Accent Lizard - zgubiłem ...

Data: 2009-08-22 15:14:04
Autor: Wojtek
Accent Lizard - zgubiłem ...
Cześć

Ze dwa tygodnie temu posiałem gdzieś na Nowym Świecie w Warszawie okulary - najprawdopodobniej Accent Lizard (na pewno to był tylko Accent). Podejrzewam, że dokładnie takie:
http://www.cyklotur.com/x_C_Sz2__T_OKULARY+LIZARD+ACCENT.html?PT=53116779&PZTA=8&HNT=T&PD=53010727&WSZDZ=T

No i zostały mi po nich etui i dwie pary szkieł - czerwone lustra jak na zdjęciu z linka do Cykloturu i zwykłe szare.

Może ktoś z Was potrzebuje zapasu ? Oddam za 2xPorter lub 2x jakieś dobre pszeniczne. Pojemność butelki - 0.5 litra.
Odbiór osobisty w Warszawie.

No chyba, że na grupie się znajdzie uczciwy znalazca, to wtedy ja się zamienię za dobra które wcześniej wymieniłem.

Wojtek

Accent Lizard - zgubiłem ...