Data: 2011-06-14 18:13:23 | |
Autor: JurekW | |
Acer | |
Użytkownik "J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:it76pr$esu$1@news.onet.pl...
Nie pożałowali. Acer dostarcza system operacyjny na partycji ukrytej. Czy system zainstalowałeś? Płyty recovery w Acer'ach robi się z poziomu zainstalowanego systemu. Co do reklamacji, jak na gwarancji i usterka podlegająca gwarancji to sprawa jest prosta. Zarejestruj swój sprzęt przez stronę www. Zgłoś za pośrednictwem strony www Twoje bolączki. Przyślą kuriera po sprzęt, przyślą sprzęt naprawiony. Serwis gwarancyjny masz w Brnie (Czechy). Niedawno miałem usterkę, którą Acer naprawił wymieniając płytę główną. Całość licząc od dnia zgłoszenia do otrzymania naprawionego sprzętu trwała 8 dni (słownie: 8 dni). Jeśli uszkodziłeś partycję serwisową, to zacznij od kontaktu telefonicznego. Może odpłatnie dostaniesz płytki. Jurek |
|
Data: 2011-06-14 22:02:40 | |
Autor: Sebastian Biały | |
Acer | |
On 2011-06-14 18:13, JurekW wrote:
Acer dostarcza system operacyjny na partycji ukrytej. Przy czym system operacyjny to mniej niż połowa. Reszta to krap. Gigabajty krapu. Nawet w droższych modelach które miałem w ręku. Zarejestruj swój sprzęt przez stronę www. W przypadku mojego nie udało mi się do dzisiaj. Nie pasuje numer seryjny (!). |
|
Data: 2011-06-15 20:42:14 | |
Autor: JurekW | |
Acer | |
Użytkownik "Sebastian Biały" <heby@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:it8ep0$nc0$1@news.onet.pl...
On 2011-06-14 18:13, JurekW wrote:Wszystko co uważasz za zbędne możesz odinstalować. Spróbuj przez telefon. Ta forma rejestracji też jest możliwa.Zarejestruj swój sprzęt przez stronę www. Jurek W |
|
Data: 2011-06-15 21:06:52 | |
Autor: Sebastian Biały | |
Acer | |
On 2011-06-15 20:42, JurekW wrote:
Wszystko co uważasz za zbędne możesz odinstalować.Acer dostarcza system operacyjny na partycji ukrytej.Przy czym system operacyjny to mniej niż połowa. Reszta to krap. Nie mogę. Spędziłem dzień i bez wysokiej wiedzy informatycznej odinstalowanie wielu elementów systemu jest albo utrudnione albo nie całkowite. W każdym razie przeciętny tumanista nie da rady. I chyba o to chodzi. |
|
Data: 2011-06-16 07:23:13 | |
Autor: J.F. | |
Acer | |
On Wed, 15 Jun 2011 20:42:14 +0200, JurekW wrote:
Użytkownik "Sebastian Biały" <heby@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości grup Tak jest. 3 plyty, z czego trzecia niepelna. I czwarta z driverami. Wszystko co uważasz za zbędne możesz odinstalować. Ale chodzi o to zeby tego nie instalowac, bo sie np ma takie zyczenie. J. |
|
Data: 2011-06-16 08:34:36 | |
Autor: januszek | |
Acer | |
J.F napisa?(a):
Ale chodzi o to zeby tego nie instalowac, bo sie np ma takie zyczenie. To sobie trzeba bylo kupic sprzet bez preinstalowanego oprogramowania i dokupic do niego osobno Windows OEM np ;) j. -- http://www.predkosczabija.pl/ "PrÄdkoĹÄ zabija. WĹÄ cz myĹlenie!" |
|
Data: 2011-06-16 21:30:30 | |
Autor: jerzu | |
Acer | |
On Thu, 16 Jun 2011 07:23:13 +0200, J.F.
<jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote: Ale chodzi o to zeby tego nie instalowac, bo sie np ma takie zyczenie. Zainstaluj system z płyty OEM, powinna łyknąć numer seryjny z laptopa. -- Pozdrawiam - Dariusz Niemczyński xxx.jerzu@poczta.onet.pl http://jerzu.waw.pl GG:129280 |
|
Data: 2011-06-16 21:42:26 | |
Autor: RafaĹ Ĺukawski | |
Acer | |
On 2011-06-16 21:30, jerzu wrote:
On Thu, 16 Jun 2011 07:23:13 +0200, J.F. Kupujemy to co chcemy. ew. moĹźemy kupiÄ laptop by postawic na stole by chwaliÄ siÄ przed znajomymi (ale to byĹo 10 lat temu). Teraz laptop moĹźe sĹuĹźyÄ za podstawkÄ pod kawÄ. Nie ma potrzeby szukaÄ dziury w caĹym,jak ktoĹ napisaĹ - prawie zawsze moĹźna kupiÄ sprzÄt bez OS, i dokupiÄ Windows OEM. -- Szybko i tanio - http://luktronik.pl/ |
|
Data: 2011-06-16 21:53:07 | |
Autor: jerzu | |
Acer | |
On Thu, 16 Jun 2011 21:42:26 +0200, Rafał Łukawski
<rafalweb@lukawski.pl> wrote: Kupujemy to co chcemy. ew. możemy kupić laptop by postawic na stole by chwalić się przed znajomymi (ale to było 10 lat temu). Teraz laptop może służyć za podstawkę pod kawę. Coś konkretnego chciałeś w ten błyskotliwy sposób przekazać? -- Pozdrawiam - Dariusz Niemczyński xxx.jerzu@poczta.onet.pl http://jerzu.waw.pl GG:129280 |
|
Data: 2011-06-17 05:17:25 | |
Autor: RafaĹ Ĺukawski | |
Acer | |
On 2011-06-16 21:53, jerzu wrote:
On Thu, 16 Jun 2011 21:42:26 +0200, RafaĹ Ĺukawski Tak, pewnÄ oczywistoĹÄ, ktĂłrej kupujÄ cy nie zauwaĹźajÄ . To tak jakby kupowaÄ notebooka z windows i mieÄ pretensje, Ĺźe nie jest to Apple. Później na ten temat rozpisujÄ siÄ na grupach. -- Szybko i tanio - http://luktronik.pl/ |
|
Data: 2011-06-16 07:19:54 | |
Autor: J.F. | |
Acer | |
On Tue, 14 Jun 2011 18:13:23 +0200, JurekW wrote:
Użytkownik "J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości grup Nie pożałowali. Pozalowali. Ile q* kosztuje plyta DVD - 25c ? Taniem im wozic kurierem w dwie strony ? Acer dostarcza system operacyjny na partycji ukrytej. System byl wczesniej zainstalowany. Ale ja nauczony doswiadczeniem rozpoczalem od jego ponownej instalacji Co do reklamacji, jak na gwarancji i usterka podlegająca gwarancji to sprawa jest prosta. Dziekuje, to mnie wystarczajaco zniesmaczylo, odnioslem do sklepu. Nie bede potem szukal komputera przez dwa kraje. Niedawno miałem usterkę, którą Acer naprawił wymieniając płytę główną. Całość licząc od dnia zgłoszenia do otrzymania naprawionego sprzętu trwała 8 dni (słownie: 8 dni). Taa - 8 dni bez komputera, bo im sie nie chce wydac zlotowki na plyte czy udostepnic niezbednych plikow na www. Dbanie o klienta. J. |
|
Data: 2011-06-19 19:33:49 | |
Autor: Jurek W | |
Acer | |
żytkownik "J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:f44jv61b5c6d6cmrpa88g9amos4kq9qit8@4ax.com...
On Tue, 14 Jun 2011 18:13:23 +0200, JurekW wrote: To znaczy coś w instalacji zrobiłeś nie tak.
Nie ma potrzeby takiego szukania.
Acer bez wątpienia dostarczył Ci system, jeśli lapka kupiłeś z systemem. Awaryjne płytki powinien wykonać użytkownik samodzielnie. Taką przecież zawarłeś umowę. czy udostepnic niezbednych plikow na www. Niezbędne pliki masz na www Acera. Jeśli uszkodziłeś dane na partycji serwisowej, to naprawdę nie jest to błąd producenta. Co do nośników, samodzielnie możesz naprawić system, ale ze sprzętem bez serwisu na ogół nie dasz rady. Jurek W |
|
Data: 2011-06-21 18:04:45 | |
Autor: J.F | |
Acer | |
Użytkownik "Jurek W" napisał w wiadomości Użytkownik "J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> To znaczy coś w instalacji zrobiłeś nie tak. Nie ma tam wiele okazji do zrobienia czegokolwiek nie tak. Zarejestruj swój sprzęt przez stronę www. Zgłoś za pośrednictwem strony www Twoje bolączki. Nie ma potrzeby takiego szukania. Wole nie ryzykowac. Niedawno miałem usterkę, którą Acer bez wątpienia dostarczył Ci system, jeśli lapka kupiłeś z systemem. Awaryjne płytki powinien wykonać użytkownik samodzielnie. Taką przecież zawarłeś umowę. I tu sie jeszcze nie czepiam. Tylko ze samodzielnie wykonane awaryjne plytki nie dzialaja. Wiec w zasadzie uznaje ze Acer nie dostarczyl systemu :-P A z tego co inni pisza - jeszcze beda przeboje. Bo jakos zapomnieli w tej umowie poinformowac ze to bedzie ich instalator a nie normalny. czy udostepnic niezbednych plikow na www.Niezbędne pliki masz na www Acera. Jeśli uszkodziłeś dane na partycji Niezbedne pliki za wyjatkiem tych podstawowych ? serwisowej, to naprawdę nie jest to błąd producenta. Zakladam ze nie ja uszkodzilem. Moze fabryka, moze sprzedawca. Ale sposob rozwiazania problemu jest zaiste ciekawy - wyslij im komputer do naprawy. 10 punktow za zadowolenie klienta. 100 pkt za ekonomie :-) To juz Dell lepszy, choc mogliby sie postarac i przygotowac plyty z ktorych naprawde daje sie system zainstalowac bez pomocy drugiego komputera. Ot taka drobnostka - zapomnieli drivera do ethernetu. J. |
|