Grupy dyskusyjne   »   pl.misc.samochody   »   Accord 2002(98) drazek kierowniczy

Accord 2002(98) drazek kierowniczy

Data: 2010-04-14 18:05:01
Autor: tomek
Accord 2002(98) drazek kierowniczy
Witam,
przerabial ktos moze problem doboru drazka kierowniczego do Accorda model 98 po liftingu. Oficjalnie w katalogu Hondy wystepuje tylko razem z przekladnia za cene niewyobrazalnie absurdalna. Przetestowalem juz kilka zamiennikow, ale niestety zaden nie pasuje. Powoli koncza mi sie pomysly i pozostanie jedynie watpliwa regeneracja, ktora tez nie bardzo wiem, gdzie w okolicach Wroclawia mozna zlecic. Dla uscislenia chodzi o drazek M14 od strony przekladni, podobno montowano jeszcze M16 a widzialem tez 12 wiec bardak jest  niebotyczny. Wszelkie pomysly przyjme z wdziecznoscia.

--
Pozdrawiam
Tomek

Data: 2010-04-14 19:17:57
Autor: Michał
Accord 2002(98) drazek kierowniczy
W dniu 2010-04-14 18:05, tomek pisze:
Witam,
przerabial ktos moze problem doboru drazka kierowniczego do Accorda
model 98 po liftingu. Oficjalnie w katalogu Hondy wystepuje tylko razem
z przekladnia za cene niewyobrazalnie absurdalna. Przetestowalem juz
kilka zamiennikow, ale niestety zaden nie pasuje. Powoli koncza mi sie
pomysly i pozostanie jedynie watpliwa regeneracja, ktora tez nie bardzo
wiem, gdzie w okolicach Wroclawia mozna zlecic. Dla uscislenia chodzi o
drazek M14 od strony przekladni, podobno montowano jeszcze M16 a
widzialem tez 12 wiec bardak jest niebotyczny. Wszelkie pomysly przyjme
z wdziecznoscia.


Chodzi o taki drążek co wychodzi z przekładni listwy przekładni?
To chyba tylko regeneracja :( Tam i tak to w środku będzie rozwalone.


Pozdrawiam

Data: 2010-04-14 20:19:27
Autor: MarcinJM
Accord 2002(98) drazek kierowniczy
tomek pisze:
Witam,
przerabial ktos moze problem doboru drazka kierowniczego do Accorda model 98 po liftingu. Oficjalnie w katalogu Hondy wystepuje tylko razem z przekladnia za cene niewyobrazalnie absurdalna. Przetestowalem juz kilka zamiennikow, ale niestety zaden nie pasuje. Powoli koncza mi sie pomysly i pozostanie jedynie watpliwa regeneracja, ktora tez nie bardzo wiem, gdzie w okolicach Wroclawia mozna zlecic. Dla uscislenia chodzi o drazek M14 od strony przekladni, podobno montowano jeszcze M16 a widzialem tez 12 wiec bardak jest  niebotyczny. Wszelkie pomysly przyjme z wdziecznoscia.

Dobierz pasujacy drazek i do niego koncowke.
Mialem juz taki problem, dalo sie to zrobic w miare bezproblemowo, z tym, ze ja poszedlem sam w (bardzo zaprzyjaznionej) hurtowni do magazynu sobie szukac.

--
Pozdrawiam
MarcinJM
gg: 978510, marcinjm()op.pl

Data: 2010-04-14 22:00:50
Autor: tomek
Accord 2002(98) drazek kierowniczy
"MarcinJM" <marcin@inetia.pl> wrote in message news:hq50vg$lr3$1news.onet.pl...
tomek pisze:

Dobierz pasujacy drazek i do niego koncowke.
Mialem juz taki problem, dalo sie to zrobic w miare bezproblemowo, z tym, ze ja poszedlem sam w (bardzo zaprzyjaznionej) hurtowni do magazynu sobie szukac.

Obawiam sie, ze "bardzo zaprzyjaznionej" jest tu kluczowa sprawa, a takowej nie znam.
--
T

Data: 2010-04-14 20:32:35
Autor: Karolek
Accord 2002(98) drazek kierowniczy
tomek pisze:
Witam,
przerabial ktos moze problem doboru drazka kierowniczego do Accorda model 98 po liftingu. Oficjalnie w katalogu Hondy wystepuje tylko razem z przekladnia za cene niewyobrazalnie absurdalna. Przetestowalem juz kilka zamiennikow, ale niestety zaden nie pasuje. Powoli koncza mi sie pomysly i pozostanie jedynie watpliwa regeneracja, ktora tez nie bardzo wiem, gdzie w okolicach Wroclawia mozna zlecic. Dla uscislenia chodzi o drazek M14 od strony przekladni, podobno montowano jeszcze M16 a widzialem tez 12 wiec bardak jest  niebotyczny. Wszelkie pomysly przyjme z wdziecznoscia.


Taki?

http://moto.allegro.pl/item973230079_drazek_kierowniczy_honda_accord_rover_600.html

--
Karolek

Data: 2010-04-14 22:02:24
Autor: tomek
Accord 2002(98) drazek kierowniczy

"Karolek" <dragNOSPAM@o2.pl> wrote in message news:hq51rv$gc3$1news.mm.pl...
tomek pisze:
Witam,
przerabial ktos moze problem doboru drazka kierowniczego do Accorda model 98 po liftingu.

Taki?

http://moto.allegro.pl/item973230079_drazek_kierowniczy_honda_accord_rover_600.html

Przetestowane, inny skok gwintow, ten moj nie pasuje obustronnie.
--
T

Data: 2010-04-14 22:07:25
Autor: Karolek
Accord 2002(98) drazek kierowniczy
tomek pisze:

"Karolek" <dragNOSPAM@o2.pl> wrote in message news:hq51rv$gc3$1news.mm.pl...
tomek pisze:
Witam,
przerabial ktos moze problem doboru drazka kierowniczego do Accorda model 98 po liftingu.

Taki?

http://moto.allegro.pl/item973230079_drazek_kierowniczy_honda_accord_rover_600.html

Przetestowane, inny skok gwintow, ten moj nie pasuje obustronnie.

To moze okresl sie najpierw czego dokladnie szukasz.
Albo chociaz podaj dokladniejsze dane samochodu... bo tak to sobie mozna strzelac, czego tam potrzebujesz.

--
Karolek

Data: 2010-04-14 22:20:27
Autor: tomek
Accord 2002(98) drazek kierowniczy

"Karolek" <dragNOSPAM@o2.pl> wrote in message news:hq57dp$k8t$1news.mm.pl...
To moze okresl sie najpierw czego dokladnie szukasz.
Albo chociaz podaj dokladniejsze dane samochodu... bo tak to sobie mozna strzelac, czego tam potrzebujesz.

Accord 1,8  CH6.
Chcesz pomoc, dziekuje, chcesz poburczec tez dziekuje...
--
T

Data: 2010-04-14 22:37:43
Autor: Karolek
Accord 2002(98) drazek kierowniczy
tomek pisze:

"Karolek" <dragNOSPAM@o2.pl> wrote in message news:hq57dp$k8t$1news.mm.pl...
To moze okresl sie najpierw czego dokladnie szukasz.
Albo chociaz podaj dokladniejsze dane samochodu... bo tak to sobie mozna strzelac, czego tam potrzebujesz.

Accord 1,8  CH6.

Wiec powinienes mies M16x1,5 od przekladni i M14x1,5 od koncowki.

Chcesz pomoc, dziekuje, chcesz poburczec tez dziekuje...


Sam lepiej nie burcz.
Przychodzisz tu po pomoc, czy zagadki zadawac?
Gwint w ogole potrafisz poprawnie zmierzyc?
Moze masz przekladnie z innego modelu?
Stary drazek potrafisz zwymiarowac?
Moze jakbys tych dodatkowych informacji nie traktowal jak tajemnicy, byloby latwiej odnalezc czesc, ktorej szukasz.


--
Karolek

Data: 2010-04-14 22:55:56
Autor: bratPit
Accord 2002(98) drazek kierowniczy
Chcesz pomoc, dziekuje, chcesz poburczec tez dziekuje...


Sam lepiej nie burcz.
Przychodzisz tu po pomoc, czy zagadki zadawac?

chłop nie słyszał przysłowia, że "z wielką dupą się wszędzie wepcha, a z wielką gębą już nie zawsze..."
pewnie ma zmienioną przekładnię i dlatego nie można znaleźć właściwego drążka,
należy sprawdzić po przekładni,

brat

Data: 2010-04-14 23:14:36
Autor: tomek
Accord 2002(98) drazek kierowniczy
"Karolek" <dragNOSPAM@o2.pl> wrote in message news:hq596j$1jtq$1news.mm.pl...

Wiec powinienes mies M16x1,5 od przekladni i M14x1,5 od koncowki.

Niestety nic z tego, nie jestem pierwszym z tym problemem, jak wynika z archiwow sieciowych. Co accord to inna przekladnia, dlatego Honda Europe nie przewiduje wymiany samego drazka. U mnie na pewno jest 14 z kazdej strony.

Sam lepiej nie burcz.
Wrazliwiec no, a juz sie balem ze pieniacz.

Gwint w ogole potrafisz poprawnie zmierzyc?
 Nie, nie potrafie. Wiem tylko, ze z jednej strony jest minimalnie ciasniejszy, tylko, az wstyd, nie pamietam z ktorej.

Moze masz przekladnie z innego modelu?
Gdybym byl jedynym z tym problemem, moglbym tak przypuszczac, ale patrz wyzej

Stary drazek potrafisz zwymiarowac?
Pomierzyc znaczy? Staraja sie dobrac w sklepie ale jak odzyskam to sprobuje w miare mozliwosci.

Moze jakbys tych dodatkowych informacji nie traktowal jak tajemnicy, byloby latwiej odnalezc czesc, ktorej szukasz.

Nie wiem, jakie dane jeszcze moga byc potrzebne, to i nie pisze.
Zadajac pytanie liczylem, na odpowiedz kogos, kto juz sie z tym borykal i powie: "kupilem to i to i pasowalo" ale to jest usenet, tu nie ma prostych odpowiedzi.

--
Tomek

Data: 2010-04-14 21:17:40
Autor: to
Accord 2002(98) drazek kierowniczy
tomek wrote:

(...) to jest usenet, tu nie ma prostych
odpowiedzi.

Ale mamy w brĂłd chomikĂłw, chcesz jednego?

--
cokolwiek

Data: 2010-04-15 09:41:14
Autor: Karolek
Accord 2002(98) drazek kierowniczy
tomek pisze:
"Karolek" <dragNOSPAM@o2.pl> wrote in message news:hq596j$1jtq$1news.mm.pl...

Wiec powinienes mies M16x1,5 od przekladni i M14x1,5 od koncowki.

Niestety nic z tego, nie jestem pierwszym z tym problemem, jak wynika z archiwow sieciowych. Co accord to inna przekladnia, dlatego Honda Europe nie przewiduje wymiany samego drazka. U mnie na pewno jest 14 z kazdej strony.

Moze byc tak, ze montowali jeszcze przekladnie od jakiegos starszego modelu.


Sam lepiej nie burcz.
Wrazliwiec no, a juz sie balem ze pieniacz.


Zdaj sobie sprawe z tego, ze nikt nie ma obowiazku Ci pomagac.
Rzucajac glupimi tekstami tylko zniechcesz do potencjalnej pomocy.

Gwint w ogole potrafisz poprawnie zmierzyc?
Nie, nie potrafie. Wiem tylko, ze z jednej strony jest minimalnie ciasniejszy, tylko, az wstyd, nie pamietam z ktorej.


A szkoda, bo jest to wazne.

Moze masz przekladnie z innego modelu?
Gdybym byl jedynym z tym problemem, moglbym tak przypuszczac, ale patrz wyzej

Stary drazek potrafisz zwymiarowac?
Pomierzyc znaczy? Staraja sie dobrac w sklepie ale jak odzyskam to sprobuje w miare mozliwosci.


Tak zmierzyc, dlugosc, i konkretne gwinty jakie sa od strony przekladni i drazka.

Moze jakbys tych dodatkowych informacji nie traktowal jak tajemnicy, byloby latwiej odnalezc czesc, ktorej szukasz.

Nie wiem, jakie dane jeszcze moga byc potrzebne, to i nie pisze.
Zadajac pytanie liczylem, na odpowiedz kogos, kto juz sie z tym borykal i powie: "kupilem to i to i pasowalo" ale to jest usenet, tu nie ma prostych odpowiedzi.


No nie ma, bo jezeli rzeczywiscie szukales to wiesz, ze tych drazkow jest w cholere.
Podaj wymiary to sie moze cos dobierze.

--
Karolek

Data: 2010-04-15 17:06:55
Autor: tomek
Accord 2002(98) drazek kierowniczy

"Karolek" <dragNOSPAM@o2.pl> wrote in message news:hq6g2m$1ku0$1news.mm.pl...

Zdaj sobie sprawe z tego, ze nikt nie ma obowiazku Ci pomagac.
Rzucajac glupimi tekstami tylko zniechcesz do potencjalnej pomocy.

Obustronne niefortunne rozpoznanie intencji. Zapomnijmy o tym, OK?


No nie ma, bo jezeli rzeczywiscie szukales to wiesz, ze tych drazkow jest w cholere.
Podaj wymiary to sie moze cos dobierze.

Dzieki za cierpliwosc.
Gwint jednak z obu stron ten sam M14 1,50
Dlugosc calgo drazka 136 mm, w tym walca od strony koncowki 90.
Cos jeszcze moze byc wazne?

--
Tomek

Data: 2010-04-15 20:14:04
Autor: MarcinJM
Accord 2002(98) drazek kierowniczy
tomek pisze:

"Karolek" <dragNOSPAM@o2.pl> wrote in message news:hq6g2m$1ku0$1news.mm.pl...

Zdaj sobie sprawe z tego, ze nikt nie ma obowiazku Ci pomagac.
Rzucajac glupimi tekstami tylko zniechcesz do potencjalnej pomocy.

Obustronne niefortunne rozpoznanie intencji. Zapomnijmy o tym, OK?


No nie ma, bo jezeli rzeczywiscie szukales to wiesz, ze tych drazkow jest w cholere.
Podaj wymiary to sie moze cos dobierze.

Dzieki za cierpliwosc.
Gwint jednak z obu stron ten sam M14 1,50
Dlugosc calgo drazka 136 mm, w tym walca od strony koncowki 90.
Cos jeszcze moze byc wazne?


zadzwon tu:
http://motozbyt.poznan.pl/
Oni maja drazki opisame gwintami, rodzajem, dlugoscia i na 100% cos dobiora.
Mozesz powolac sie na ich informatyka, ze znizka bedzie. zadziala.
Robia wysylki.

--
Pozdrawiam
MarcinJM
gg: 978510, marcinjm()op.pl

Data: 2010-04-15 21:06:22
Autor: tomek
Accord 2002(98) drazek kierowniczy

"MarcinJM" <marcin@inetia.pl> wrote in message news:hq7l1c$g5t$1news.onet.pl...

zadzwon tu:
http://motozbyt.poznan.pl/
Oni maja drazki opisame gwintami, rodzajem, dlugoscia i na 100% cos dobiora.
Mozesz powolac sie na ich informatyka, ze znizka bedzie. zadziala.
Robia wysylki.

Dzieki, w pas sie klaniam i jutro dzwonie.
--
T.

Data: 2010-04-16 16:21:46
Autor: tomek
Accord 2002(98) drazek kierowniczy

"tomek" <tomasz_usenet@vp.pl> wrote in message news:hq7o3h$tm2$1news.onet.pl...

"MarcinJM" <marcin@inetia.pl> wrote in message news:hq7l1c$g5t$1news.onet.pl...

zadzwon tu:
http://motozbyt.poznan.pl/
Oni maja drazki opisame gwintami, rodzajem, dlugoscia i na 100% cos dobiora.
Mozesz powolac sie na ich informatyka, ze znizka bedzie. zadziala.
Robia wysylki.

Dzieki, w pas sie klaniam i jutro dzwonie.
-- T.

Szperaja, ale dobrze to nie wyglada wiec wszelkie inne pomysly wciaz mile widziane.
Dla milosnikow gwintow: M14x1,5 cokolwiek to znaczy.
--
Tomek

Data: 2010-04-15 14:56:46
Autor: Agent
Accord 2002(98) drazek kierowniczy

Użytkownik "tomek" <tomasz_usenet@vp.pl> napisał w wiadomości news:hq4p3h$ukc$1news.onet.pl...
Witam,
przerabial ktos moze problem doboru drazka kierowniczego do Accorda model 98 po liftingu. Oficjalnie w katalogu Hondy wystepuje tylko razem z przekladnia za cene niewyobrazalnie absurdalna. Przetestowalem juz kilka zamiennikow, ale niestety zaden nie pasuje. Powoli koncza mi sie pomysly i pozostanie jedynie watpliwa regeneracja, ktora tez nie bardzo wiem, gdzie w okolicach Wroclawia mozna zlecic. Dla uscislenia chodzi o drazek M14 od strony przekladni, podobno montowano jeszcze M16 a widzialem tez 12 wiec bardak jest  niebotyczny. Wszelkie pomysly przyjme z wdziecznoscia.

--
Nie mówie że tak nie jest ale na drążki daje się przeważnie drobnozwojne gwnty a Ty piszesz że masz M14. To jest pewne? Można sprawdzić grzebieniem do gwintów lub ew nakrętką M14

Data: 2010-04-15 16:39:29
Autor: Karolek
Accord 2002(98) drazek kierowniczy
Agent pisze:

Nie mówie że tak nie jest ale na drążki daje się przeważnie drobnozwojne gwnty a Ty piszesz że masz M14.

M14 to nie jest oznaczenie skoku gwintu!

To jest pewne? Można sprawdzić grzebieniem do gwintów lub ew nakrętką M14

Moze byc, bo sa i M14 i M16 i M12, ten M12 jest na 1,25 akurat, a reszta 1,5, ale poki sam zainteresowany nie okresli dokladnie jak wyglada stary drazek to ciezko zgadywac co on tam potrzebuje.
--
Karolek

Data: 2010-04-16 07:07:55
Autor: Agent
Accord 2002(98) drazek kierowniczy

Użytkownik "Karolek" <dragNOSPAM@o2.pl> napisał w wiadomości news:hq78iu$2fnf$1news.mm.pl...
Agent pisze:

Nie mówie że tak nie jest ale na drążki daje się przeważnie drobnozwojne gwnty a Ty piszesz że masz M14.

M14 to nie jest oznaczenie skoku gwintu!

A czego? Jak ktoś pisze że ma M14 to dla mnie jest to gwint zwyły czyli akurat w przypadku M14 jest to gwint o skoku 2. I wątpię aby taki był  na drążku.

Data: 2010-04-16 07:13:48
Autor: Karolek
Accord 2002(98) drazek kierowniczy
Agent pisze:

M14 to nie jest oznaczenie skoku gwintu!

A czego?

Srednicy.

Jak ktoś pisze że ma M14 to dla mnie jest to gwint zwyły czyli akurat w przypadku M14 jest to gwint o skoku 2. I wątpię aby taki był  na drążku.

Bzdura.
A akurat w przypadku tego drazka to jest M14x1,5


--
Karolek

Data: 2010-04-16 07:55:22
Autor: Agent
Accord 2002(98) drazek kierowniczy

Użytkownik "Karolek" <dragNOSPAM@o2.pl> napisał w wiadomości news:hq8rq9$31kn$1news.mm.pl...
Agent pisze:

M14 to nie jest oznaczenie skoku gwintu!

A czego?

Srednicy.

Jak ktoś pisze że ma M14 to dla mnie jest to gwint zwyły czyli akurat w przypadku M14 jest to gwint o skoku 2. I wątpię aby taki był  na drążku.

Bzdura.
A akurat w przypadku tego drazka to jest M14x1,5

Czytasz ze zrozumieniem. Koleś napisał że ma M14 to ja odpisałem że wątpię zeby taki tam był. Na to Ty wyjeżdżasz że bzdura. Przeczytaj jeszcze raz.

Data: 2010-04-16 16:37:47
Autor: Karolek
Accord 2002(98) drazek kierowniczy
Agent pisze:

Czytasz ze zrozumieniem. Koleś napisał że ma M14 to ja odpisałem że wątpię zeby taki tam był.

Ano czytam i wyczytalem, ze napisales cos wiecej niz ze watpisz zeby taki byl, cytuje:

Nie mówie że tak nie jest ale na drążki daje się przeważnie drobnozwojne gwnty a Ty piszesz że masz M14



Na to Ty wyjeżdżasz że bzdura. Przeczytaj jeszcze raz.

Sam przecztaj papraku cos napisal.
Czlon M14 nie mowi nam nic o skoku gwintu.

--
Karolek

Data: 2010-04-16 20:04:37
Autor: Krzysiek Kielczewski
Accord 2002(98) drazek kierowniczy
On 2010-04-16, Karolek <dragNOSPAM@o2.pl> wrote:

Sam przecztaj papraku cos napisal.
Czlon M14 nie mowi nam nic o skoku gwintu.

Kończ waść, zwykły gwint M14 ma skok 2. Dopiero jak potrzebujesz
drobnozwojowego to musisz go opisać.

Krzysiek Kiełczewski

Data: 2010-04-16 22:25:59
Autor: Karolek
Accord 2002(98) drazek kierowniczy
Krzysiek Kielczewski pisze:
On 2010-04-16, Karolek <dragNOSPAM@o2.pl> wrote:

Sam przecztaj papraku cos napisal.
Czlon M14 nie mowi nam nic o skoku gwintu.

Kończ waść, zwykły gwint M14 ma skok 2. Dopiero jak potrzebujesz
drobnozwojowego to musisz go opisać.

Co dalej nie zmienia faktu, ze M14 nie oznacza w zaden sposob skoku gwintu.
Dopiero brak dalszego opisu mozna przyjac za gwint zwykly, co w tym watku juz od pierwszego postu byloby zalozeniem blednym, tylko aby to pojac, trzeba miec odrobine rozumu.

--
Karolek

Data: 2010-04-17 12:11:00
Autor: Adam Płaszczyca
Accord 2002(98) drazek kierowniczy


Data: 2010-04-17 16:10:41
Autor: Karolek
Accord 2002(98) drazek kierowniczy


Data: 2010-04-16 09:18:46
Autor: Agent
Accord 2002(98) drazek kierowniczy

Użytkownik "Karolek" <dragNOSPAM@o2.pl> napisał w wiadomości news:hq8rq9$31kn$1news.mm.pl...
Agent pisze:

M14 to nie jest oznaczenie skoku gwintu!

A czego?

Srednicy.

Jak dla Ciebie M14 to średnica to nie ciągnę dyskusji.

Data: 2010-04-16 16:35:53
Autor: Karolek
Accord 2002(98) drazek kierowniczy
Agent pisze:

Użytkownik "Karolek" <dragNOSPAM@o2.pl> napisał w wiadomości news:hq8rq9$31kn$1news.mm.pl...
Agent pisze:

M14 to nie jest oznaczenie skoku gwintu!

A czego?

Srednicy.

Jak dla Ciebie M14 to średnica to nie ciągnę dyskusji.

No lepiej nie ciagnij, bo sie bedziesz dalej osmieszal.

--
Karolek

Data: 2010-04-17 00:17:35
Autor: Adam Płaszczyca
Accord 2002(98) drazek kierowniczy
Dnia Fri, 16 Apr 2010 16:35:53 +0200, Karolek napisał(a):

Jak dla Ciebie M14 to średnica to nie ciągnę dyskusji.

No lepiej nie ciagnij, bo sie bedziesz dalej osmieszal.

Sam ciągnij. Ale laskę, bo na tym to się może znasz :D

--
     ___________ (R)
    /_  _______    Adam 'Trzypion' Płaszczyca (+48 502) 122 688
  ___/ /_  ___    os. Jagiellońskie 13/43 31-833 Kraków (012 378 31 98)
 _______/ /_     Wywoływanie slajdów http://trzypion.pl/
___________/    PMS++PJ+S*+++P+++M+++W-- P+++X+++L+++B+M+++Z++T-WCB++

Data: 2010-04-17 07:18:40
Autor: Karolek
Accord 2002(98) drazek kierowniczy


Data: 2010-04-16 11:17:54
Autor: J.F.
Accord 2002(98) drazek kierowniczy
On Fri, 16 Apr 2010 07:13:48 +0200,  Karolek wrote:
Agent pisze:
Jak ktoś pisze że ma M14 to dla mnie jest to gwint zwyły czyli akurat w przypadku M14 jest to gwint o skoku 2. I wątpię aby taki był  na drążku.
Bzdura.
A akurat w przypadku tego drazka to jest M14x1,5

Dlatego trzeba pisac M14x1,5, a nie samo M14.

Samo M14 oznacza ze skok bedzie znormalizowany .. sprawdzal nie bede,
ale w okolicach 2mm to bedzie

J.

Data: 2010-04-16 13:16:51
Autor: Agent
Accord 2002(98) drazek kierowniczy

Użytkownik "J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:fnags5d82u14k63u2ddssjkt44ocf4v9p54ax.com...
On Fri, 16 Apr 2010 07:13:48 +0200,  Karolek wrote:
Agent pisze:
Jak ktoś pisze że ma M14 to dla mnie jest to gwint zwyły czyli
akurat w przypadku M14 jest to gwint o skoku 2. I wątpię aby taki był
na drążku.
Bzdura.
A akurat w przypadku tego drazka to jest M14x1,5

Dlatego trzeba pisac M14x1,5, a nie samo M14.

Samo M14 oznacza ze skok bedzie znormalizowany .. sprawdzal nie bede,
ale w okolicach 2mm to bedzie

Dokładnie.

Data: 2010-04-16 17:07:16
Autor: Karolek
Accord 2002(98) drazek kierowniczy
J.F. pisze:

Dlatego trzeba pisac M14x1,5, a nie samo M14.

Samo M14 oznacza ze skok bedzie znormalizowany .. sprawdzal nie bede,
ale w okolicach 2mm to bedzie

Tak, bedzie znormalizowany, wedlug polskiej normy, norma, ktora posluguje sie producent moze byc zupelnie inna, wiec jak juz wyzej napisales powinno sie podawac calosc oznaczenia i nie wykrecac sie jak Agent, ze sie myslalo o czyms, czego ktos nie napisal (szczegolnie ze autor watku jak widac jest kompletnym laikiem w tym temacie).


--
Karolek

Accord 2002(98) drazek kierowniczy

Nowy film z video.banzaj.pl więcej »
Redmi 9A - recenzja budżetowego smartfona