Acer

Data: 2011-06-14 08:43:45
Autor: januszek
Acer
J.F. napisa?(a):

Naszla mnie ochota na instalacje - zrob dvd z partycji recovery.

Że jak?

Zrobilem. Uruchomilem .. wybierz jezyk ... najpierw zainstaluj system.

Co konkretnie zrobiłeś?

Serwis widzi tylko jedna rade - prosze nam go odeslac.

Usługa płatna? vide: http://www.dobreprogramy.pl/januszek/Netbook-Acera-czyli-moje-przygody-z-nowa-zabawka,16248.html

No i teraz pytanie - odeslac samemu, czy przez sprzedawce realizowac uprawnienia konsumenta ?

Skoro "naszła Ciebie ochota" to Sprzedawcy nic do tego ;)

j.

--
http://www.predkosczabija.pl/
"Prędkość zabija. Włącz myślenie!"

Data: 2011-06-14 14:25:18
Autor: J.F.
Acer
Użytkownik "januszek" <januszek@polska.irc.pl> napisał w wiadomości news:slrnive7q9.1por.januszekgimli.mierzwiak.com...
J.F. napisa?(a):
Naszla mnie ochota na instalacje - zrob dvd z partycji recovery.
Że jak?

No tak. Uruchom program, ktory nagra zawartosc partycji recovery na 4 plyty.
Z czego zadna nie bedzie wprost instalatorem windows, tylko 3 tworza jakis badziew do odtwarzania systemu.

Zrobilem. Uruchomilem .. wybierz jezyk ... najpierw zainstaluj
system.
Co konkretnie zrobiłeś?

Zabootowalem z tej nowo nagranej plyty, program poprosil o wybor jezyka .. i stwierdzil
"please complete operating system setup process before doing system recovery".

Serwis widzi tylko jedna rade - prosze nam go odeslac.
Usługa płatna? vide:
http://www.dobreprogramy.pl/januszek/Netbook-Acera-czyli-moje-przygody-z-nowa-zabawka,16248.html

Na razie nic nie twierdzili o oplacie, ale zaraz sprawdze.

realizowac uprawnienia konsumenta ?
Skoro "naszła Ciebie ochota" to Sprzedawcy nic do tego ;)

No nie, deklarowal ze windows sie instaluje bez problemu.

J.

Data: 2011-06-15 12:41:12
Autor: januszek
Acer
[...]

Znaczy Ty bootujesz kompa z tych plyt recovery? Jak pamietam to procedura Recovery wyglada tak, ze wlaczasz lapa, szybko wciskasz alt F10, wtedy startuje "Acer Erecovery" w ktorym masz kilka opcji do wyboru, jedna z nich jest "System restore from cd/dvd" albo jakos tak.

j.