Acery aspire z serii 77-75 czy łaska poznać wasze surowe zdanie?

Data: 2010-09-28 02:36:26
Autor: maxknowledge
Acery aspire z serii 77-75 czy łaska poznać wasze surowe zdanie?
Dzień dobry,

dziewczyna upodobała sobie Acera z serii 77 i 75... 17calowe, z
czytnikiem lini papilarnych do 2300zł.

Zależy jej przede wszystkim poza wyglądem na pojemności. Znalazłem
więc takiego laptopa jak: Acer as7540G-304G64M, który pracuje na ddr2
4GB i ma 640GB i wolniejszym procesorem.

Ja wolałem postawić na laptopa  7540G-504G32Mn, który pracuje na ddr3
co prawda z 2GB i szybszym procesorem (wiadomo o co chodzi). Jednak te
wartości jej nie przekonują. Wymyśliłem, że dokupię jej dysk
zewnętrzny 1TB do 300zł jak będzie chciała.

A jak waszym zdaniem to mogłoby wyglądać lepiej? Może jest taki laptop
innego producenta, który będzie warty świeczki dla tych kobiet?

Dziękuję za wkład.

Acery aspire z serii 77-75 czy łaska poznać wasze surowe zdanie?