Ach te cholerne drukarki Brother...

Data: 2013-01-15 23:38:08
Autor: Animka
Ach te cholerne drukarki Brother...
WyciagnÄ™li od ludzi pieniÄ…dze na ten szajs, a teraz nie ma sterowników do nich, Szczególnie do skanera, bo skanować programowo nie można. Tak samo jak dawniej Lexmark, bo nie byÅ‚o do nich sterowników do Windows 7. Trzeba byÅ‚o siÄ™ takiej drukarki pozbyć. No i o to caÅ‚y czas chodzi byznesmenom drukarkowym,  żeby dziadoskie drukarki sprzedać , ale sterowników to już nie potrafiÄ… wymyÅ›lić. Teraz nstÄ™pnÄ… drukarke Brother bÄ™dÄ™ musiaÅ‚a wywalić, bo nie dziaÅ‚a skaner pod Windows 8!
--
animka

Data: 2013-01-16 01:04:38
Autor: RadoslawF
Ach te cholerne drukarki Brother...
Dnia 2013-01-15 23:38, U¿ytkownik Animka napisa³:
Wyciagnêli od ludzi pieni±dze na ten szajs, a teraz nie ma sterowników do nich, Szczególnie do skanera, bo skanowaæ programowo nie mo¿na. Tak samo jak dawniej Lexmark, bo nie by³o do nich sterowników do Windows 7. Trzeba by³o siê takiej drukarki pozbyæ. No i o to ca³y czas chodzi byznesmenom drukarkowym,  ¿eby dziadoskie drukarki sprzedaæ , ale sterowników to ju¿ nie potrafi± wymy¶liæ. Teraz nstêpn± drukarke Brother bêdê musia³a wywaliæ, bo nie dzia³a skaner pod Windows 8!

Ciekawa logika, nie masz sterownika do skanera to kupisz now±
drukarkê. No ale z drugiej strony jakby wszyscy potrafili samodzielnie
my¶leæ to sporo firm mia³o by mniejsze zyski.

Pozdrawiam

Data: 2013-01-16 01:33:20
Autor: Mr Misio
Ach te cholerne drukarki Brother...
Użytkownik Animka napisał:
Wyciagnęli od ludzi pieniądze na ten szajs, a teraz nie ma sterowników
do nich, Szczególnie do skanera, bo skanować programowo nie można. Tak
samo jak dawniej Lexmark, bo nie było do nich sterowników do Windows 7.
Trzeba było się takiej drukarki pozbyć. No i o to cały czas chodzi
byznesmenom drukarkowym,  żeby dziadoskie drukarki sprzedać , ale
sterowników to już nie potrafią wymyślić. Teraz nstępną drukarke Brother
będę musiała wywalić, bo nie działa skaner pod Windows 8!

SOA#1

MAm kilka roznych modeli wielofunkcyjnych i wszystki dzialaja pod Win8 zarowno po sieci jak i po USB.

skanowanie, faksowanie, drukowanie #SOA :)

Data: 2013-01-16 18:54:09
Autor: Animka
W dniu 2013-01-16 01:33, Mr Misio pisze:
Użytkownik Animka napisał:
[...]

Wkładam ponownie płytę z instalką pod Win 7 do tej drukarki i mam komunikat, ze oprogramowanie nie ma odpowiednich sterowników do mojego systemu.
Tzn pod Win8 Pro działa Ci skanowanie z "na szybce"?
Podeślij/udostępnij gdzieś na stronie sterowniki do USB.
Moja drukarka to MFC  250C (ale to i tak pewnie dla Ciebie nieistotne).

--
animka

Data: 2013-01-16 18:13:27
Autor: m4rkiz
"Animka" <animka.to.nie..ja@wp.pl> wrote in message news:kd6pln$8nd$2node1.news.atman.pl...
Wyciagnęli od ludzi pieniądze na ten szajs, a teraz nie ma sterowników

rozumiem ze to nie dziala?
http://welcome.solutions.brother.com/bsc/public/as/au/en/dlf/download_top.html?reg=as&c=au&lang=en&prod=mfc250c_all

ten model jest na rynku ile? 4-5 lat? i tak milo z ich strony ze (jak ktos
tu napisal chce im sie za miesiac wypuscic stosowny sterownik, przeciez
nie musza)

do nich, Szczególnie do skanera, bo skanować programowo nie można. Tak
samo jak dawniej Lexmark, bo nie było do nich sterowników do Windows 7.

kto ma placic za wspieranie starego sprzetu, uzywanego przez coraz mniejsza
ilosc ludzi pod coraz nowszymi systemami?

[...]

vuescan

Wkładam ponownie płytę z instalką pod Win 7 do tej drukarki i mam komunikat, ze oprogramowanie nie ma odpowiednich sterowników do mojego systemu.

biorac pod uwage ze wtedy kiedy ta plytke tloczyli pewnie nikt nawet nie myslal o
widnows 8 to zdziwilbym sie gdyby zadzialalo :>

Data: 2013-01-16 19:11:20
Autor: Wies³aW
Ach te cholerne drukarki Brother...
Dnia 16-01-2013 o 18:54 Animka napisa³ na pl.comp.pecet:

Wk³adam ponownie p³ytê z instalk± pod Win 7 do tej drukarki i mam  komunikat, ze oprogramowanie nie ma odpowiednich sterowników do mojego  systemu.
Tzn pod Win8 Pro dzia³a Ci skanowanie z "na szybce"?
Pode¶lij/udostêpnij gdzie¶ na stronie sterowniki do USB.
Moja drukarka to MFC  250C (ale to i tak pewnie dla Ciebie nieistotne)..

Gdyby¶ poczyta³a trochê FAQ na stronie Brothera, to by¶ wiedzia³a, ¿e na
p³ycie nie ma sterowników do W7.

http://welcome.solutions.brother.com/BSC/public/eu/pl/pl/faq/faq/000000/002600/000055/faq002655_000.html?reg=eu&c=pl&lang=pl&prod=mfc250c_all&Cat=115

Je¶li masz ochotê to spróbuj tego:

http://welcome.solutions.brother.com/bsc/public/eu/pl/pl/dlf/dlf/000000/004100/dlf004124.html?reg=eu&c=pl&lang=pl&prod=mfc250c_all&type2=1&os=93&flang=49&dlid=dlf004124&dispforlist=1

Tylko postêpuj wed³ug instrukcji.

--
Wies³aW
Opera Mail

Data: 2013-01-16 20:30:06
Autor: Animka
W dniu 2013-01-16 19:11, WiesłaW pisze:
Dnia 16-01-2013 o 18:54 Animka napisał na pl.comp.pecet:

[...]

Gdybyś poczytała trochę FAQ na stronie Brothera, to byś wiedziała, że na
płycie nie ma sterowników do W7.

Ja mam nawet 2 oryginalne płyty do drukarki p.n. Windows 7 - brother.
Nie zeskanuję, zeby Ci udowodnić.

http://welcome.solutions.brother.com/BSC/public/eu/pl/pl/faq/faq/000000/002600/000055/faq002655_000.html?reg=eu&c=pl&lang=pl&prod=mfc250c_all&Cat=115

Jeśli masz ochotę to spróbuj tego:

http://welcome.solutions.brother.com/bsc/public/eu/pl/pl/dlf/dlf/000000/004100/dlf004124.html?reg=eu&c=pl&lang=pl&prod=mfc250c_all&type2=1&os=93&flang=49&dlid=dlf004124&dispforlist=1

Tylko postępuj według instrukcji.

--
animka

Data: 2013-01-16 20:32:37
Autor: Animka
[...]

To ściągnij i zainstaluj. Droga wolna. Ja to już zainstalowałam wczoraj.

--
animka

Data: 2013-01-16 08:10:58
Autor: Jacek
Ach te cholerne drukarki Brother...
Dnia Tue, 15 Jan 2013 23:38:08 +0100, Animka napisa³(a):

[...]

Jaki model?

Data: 2013-01-16 08:21:36
Autor: JoteR
"Animka" napisała:

Teraz nstępną drukarke Brother będę musiała wywalić,
bo nie działa skaner pod Windows 8!

Wstrzymaj siÄ™ z tym wyrzucaniem do wiosny. O ile tu
http://welcome.solutions.brother.com/bsc/public_s/id/os/windows.html
nie zełgali, to sterowniki powinny być pod koniec lutego.
Ale to naprawdÄ™ NTG.

JoteR

Data: 2013-01-16 18:59:05
Autor: Animka
W dniu 2013-01-16 08:21, JoteR pisze:
"Animka" napisała:

[...]

A co to za drukarka by była bez sterowników. Musi być 2 w jednym :-)
Ściągnęłam wczoraj i zainstalowałam to firmware, ale to jest tylko taka prowizorka :-(

--
animka

Data: 2013-04-02 07:03:16
Autor: JoteR
"Animka" napisała:

[...]

I co, wyrzuciłaś? Jeśli tak, to za wcześnie ;->
http://welcome.solutions.brother.com/bsc/public/eu/pl/pl/dlf/download_index.html?reg=eu&c=pl&lang=pl&prod=mfc250c_all&dlid=&flang=Polski&os=120&type2=-1

JoteR

Data: 2013-04-02 15:17:50
Autor: animka
W dniu 2013-04-02 07:03, JoteR pisze:
"Animka" napisała:

[...]

Napisałam, że nie wyrzuciłam wtedy. Coś niecoś ściagnęlam (to co wtedy mieli do zaoferowania) i się poprawiło, mogłam już skanować.
Niestety nie chciał się otworzyć Control Center3 i poziom tuszu wykrywałam na "węch".
Dzięki, że teraz podałeś linka do nowszej już aktualizacji. Ściągnęłam do 32-bitowej. Teraz już aplikacja Control Center3 się uruchamia i już wiem jaki jest poziom tuszu. (sprawdzanie poziomu tuszu z klawisza drukarki jest niewygodne i niewiarygodne).
Widzę, że kończy się tusz czarny i niebieski. Mam jeszcze w domu prawie 2 komplety tuszy to się za bardzo nie martwię :-)

--
animka

Data: 2013-01-16 10:14:46
Autor: ToMasz
W dniu 15.01.2013 23:38, Animka pisze:
[...]
szkoda że nie napisałaś jaka to drukarka, ale broder to jedna z paru firm która udostępnia sterowniki do linuksa. Może postaw sobie jakieś Ubuntu i przestań narzekać? A może sciągnij z google play program na telefon do skanowania i drukowania i zapomnij o słowie sterownik?

ToMasz

Data: 2013-01-16 11:32:20
Autor: hnacikk
Ach te cholerne drukarki Brother...
ToMasz <Nieczytam@orange.pl> napisa³(a):

A mo¿e sci±gnij z google play program na telefon do skanowania i drukowania i zapomnij o s³owie sterownik?

mozesz rozwinac nieco temat?

Data: 2013-01-16 14:24:10
Autor: Andy Niwinski

"hnacikk" <hnacikk@poczta.onet.pl> schrieb im Newsbeitrag news:vc0df8thh4uv5o65o8pgu7e0bf7u1qtlo04ax.com...
ToMasz <Nieczytam@orange.pl> napisa³(a):

A mo¿e sci±gnij z google play program na
telefon do skanowania i drukowania i zapomnij o s³owie sterownik?

mozesz rozwinac nieco temat?

A co tu rozwija¶ - CamScanner - Phone PDF Creator - aplikacja na Androida

Data: 2013-01-17 08:21:44
Autor: hnacikk
Ach te cholerne drukarki Brother...
"Andy Niwinski" <andyniwinski@interia.pl> napisa³(a):

[...]

on pisal o jakims programie do skanowania i drukowania bez sterownika a nie tworzenia pdfow

Data: 2013-01-17 16:26:32
Autor: ToMasz
Ach te cholerne drukarki Brother...

mozesz rozwinac nieco temat?

A co tu rozwija¶ - CamScanner - Phone PDF Creator - aplikacja na Androida

z³a odpowied¼ :)
on pisal o jakims programie do skanowania i drukowania bez sterownika
a nie tworzenia pdfow

Brother iPrint&Scan. Brother Industries, Ltd.

instalujesz, podajesz ip urz±dzenia i mo¿esz drukowaæ i skanowaæ z telefonu z androidem.
Nie powiem ¿e ¶wietna funkcja (jak siê ma "wypa¶ny" telefon i drukarkê to powinna byæ super ¶wietna! no nie?) ale ciekawe rozwi±zanie. na razie drukowa³em same badziewia typu fotografie z zeszytów dzieci - ¿eby wiedzia³y co uzupe³niæ w czasie choroby i jeden (s³ownie 1) dokument który musia³em komu¶ pokazaæ na ekranie telefonu a nie komputera. Jako¶ nie mogê wymy¶liæ bardziej konkretnego zastosowania mo¿liwo¶ci drukowania z telefonu. Aaaaa sory, zapomnia³bym o maskotce grupowej. Jasne. Dokument MS word na kompie, eksport do pdf, emailem do telefonu, a z telefonu pro¶ciutko na drukarkê!

https://play.google.com/store/apps/details?id=com.brother.mfc.brprint&feature=search_result#?t=W251bGwsMSwxLDEsImNvbS5icm90aGVyLm1mYy5icnByaW50Il0.

ToMasz

Data: 2013-01-16 19:00:27
Autor: Animka
W dniu 2013-01-16 10:14, ToMasz pisze:
[...]

To siÄ™ teraz pochwal jak w telefonie skanujesz dokumenty.

--
animka

Data: 2013-01-17 08:34:51
Autor: JoteR
Ach te cholerne drukarki Brother...
"ToMasz" napisał:

 A może sciÄ…gnij z google play program na telefon do skanowania
i drukowania i zapomnij o słowie sterownik?

ToMaszu, przecież siedzisz na pmtg i doskonale wiesz, że maskotka nie ma telefonu z Androidem, a na tablet się obraziła, bo nie obsługuje jej modemu ;->

JoteR

Data: 2013-01-17 10:13:59
Autor: Animka
W dniu 2013-01-17 08:34, JoteR pisze:
"ToMasz" napisał:

[...]

Tablet mogę obsługiwać przez Wifi w razie wielkiej potrzeby.

--
animka

Data: 2013-01-17 16:28:28
Autor: ToMasz
"ToMasz" napisał:

[...]

rotfl

Tablet mogę obsługiwać przez Wifi w razie wielkiej potrzeby.

może to jest dobra droga?
tym bardziej że podobno 10 cali tabletu kosztuje 30 usd
ToMasz

Data: 2013-01-16 11:58:29
Autor: Kamil
Użytkownik "Animka" napisał:

będę musiała wywalić, bo nie działa skaner pod Windows 8!

Uważasz, że to wina producenta drukarki bo nie przewidział co wymyśli M$?

Pzdr

Data: 2013-01-16 16:19:35
Autor: qrt
Ach te cholerne drukarki Brother...
Dnia Wed, 16 Jan 2013 11:58:29 +0100, Kamil napisa³(a):

U¿ytkownik "Animka" napisa³:

bêdê musia³a wywaliæ, bo nie dzia³a skaner pod Windows 8!

Uwa¿asz, ¿e to wina producenta drukarki bo nie przewidzia³ co wymy¶li M$?

Pzdr

no a czyja? Ile win 8 jest ju¿ na rynku? Od kiedy wersja consumer preview by³a dostêpna?

Data: 2013-01-16 16:59:14
Autor: qwerty
Ach te cholerne drukarki Brother...
U¿ytkownik "qrt"  napisa³ w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:156ut5o765zzv.bvr63sggn8s.dlg@40tude.net...
no a czyja?
Ile win 8 jest ju¿ na rynku?
Od kiedy wersja consumer preview by³a dostêpna?

Czy¿by ca³kowicie nowe j±dro bez kompatybilno¶ci wstecznej?

Data: 2013-01-16 17:11:45
Autor: qrt
Ach te cholerne drukarki Brother...
Dnia Wed, 16 Jan 2013 16:59:14 +0100, qwerty napisa³(a):

[...]

nie zauwa¿y³em.
No chyba ze faktycznie kto¶ próbuje podpi±c drukarkê po tablet z win RT.

Data: 2013-01-16 19:01:35
Autor: Animka
W dniu 2013-01-16 11:58, Kamil pisze:
Użytkownik "Animka" napisał:

będę musiała wywalić, bo nie działa skaner pod Windows 8!

Uważasz, że to wina producenta drukarki bo nie przewidział co wymyśli M$?

Producent pewnie na jakichś feriach świątecznych.

--
animka

Data: 2013-01-16 16:58:21
Autor: qwerty
Ach te cholerne drukarki Brother...
Użytkownik "Animka"  napisaÅ‚ w wiadomoÅ›ci grup dyskusyjnych:kd4qam$8i8$5@node1.news.atman.pl...
Teraz nstępną drukarke Brother będę musiała wywalić, bo nie działa skaner pod Windows 8!

A co ma win8, czego nie ma win7?

Data: 2013-01-16 19:06:19
Autor: Animka
W dniu 2013-01-16 16:58, qwerty pisze:
Użytkownik "Animka"  napisaÅ‚ w wiadomoÅ›ci grup
Teraz nstępną drukarke Brother będę musiała wywalić, bo nie działa skaner
pod Windows 8!

A co ma win8, czego nie ma win7?

Niby to samo, ale jakoś wszystko w innych miejscach, no i szybszy jest. Jeśli zaś chodzi o uruchamianie to uruchamia się wolno. Aha, kolory lepsze jak na moje oczy - szczególnie czarna czcionka.
Już się przyzwyczaiłam do 8, a na poczatku mnie działał na nerwy. Powywalałam te okienka z facebokami i innymi. Dałam sobie okienka takie jakie mnie są potrzebne.

--
animka

Data: 2013-01-17 13:13:53
Autor: qrt
Ach te cholerne drukarki Brother...
Dnia Wed, 16 Jan 2013 16:58:21 +0100, qwerty napisa³(a):

U¿ytkownik "Animka"  napisa³ w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:kd4qam$8i8$5@node1.news.atman.pl...
Teraz nstêpn± drukarke Brother bêdê musia³a wywaliæ, bo nie dzia³a skaner pod Windows 8!

A co ma win8, czego nie ma win7?

a co mia³a 7 czego nie mia³a vista?
Czego nie mia³ xp a vista mia³a?
Co brak³o w2k aby przechodziæ na XP? Jakie korzy¶ci wnosi³ w2K co by na niego migrowaæ z NT4 ?

Data: 2013-01-17 16:30:14
Autor: ToMasz
W dniu 16.01.2013 16:58, qwerty pisze:
Użytkownik "Animka" napisał w wiadomości grup
Teraz nstępną drukarke Brother będę musiała wywalić, bo nie działa
skaner pod Windows 8!

A co ma win8, czego nie ma win7?
jak to co? problem z drukarkÄ…!
:)