Ach ci poczciwi Rosjanie...

Data: 2009-07-04 12:38:34
Autor: Tzva Adonai
Ach ci poczciwi Rosjanie...
Znowu dla żartów zjebałem ich od mongolskich małp, tępych chujów i
nałogowych alkoholików, a w zamian otrzymałem tyradę na temat polskiej
niewdzięczności...

"Gdyby nie mój dziadek to nigdy byś się nie narodził... Tak nam się
odpłacasz za uratowanie życia?"....

Aż mi się łzy w oczach zebrały, choć do przesadnie wrażliwych raczej
nie należę..

Data: 2009-07-04 21:49:30
Autor: Tzva Adonai
Ach ci poczciwi Rosjanie...
Aż mi się łzy w oczach zebrały, choć do przesadnie wrażliwych raczej
nie należę..

Oni wszyscy tacy dobrze wychowani, czy tylko ja na takich trafiam?.. Aż mam
wyrzuty sumienia z powodu mojego trollingu... Na ok. 20 Rosjan tylko jeden
zwyzywał mnie od "palskich njegrów jefropy", reszta wykazała się iście stoickim
spokojem...

Data: 2009-07-04 13:35:28
Autor: Pistacjusz
Ach ci poczciwi Rosjanie...
On 4 Lip, 21:49, "Tzva Adonai" <tzva_ado...@vp.pl> wrote:
> [...]

zwyzywał mnie od "palskich njegrów jefropy", reszta wykazała się iście stoickim

Widocznie i Rosjan i Polaków bawią teksty takich nazistów jak ty bo
wszyscy trochę rozgarnięci są świadomi kto to pisze i po co.

Data: 2009-07-04 22:00:50
Autor: Jerzy Tabortowski
Ach ci poczciwi Rosjanie...
Ty, a jak uważasz, czy co je Twoje to je moje ??

Data: 2009-07-04 22:06:32
Autor: Tzva Adonai
Ach ci poczciwi Rosjanie...
Ty, a jak uważasz, czy co je Twoje to je moje ??

Zaciąłeś się Taboretowski...

Data: 2009-07-04 22:37:29
Autor: Jerzy Tabortowski
Ach ci poczciwi Rosjanie...
Zaciąłeś się Taboretowski...

Nichuja, zapytowywuję uparcie :) Cfelku.

Ach ci poczciwi Rosjanie...