale filmy na You Tube z mordowania Kadafiego szybko wrzucają..., prosto z komórki...

boukun

Data: 2011-10-24 22:04:45
Autor: obserwator
Aby sie przekonac osobiscie jakie sa roznice miedzy krajami

Ale filmy na You Tube z mordowania Kadafiego szybko wrzucają..., prosto z komórki...

 przeciez wrzucilem, aby ostrzec  nieukow komuchow ktorzy walcza zajadle z
religia katolicka, co moze sie stac jesli tamte narody zaczna opanowywac Europe.

Nie mam zamiaru z toba dyskutowac, bo ty masz cos z glowa.

Data: 2011-10-25 00:28:12
Autor: boukun

Użytkownik " obserwator" <fajny.d.arzbor.SKASUJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:j84ndt$e1l$1inews.gazeta.pl...

[...]

Część krajów Europy zachodniej już opanowali.... Ale niby jak mogliby opanować Polskę? Jak stąd nawet Polacy masowo wyjeżdżają i żaden Chińczyk nie chce zostać...

Ze strachu przed inną religią dajesz się opetać innej religii? (a w sumie tej samej)...

boukun

Data: 2011-10-25 06:12:09
Autor: .
Dnia Mon, 24 Oct 2011 22:04:45 +0000 (UTC), obserwator napisał(a):

[...]

Kacapski pomiocie, przestań obrażać ludzi albo wypier..j stąd!

Dominik

Data: 2011-10-25 06:14:22
Autor: .
Dnia Mon, 24 Oct 2011 21:40:37 +0000 (UTC), obserwator napisał(a):

[...]

Opowiedz nam o Singapurze! O ich gospodarce ty kacapski pomiocie!

Dominik

Data: 2011-10-25 10:55:12
Autor: Bambaryła
> [...]

jest: z nimi sie nie dyskutuje tylko strzela w obronie wlasnej:))

W Libii, Korei Pol., Chinach oraz na Kubie ludzie maja bardzo maly dostep do

Co to za określenie "bardzo mały dostęp do internetu"? Jaki, konkretnie! Małego to ty pewnie masz fiuta.

BBR

Data: 2011-10-25 05:04:38
Autor: stevep
Dnia 24-10-2011 o 22:57:47 Lorn <ateagina@poczta.fm> napisał(a):

[...]

U boukuna też, jak u każdego nieroba.

--
stevep

Data: 2011-10-25 11:48:53
Autor: jadrys
W dniu 2011-10-24 22:57, Lorn pisze:
[...]

Jadryś wyciągających ręce ( a także darczyńców) po "darmowe" rzeczy wysłałby nad Kołymę w celach edukacyjnych.
  Inna sprawa Ĺźe bogactwa narodowe danego kraju powinny być konsumowane przez ogół społeczeństwa a nie przez grupy uprzywilejowanych.

Data: 2011-10-24 23:14:08
Autor: Zennon

Użytkownik " obserwator" <fajny.d.arzbor@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:j84ile$s86$1inews.gazeta.pl...
[...]

Ale się ubawiłem!!! ;)))) Porównaj przeżywalność dzieci do lat 5 (co jest uznawane za światowy wskaźnik poziomu służby zdrowia), oraz średnią długość życia na Kubie i w Stanach Zjednoczonych ;))))

Zennon

Data: 2011-10-25 10:54:03
Autor: Bambaryła
[...]

I co, przekonałeś się? Wyciągnąłeś jakieś wnioski? Jesteś koleś ignorantem. Nie masz pojęcia o czym piszesz. Zalewasz psp swoimi bzdurami.

BBR

Aby sie przekonac osobiscie jakie sa roznice miedzy krajami