Ach te ceny, nowy samochód

Data: 2018-10-04 17:06:56
Autor: Bok
Ach te ceny, nowy samochód
Tak sobie zerkam i widzę że w 2014 r można było kupić rozsądnego Fiata Sedici za 52ty funkiel nówka z salonu, rozsądny silnik 120KM, klima centralny zamek co więcej potrzeba

Co kurła dzisiaj kupi tego typu za 52tys???? dacię? najtańszy odpowiednik fiat 500x kosztuje 67tys

pierd... 4 lata i ceny poszły aż tak w górę!

Data: 2018-10-04 08:32:18
Autor: losspistolss
Ach te ceny, nowy samochód
A co Dacia gorsza od Fijata?

Data: 2018-10-04 17:45:09
Autor: Bok
Ach te ceny, nowy samochód
W dniu 2018-10-04 o 17:32, losspistolss@gmail.com pisze:
A co Dacia gorsza od Fijata?

no kurła jak oglądałem w salonie tego dustera za 52tys to spasowanie beznadziejne to nijak się ma to sedici które było o niebo lepiej wykonane nawet w podstawowej wersji fresh

Data: 2018-10-04 09:06:24
Autor: losspistolss
Ach te ceny, nowy samochód
Ale Sedici chyba wyraźnie mniejsze?

Data: 2018-10-04 19:55:45
Autor: z
Ach te ceny, nowy samochód
W dniu 2018-10-04 o 17:32, losspistolss@gmail.com pisze:
A co Dacia gorsza od Fijata?

Jako że jestem w fazie szukania takiego używanego oczywiście to tylko dodam że Sedici to to samo co Suzuki SX4. Nąwet chyba w jednej fabryce produkowane.

Data: 2018-10-05 17:08:53
Autor: Cavallino
Ach te ceny, nowy samochód
W dniu 04-10-2018 o 17:32, losspistolss@gmail.com pisze:
A co Dacia gorsza od Fijata?

To jest grupa dyskusyjna, a nie jakieś dziwne forum, więc odpowiadaj w temacie i z cytatem, bo kompletnie nie wiadomo komu i na co odpowiadasz.

Data: 2018-10-13 13:49:51
Autor: Marcin N
Ach te ceny, nowy samochód
W dniu 2018-10-05 o 17:08, Cavallino pisze:
[...]

Tak to jest, jak się wszystkich wrzuciło do ignora. Potem nie wiadomo, kto komu odpowiada. I jeszcze pretensje...

--
MN

Data: 2018-10-13 14:51:08
Autor: Akarm
Ach te ceny, nowy samochód
W dniu 2018-10-13 o 13:49, Marcin N pisze:
[...]

To taki sam typ tępoty, jak barany zmieniające kierunek jazdy bez kierunkowskazów - "Przecież ja wiem, gdzie chcę skręcić! Co innym do tego? Wszystkich mam w dudzie".
On też wie, komu i na jaką wypowiedź odpisuje. A wszystkich pozostałych ma w dudzie.
Jest kilku takich. Jedni z przyrodzonej tępoty (jak kogutek), inni (jak losspistolss, czy ń - znany wcześniej jako 666) z powodu chamstwa i olewania rozmówców majką w dudzie netykietę. Z tego powodu ja też mam ich w dudzie, jak zapewne każdy, kto ma choć odrobinę szacunku dla samego siebie.

--
           Akarm
http://bykom-stop.cba.pl/

Data: 2018-10-13 09:35:21
Autor: losspistolss
Ach te ceny, nowy samochód
Akarm, jesteś szczególnym przypadkiem "hama"

Data: 2018-10-13 22:17:18
Autor: RadoslawF
Ach te ceny, nowy samochód
W dniu 2018-10-13 o 18:35, losspistolss@gmail.com pisze:

Akarm, jesteś szczególnym przypadkiem "hama"

To że sam jesteś zwykłym a nie szczególnym jakoś cię pociesza?

Pozdrawiam

Data: 2018-10-14 01:15:37
Autor: losspistolss
Ach te ceny, nowy samochód
Mówię o języku używanym przez Akarma wobec innych, pełnym wyzwisk i zwyklego plugastwa. Jednocześnie ten człowiek uczy innych polszczyzny. Co do mnie, jestem dość świeżym uczestnikiem grup dyskusyjnych, korzystam z google groups na androidzie i nie mogę tu znaleźć opcji cytowania i.t.p. Jeśli to chamstwo to przepraszam uczestników.

Data: 2018-10-14 10:21:39
Autor: Cavallino
Ach te ceny, nowy samochód
W dniu 14-10-2018 o 10:15, losspistolss@gmail.com pisze:
>Jeśli to chamstwo to przepraszam uczestników.

Brak cytatów jest takowym również....

Data: 2018-10-14 13:40:15
Autor: RadoslawF
Ach te ceny, nowy samochód
W dniu 2018-10-14 o 10:21, Cavallino pisze:

 >Jeśli to chamstwo to przepraszam uczestników.

Brak cytatów jest takowym również....

Udawanie że nie potrafi się znaleźć narzędzi umożliwiających
poprawne cytowanie też. Ale wielu chamów na grupach tłumaczy się
używanym oprogramowaniem.

Pozdrawiam

Data: 2018-10-04 11:33:06
Autor: przemek.jedrzejczak
Ach te ceny, nowy samochód
Data: 2018-10-04 17:19:15
Autor: J.F.
Ach te ceny, nowy samochód
Użytkownik "Bok"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:5bb62c8e$0$500$65785112@news.neostrada.pl...
[...]

A Kia patrzyles ?

pierd... 4 lata i ceny poszły aż tak w górę!

Inflacja w strefie Euro ?
Bo przeciez nie spadek kursu PLN....

J.

Data: 2018-10-05 22:14:06
Autor: jerzu.xyz
Ach te ceny, nowy samochód
On Thu, 4 Oct 2018 17:19:15 +0200, "J.F."
<jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote:

A Kia patrzyles ?

Żebyś się nie zdziwił. --
http://jerzu.waw.pl GG:129280