Ach, bym zapomniał..

Data: 2010-05-20 10:33:27
Autor: polak
Ach, bym zapomniał..
Słyszałem, że Polacy jako pierwszy naród na tej planecie zaliczą dwie
"powodzie tysiąclecia" w okresie jednego dwudziestolecia..

Pozdrowienia dla rodaków z Polski, trzymajcie sztandar dumnie i
twardo....

Data: 2010-05-20 19:35:40
Autor: Wasz Drogi Bronisław
Ach, bym zapomniał..
Użytkownik... he he - polak raczył napisać:
[...]

Jeśli PO porządzi z jedną kadencję, to zaliczymy i trzecią.
--
"Woda ma to do siebie, że się zbiera i stanowi zagrożenie, a potem spływa do głównej rzeki i do Bałtyku" - marszałek hrabia Bronisław Komorowski, kandydat na Prezydenta RP
"Jaruzelski: Najkorzystniejszy wybór dla Polski to Komorowski"

Ach, bym zapomniał..