Data: 2010-04-15 14:56:46 | |
Autor: Agent | |
Accord 2002(98) drazek kierowniczy | |
Użytkownik "tomek" <tomasz_usenet@vp.pl> napisał w wiadomości news:hq4p3h$ukc$1news.onet.pl... Witam,Nie mówie że tak nie jest ale na drążki daje się przeważnie drobnozwojne gwnty a Ty piszesz że masz M14. To jest pewne? Można sprawdzić grzebieniem do gwintów lub ew nakrętką M14 |
|
Data: 2010-04-15 16:39:29 | |
Autor: Karolek | |
Accord 2002(98) drazek kierowniczy | |
Agent pisze:
Nie mówie że tak nie jest ale na drążki daje się przeważnie drobnozwojne gwnty a Ty piszesz że masz M14. M14 to nie jest oznaczenie skoku gwintu! To jest pewne? Można sprawdzić grzebieniem do gwintów lub ew nakrętką M14 Moze byc, bo sa i M14 i M16 i M12, ten M12 jest na 1,25 akurat, a reszta 1,5, ale poki sam zainteresowany nie okresli dokladnie jak wyglada stary drazek to ciezko zgadywac co on tam potrzebuje. -- Karolek |
|
Data: 2010-04-16 07:07:55 | |
Autor: Agent | |
Accord 2002(98) drazek kierowniczy | |
Użytkownik "Karolek" <dragNOSPAM@o2.pl> napisał w wiadomości news:hq78iu$2fnf$1news.mm.pl... Agent pisze:A czego? Jak ktoś pisze że ma M14 to dla mnie jest to gwint zwyły czyli akurat w przypadku M14 jest to gwint o skoku 2. I wątpię aby taki był na drążku. |
|
Data: 2010-04-16 07:13:48 | |
Autor: Karolek | |
Accord 2002(98) drazek kierowniczy | |
Agent pisze:
M14 to nie jest oznaczenie skoku gwintu!A czego? Srednicy. Jak ktoś pisze że ma M14 to dla mnie jest to gwint zwyły czyli akurat w przypadku M14 jest to gwint o skoku 2. I wątpię aby taki był na drążku. Bzdura. A akurat w przypadku tego drazka to jest M14x1,5 -- Karolek |
|
Data: 2010-04-16 07:55:22 | |
Autor: Agent | |
Accord 2002(98) drazek kierowniczy | |
Użytkownik "Karolek" <dragNOSPAM@o2.pl> napisał w wiadomości news:hq8rq9$31kn$1news.mm.pl... Agent pisze:Czytasz ze zrozumieniem. Koleś napisał że ma M14 to ja odpisałem że wątpię zeby taki tam był. Na to Ty wyjeżdżasz że bzdura. Przeczytaj jeszcze raz. |
|
Data: 2010-04-16 16:37:47 | |
Autor: Karolek | |
Accord 2002(98) drazek kierowniczy | |
Agent pisze:
Czytasz ze zrozumieniem. Koleś napisał że ma M14 to ja odpisałem że wątpię zeby taki tam był. Ano czytam i wyczytalem, ze napisales cos wiecej niz ze watpisz zeby taki byl, cytuje: Nie mówie że tak nie jest ale na drążki daje się przeważnie drobnozwojne gwnty a Ty piszesz że masz M14 Na to Ty wyjeżdżasz że bzdura. Przeczytaj jeszcze raz. Sam przecztaj papraku cos napisal. Czlon M14 nie mowi nam nic o skoku gwintu. -- Karolek |
|
Data: 2010-04-16 20:04:37 | |
Autor: Krzysiek Kielczewski | |
Accord 2002(98) drazek kierowniczy | |
On 2010-04-16, Karolek <dragNOSPAM@o2.pl> wrote:
Sam przecztaj papraku cos napisal. Kończ waść, zwykły gwint M14 ma skok 2. Dopiero jak potrzebujesz drobnozwojowego to musisz go opisać. Krzysiek Kiełczewski |
|
Data: 2010-04-16 22:25:59 | |
Autor: Karolek | |
Accord 2002(98) drazek kierowniczy | |
Krzysiek Kielczewski pisze:
On 2010-04-16, Karolek <dragNOSPAM@o2.pl> wrote: Co dalej nie zmienia faktu, ze M14 nie oznacza w zaden sposob skoku gwintu. Dopiero brak dalszego opisu mozna przyjac za gwint zwykly, co w tym watku juz od pierwszego postu byloby zalozeniem blednym, tylko aby to pojac, trzeba miec odrobine rozumu. -- Karolek |
|
Data: 2010-04-17 12:11:00 | |
Autor: Adam Płaszczyca | |
Accord 2002(98) drazek kierowniczy | |
|
|
Data: 2010-04-17 16:10:41 | |
Autor: Karolek | |
Accord 2002(98) drazek kierowniczy | |
|
|
Data: 2010-04-16 09:18:46 | |
Autor: Agent | |
Accord 2002(98) drazek kierowniczy | |
Użytkownik "Karolek" <dragNOSPAM@o2.pl> napisał w wiadomości news:hq8rq9$31kn$1news.mm.pl... Agent pisze:Jak dla Ciebie M14 to średnica to nie ciągnę dyskusji. |
|
Data: 2010-04-16 16:35:53 | |
Autor: Karolek | |
Accord 2002(98) drazek kierowniczy | |
Agent pisze:
No lepiej nie ciagnij, bo sie bedziesz dalej osmieszal. -- Karolek |
|
Data: 2010-04-17 00:17:35 | |
Autor: Adam Płaszczyca | |
Accord 2002(98) drazek kierowniczy | |
Dnia Fri, 16 Apr 2010 16:35:53 +0200, Karolek napisał(a):
Jak dla Ciebie M14 to średnica to nie ciągnę dyskusji. Sam ciągnij. Ale laskę, bo na tym to się może znasz :D -- ___________ (R) /_ _______ Adam 'Trzypion' Płaszczyca (+48 502) 122 688 ___/ /_ ___ os. Jagiellońskie 13/43 31-833 Kraków (012 378 31 98) _______/ /_ Wywoływanie slajdów http://trzypion.pl/ ___________/ PMS++PJ+S*+++P+++M+++W-- P+++X+++L+++B+M+++Z++T-WCB++ |
|
Data: 2010-04-17 07:18:40 | |
Autor: Karolek | |
Accord 2002(98) drazek kierowniczy | |
|
|
Data: 2010-04-16 11:17:54 | |
Autor: J.F. | |
Accord 2002(98) drazek kierowniczy | |
On Fri, 16 Apr 2010 07:13:48 +0200, Karolek wrote:
Agent pisze: Dlatego trzeba pisac M14x1,5, a nie samo M14. Samo M14 oznacza ze skok bedzie znormalizowany .. sprawdzal nie bede, ale w okolicach 2mm to bedzie J. |
|
Data: 2010-04-16 13:16:51 | |
Autor: Agent | |
Accord 2002(98) drazek kierowniczy | |
Użytkownik "J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:fnags5d82u14k63u2ddssjkt44ocf4v9p54ax.com... On Fri, 16 Apr 2010 07:13:48 +0200, Karolek wrote:Dokładnie. |
|
Data: 2010-04-16 17:07:16 | |
Autor: Karolek | |
Accord 2002(98) drazek kierowniczy | |
J.F. pisze:
Dlatego trzeba pisac M14x1,5, a nie samo M14. Tak, bedzie znormalizowany, wedlug polskiej normy, norma, ktora posluguje sie producent moze byc zupelnie inna, wiec jak juz wyzej napisales powinno sie podawac calosc oznaczenia i nie wykrecac sie jak Agent, ze sie myslalo o czyms, czego ktos nie napisal (szczegolnie ze autor watku jak widac jest kompletnym laikiem w tym temacie). -- Karolek |