Acer poprawil juz jakosc lapkow ?

Data: 2009-09-15 17:25:31
Autor: zinek
Acer poprawil juz jakosc lapkow ?
Witam jak najserdeczniej...
mysle o tych nowszych wypustach i seriach.. warto kupic cos acera tak do 2k pln ?

jak myslicie.?
dzieki za oswiecenie :)
pozdrawiam grupowiczow...

Data: 2009-09-15 17:54:13
Autor: Doxent

Użytkownik "zinek" <unknown@op.pl> napisał w wiadomości news:h8obnq$rfr$1mx1.internetia.pl...
Witam jak najserdeczniej...
mysle o tych nowszych wypustach i seriach.. warto kupic cos acera tak do 2k pln ?

W acerach zniechęca mnie 12-miesięczna gwarancja. Ciekawe czy to zmienili w końcu bo powinno być 2 lata. Z jakością to chyba nie liczyłbym na poprawę. Sprzęt ma czasową tendencję do równania w dół z jakością. Niestety niezależnie od producenta odkąd za projektowanie biorą się księgowi zamiast inżynierów.

Data: 2009-09-15 20:02:51
Autor: Jurek W
Użytkownik "Doxent" <doxent@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:h8odb8$slf$1inews.gazeta.pl...

[...]

Dla użytkowników - osób fizycznych jest 2 lata gwarancji. 1 rok jest dla firm.

--
Jurek W
jurwaw@klub.chip.pl

Data: 2009-09-16 11:39:52
Autor: Andrzej Libiszewski
Doxent pisze:

[...]

Dla użytkownika indywidualnego jest od dawna 24 miesiące.

Data: 2009-09-15 17:59:03
Autor: Patryk Włos
Acer poprawil juz jakosc lapkow ?
Witam jak najserdeczniej...
mysle o tych nowszych wypustach i seriach.. warto kupic cos acera tak do 2k pln ?

Ale jakość w sensie jakość wykonania, trwałość, odporność itp., czy jakość w sensie stosunek parametrów (CPU, pamięć, dysk itp.) do ceny?

--
Zobacz, jak się pracuje w Google:
http://pracownik.blogspot.com

Data: 2009-09-15 20:05:07
Autor: Jurek W
Użytkownik "Patryk Włos" <patryk.wlos@invalid.peel> napisał w wiadomości news:h8odkl$e9a$4opal.icpnet.pl...
[...]

Mam 3 miesiące AS7520G i jestem bardzo zadowolony. Program do odzyskiwania systemu ma lepszy niż przereklamowani inni dostawcy.

--
Jurek W
jurwaw@klub.chip.pl

Data: 2009-09-15 21:14:12
Autor: qwerty
Użytkownik "Jurek W" <jurwaw@klub.chip.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:h8ol0k$156$1@news.dialog.net.pl...
[...]

Zdradź jak używasz laptopa. Cały czas podłączony do sieci i uruchamiany 5 godzin na tydzień?

Data: 2009-09-16 00:19:45
Autor: Patryk Włos
[...]

Nie. Cały czas podłączony do sieci (zasilanie, UTP) i uruchomiony 24/7 od ponad 2 lat. Z domu wynoszony przez ten czas <10 razy.

Data: 2009-09-16 09:02:45
Autor: Radosław Sokół
Patryk Włos pisze:
Nie. Cały czas podłączony do sieci (zasilanie, UTP) i uruchomiony 24/7 od ponad 2 lat. Z domu wynoszony przez ten czas <10 razy.

1) No to w jaki sposób chcesz ocenić jego jakość, skoro go
    nie ruszasz z domu? Komputer przenośny się *nosi* i uży-
    wa w terenie.

2) Po co kupowałeś notebooka, skoro potrzebujesz komputera
    stacjonarnego najwyraźniej?

Data: 2009-09-16 10:26:42
Autor: marfi
Użytkownik "Radosław Sokół" <rsokol@magsoft.com.pl> napisał w wiadomości news:2009091607024500grush.one.pl...
Patryk Włos pisze:
[...]

Porównaj rozmiary i pobór mocy to może znajdziesz powód :)

--
marfi

Data: 2009-09-16 11:30:35
Autor: Mikolaj Tutak
marfi wrote:

Porównaj rozmiary i pobór mocy to może znajdziesz powód :)

Doprawdy? Widziałeś np. coś takiego:
http://www.skapiec.pl/site/cat/51/comp/523629

      Mikołaj

Data: 2009-09-16 11:39:07
Autor: marfi
Użytkownik "Mikolaj Tutak" <mtutak(a)nixz*net@nospam.com> napisał w wiadomości news:h8qbr6$dc0$1nemesis.news.neostrada.pl...
marfi wrote:

Porównaj rozmiary i pobór mocy to może znajdziesz powód :)

Doprawdy? Widziałeś np. coś takiego:
http://www.skapiec.pl/site/cat/51/comp/523629

  Chyba brakuje monitora, klawiatury, myszki...

--
marfi

Data: 2009-09-16 12:00:27
Autor: Szarlih
Acer poprawil juz jakosc lapkow ?
marfi jest autorem poniższej notatki:

http://www.skapiec.pl/site/cat/51/comp/523629
Chyba brakuje monitora, klawiatury, myszki...

to zupełnie jak w laptopie... no może klawiatura jest ok jak się dobrze dobierze model.

--
                 _____
_______________/     \_______________    |GG: 2822174

Data: 2009-09-16 12:17:01
Autor: marfi
Użytkownik "Szarlih" <szarlihy@wp.pl> napisał w wiadomości news:h8qcvv$s4p$1inews.gazeta.pl...
marfi jest autorem poniższej notatki:

http://www.skapiec.pl/site/cat/51/comp/523629
Chyba brakuje monitora, klawiatury, myszki...

to zupełnie jak w laptopie... no może klawiatura jest ok jak się dobrze dobierze model.

  No to dodam jeszcze do kompletu UPS :)

--
marfi

Data: 2009-09-16 12:42:39
Autor: Szarlih
Acer poprawil juz jakosc lapkow ?
marfi jest autorem poniższej notatki:

to zupełnie jak w laptopie... no może klawiatura jest ok jak się
dobrze dobierze model.

No to dodam jeszcze do kompletu UPS :)

mało ekonomiczne biorąc pod uwagę jak szybko bateria straci właściwości.

--
                 _____

Data: 2009-10-11 12:34:52
Autor: Radosław Sokół
marfi pisze:
2) Po co kupowałeś notebooka, skoro potrzebujesz komputera
   stacjonarnego najwyraźniej?

Porównaj rozmiary i pobór mocy to może znajdziesz powód :)

Rozmiary i waga nie mają decydującego znaczenia, gdy kompu-
tera się *nie nosi*.

Pobór mocy zaś jest okupiony wyraźnie niższym komfortem
pracy. Najwięcej mocy zjada na przykład panel LCD -- dla-
tego notebooki mają o niebo gorsze matryce, niż monitory
stacjonarne.

Data: 2009-09-16 12:53:08
Autor: Patryk Włos
[...]

Pytałem się: "jakość w sensie jakość wykonania, trwałość, odporność itp., czy jakość w sensie stosunek parametrów (CPU, pamięć, dysk itp.) do ceny".

2) Po co kupowałeś notebooka, skoro potrzebujesz komputera
   stacjonarnego najwyraźniej?

Żona chciała.

Data: 2009-10-11 12:36:40
Autor: Radosław Sokół
Patryk Włos pisze:
[...]

No i co z tego? Jakość komputera przenośnego należy rozpatry-
wać wyłącznie z uwzględnieniem jego przenośności, a więc
tego, że może ulec uszkodzeniu przy nieostrożności w nosze-
niu i w wypadkach losowych.

Parametry komputera nie stanowią o jego JAKOŚCI, ale o WYDAJ-
NOŚCI.

2) Po co kupowałeś notebooka, skoro potrzebujesz komputera
   stacjonarnego najwyraźniej?

Żona chciała.

Trzeba było wytłumaczyć, że to głupie. Jak zechce wielkiego
SUVa do dojeżdżania do pracy dwa kilometry dalej to też się
zgodzisz bez namysłu?

Data: 2009-09-15 21:21:55
Autor: Szarlih
Acer poprawil juz jakosc lapkow ?
Jurek W jest autorem poniższej notatki:

Mam 3 miesiące AS7520G i jestem bardzo zadowolony. Program do
odzyskiwania systemu ma lepszy niż przereklamowani inni dostawcy.

i jest to najczęściej używana przez Ciebie funkcja? to ja wolę te przereklamowane, których nigdy nie musiałem użyć.

--
                 _____

Data: 2009-09-15 23:45:11
Autor: Mikolaj Tutak
Szarlih wrote:
[...]

No skoro przez 3 miesiące juz przetestował odzyskiwanie systemu to musi być to wypasiony sprzet ;-)

      Mikolaj

Data: 2009-09-16 08:58:12
Autor: Mark
Dnia Tue, 15 Sep 2009 20:05:07 +0200, Jurek W napisał(a):

Mam 3 miesiące AS7520G i jestem bardzo zadowolony. Program do odzyskiwania systemu ma lepszy niż przereklamowani inni dostawcy.

...ale zdajesz sobie sprawe jaka antyreklame wlasnie zrobilem, skoro jako
najwazniejsza cheche 3 miesiecznego laptopa podales narzedzie do
odzyskiwania systemu?
Kazdy sobie teraz pomysli ze musiales go juz nie raz uzyc...ergo - byly
powody.

--
Mark

Data: 2009-09-16 09:04:26
Autor: Radosław Sokół
Acer poprawil juz jakosc lapkow ?
ss1 pisze:
Moj Acer dziala juz prawie 5 lat. Mial 2 lata gwarancji. Nic szczegolnego sie nie dzialo - tylko troche sie wytarl...

A ja właśnie wczoraj doradzałem właścicielowi Acera, który
drugi raz w okresie gwarancyjnym "padł" (najpierw płyta głów-
na, teraz taśma sygnałowa wyświetlacza).

Jednostkowe opinie są mało warte. Co z tego, że u Ciebie Acer
może być niezmiernie wytrzymały, skoro innym się sypie?

Poza tym czym innym może być Acer sprzed 5 lat, a czym innym
-- sprzed dwóch czy trzech. Ostatnio wszystkie firmy dosyć
mocno tną koszty produkcji.

Acer poprawil juz jakosc lapkow ?