Achtung Baby

Data: 2013-03-04 15:01:50
Autor: glob
Achtung Baby
Kiedy czyta się katolickie materiały ze stron internetowych grupy
"Odwaga" albo OLSGT, ma się mieszane uczucia. Z jednej strony, można
się uśmiać nad mnogością bzdur i przesądów serwowanych tam
najzupełniej poważnie, z drugiej -- robi się przykro na myśl o tych
wszystkich, którzy padli ofiarą kościelnej propagandy. Nikt im nie
przywróci zmarnowanego życia...

"<Odwaga> pomaga osobom o orientacji homoseksualnej w przejściu
procesu zdrowienia i dojrzewania obejmującego wszystkie sfery życia.
Korzysta przy tym z osiągnięć psychologii i psychoterapii". Taką
reklamę można przeczytać na stronach www.oaza.de/odwaga/. Powyższa
wypowiedź sugeruje, że osoby homoseksualne są ze swej natury chore i
niedojrzałe, wymagające leczenia. A co na to współczesna medycyna?
Nauka po katolicku

Trudno dociec, jakież to osiągnięcia psychologiczne mają w owym
leczeniu pomagać, bo Światowa Organizacja Zdrowia w 1993 wykreśliła
homoseksualizm z listy chorób. Zdano sobie sprawę, że jest on jedną z
możliwych i uprawnionych orientacji seksualnych. Zdaniem więc
światowej medycyny -- nie ma czego leczyć. "<Odwaga> kieruje się jednak
w swej działalności nauczaniem Stolicy Apostolskiej", a głównym jej
celem jest "pomoc osobom homoseksualnym w trwaniu w czystości i
odrzuceniu homoseksualnego trybu życia".

Tego typu organizacje korzystają zawsze z usług przykościelnych,
dyspozycyjnych "naukowców", którzy "znajdują" argumenty, aby bronić
katolickiej nauki. Jest to ten sam typ ludzi, który kiedyś "naukowo"
zwalczał bezbożne nowinki Kopernika i Galileusza, a teraz dowodzi np.,
że używanie środków antykoncepcyjnych prowadzi do nowotworów, a
prezerwatywa przepuszcza wirusa HIV. Niektórzy szczerze bronią
katolickich przesądów otumanieni autorytetem Krk, a inni robią to dla
pieniędzy, opłacani przez rozmaite przykościelne instytucje.

W nieodległych czasach, w podobnym duchu, inni profesorowie dowodzili
wyższości "naukowego" komunizmu nad kapitalizmem, a "człowieka
radzieckiego" (w innym kraju rasy aryjskiej) nad resztą istot
ludzkich. Zniewolenie umysłów rodzi bowiem zawsze podobne skutki.

Kościół bezwstydnie żeruje na braku powszechnej i uczciwej edukacji
seksualnej. W naszym zakłamanym społeczeństwie i w rodzinach, w
których na ogół seks jest tematem tabu, młodzi homoseksualiści nie
mają szans na pomoc w akceptacji samych siebie. Zwłaszcza pobożniejsi
z nich przeżywają dramaty, by w końcu paść ofiarą rzekomej
psychoterapii, która często pogłębia ich i tak żałosny stan.

Prędzej czy później nieomylny Kościół zmieni zdanie na temat
homoseksualizmu, rozwodów, celibatu i antykoncepcji. To tylko kwestia
czasu, bo Kościół zawsze dostosowuje się do świata wtedy, kiedy
zrozumie, że przegrał walkę i nie potrafi narzucić swojej woli
społeczeństwom. Czy wtedy zapłaci odszkodowania tym, którym zrujnował
życie?

Data: 2013-03-05 00:14:17
Autor: Grzegorz Z.
Achtung Baby
glob napisał:

[...]

A czy zapłacił coś tym którym zrujnował życie przez swoje dawne
'przedsoborowe' poglądy na temat przeszczepów organów? --
"Jak już nie będę mogła sobie sama nalać tej herbaty z baniaczka to mam
inne wyjście na taką sytuację" M.Czubaszek

Data: 2013-03-04 15:58:40
Autor: glob
Achtung Baby

--
"Jak już nie będę mogła sobie sama nalać tej herbaty z baniaczka to mam
inne wyjście na taką sytuację" M.Czubaszek

Ci ludzie ewidentnie szkodzą kłamliwą propagandą i powinni ponieść
konsekwencje , powiniśmy domagać się kar i odszkodowań.
Ciekawe ale w więzieniu istnieje podział podobny jak w społeczeństwie,
czyli mamy normalnych więźniów za pierdoły i zwyrodnialców-
najcięższych przestępców.
 Zgadnij która grupa jest skrajnie religijna?
 Tak, grupa zwyrodnialców psychopatycznych jest najbardziej
religijna.
 Psychopatyczna ciemnota ta sama co mordowała kobiety, indian,
innowierców, prześladowała ludzi nauki i sztuki. Swój do swego po
swoje.
  Kościół ma tak negatywną historię i współcześnie tak szkodzi że
tylko patologia tam chodzi i chodziła. Potraktujmy ich jak bandytów bo
tym tak naprawdę są.

Data: 2013-03-05 13:14:07
Autor: Grzegorz Z.
Achtung Baby
"Serdecznie zydów nie znosze"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/2de9105554d4e52e?hl=pl
"spierdalaj Zydu"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/58f9dc37842a482b?hl=pl

"Przeciez juz nalezalem do seminarium duchownego, a wyrzucili mnie za
pedalstwo"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/9ebda8b1607f6a0a?hl=pl

"Tak, ja i mój partner."
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/a50eb25dd7f6ac48?hl=pl
"Wespól w zespól z moim partnerem"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/41d9cacf48e44dea?hl=pl

"zrob mi laske "
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/7d1d01735b978bc6?hl=pl
"Grzesia" zamów sobie na telefon.
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/73a10437251c4fe5?hl=pl

"Nie lubie dzieci"
https://groups.google.com/group/pl.soc.religia/msg/b96c58e80aad45aa?hl=pl

" Jestem prawnikiem"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/c5466853818aaf10?hl=pl

"Masz cos nie tak z tym lbem!"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/ec882cfb6109439a?hl=pl

"Za kazdy taki post powinno ci sie wyrywac pare tysiecy wlosów i wybijac
jeden zab."
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/6f969fb2ae0ae03d?hl=pl

"Zajebiemy dzisiaj mkarwana"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/3abdd1aa0c174ac3?hl=pl

"Co za skurwysyn"
https://groups.google.com/group/pl.soc.religia/msg/6eed6f87eb6c04a0?hl=pl

"stado moherskiego bydla wychodzacego z kosciola"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/342e7d3b837d07b3?hl=pl

"Watykanskie totemy won z Polski!"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/a472c27183b8834e?hl=pl

"Mój oficer prowadzacy równiez tak uwaza"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/f99857d114119f2a?hl=pl

"i huj :)"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/6064ad8733dd4618?hl=pl

"O kurwa!"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/13170d7cc479cda3?hl=pl

"Rozjebalo mnie"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/0da237172c7c09a5?hl=pl

"O zesz kurwa"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/735c8000b655b53a?hl=pl

"Co ty kurwa "
http://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/a7305c3c70f25a21?hl=pl
"Jebany"
http://groups.google.com/group/pl.soc.religia/msg/ec14c8342075f1fb?hl=pl
"Pierdolisz od rzeczy"
http://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/d9d7d637e72a5ad4?hl=pl
"ale wez nie pierdol"
http://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/e664a994ded103f6?hl=pl

"Gówno prawda"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/523a66587e2da510?hl=pl

"A teraz spierdalajcie"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/3aca36a9157ed006?hl=pl
"Obys zdychal dlugo i bolesciach"
http://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/7b99cac811db7ebb?hl=pl
"Ty popierdolona kurwo!"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/51fafb78319eebaa?hl=pl
"Spierdalaj pedale!"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/b3e042ca774655b8?hl=pl

"Alez ja jestem skurwielem"
https://groups.google.com/group/pl.soc.religia/msg/a0796e4133375fa8?hl=pl
"najebany jak swinia"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/1c1566508a8e386c?hl=pl

"Grzesia sobie zamów na telefon."
http://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/b4e4b38e4442ae39?hl=pl

"Oj boli dzisiaj dupa"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/c3917633a7fad87a?hl=pl
"Mam kurwa w dupie"
http://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/67d54e75ea2c4d92?hl=pl

"plwam na wasze sakramenta i na ten wasz kosciól"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/380f491375cfb03f?hl=pl

"Niechaj bedzie przeklety Bóg Ojciec i Syn, i Duch, i Matka Najswietsza, i
cale królestwo niebieskie"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/8ea0b3856782ccb4?hl=pl

"KURWA NIE MAM NIESTETY"
http://groups.google.com/group/pl.soc.religia/msg/fe62c85440eafc86?hl=pl

"No bo to kurwa smieszne jest! "
http://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/c8a26f239ba3a8b5?hl=pl

"i co mi kurwa zrobisz"
http://groups.google.com/group/pl.soc.religia/msg/5b13a9c0633f8804?hl=pl
" kurwa jego mac"
http://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/7e073b9eaf1ab30c?hl=pl
"To kurwa co"
http://groups.google.com/group/pl.soc.religia/msg/a22abf0463bf28a6?hl=pl
"A zebys kurwa"
http://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/f21d11f26a95e84c?hl=pl

"Huj i dupa"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/0604810f57bf3c1a?hl=pl

"huj i dupa. Huj i dupa"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/aab27b11aa3a4651?hl=pl

"A teraz wykurwiaj w podskokach"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/4d3fe7f2c006b740?hl=pl

"Jak bedziesz spierdalal"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/aadf7078fef1ca5d?hl=pl
 "Coś ci się popierdoliło? "
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/9eb4d53ef6e1bbd6?hl=pl

Data: 2013-03-06 15:50:30
Autor: Marcin N
Achtung Baby
Ty, po co to piszesz?
Próbujesz coś udowodnić? Zemścić się?

--
MN

Data: 2013-03-06 06:59:46
Autor: outside
Achtung Baby
On 6 Mar, 15:50, Marcin N <marcin5.usun.wyka...@onet.pl> wrote:
Ty, po co to piszesz?
Próbujesz coś udowodnić? Zemścić się?

--
MN

Nauka ma zupełnie inne stanowisko, od 40 lat homo to norma, a
nienawiść siana przez kościół to propaganda, chora, nienawistna,
zakłamana. To przypomina prześladowania przez kościół Kopernika i
Galileusza -bo nauka ziemia okrągła,- kościół ziemia płaska, tylko że
głupota kościoła paliła za to ludzi na stosach, jak i prześladowała.
Tak jak i teraz homków, dlatego mordrcza instytucja powinna zostać
zlikwidowana. Wystarczająco już ludzi wymordowała, w końcu za fałsz,
nienawiść i prześladowania muszą ponosić konsekwencje.

Data: 2013-03-06 21:42:02
Autor: Marcin N
Achtung Baby
W dniu 2013-03-06 15:59, outside pisze:
[...]

Ja go zapytałem o te jego cytaty, które z lubością wkleja pod każdym postem tego drugiego.

--
MN

Data: 2013-03-06 13:19:27
Autor: outside
Achtung Baby
On 6 Mar, 21:42, Marcin N <marcin5.usun.wyka...@onet.pl> wrote:

> [...]
> nienawiść i prześladowania muszą ponosić konsekwencje.

Ja go zapytałem o te jego cytaty, które z lubością wkleja pod każdym

Tekst jest prosty Adolfy podniosły ręke na niewinnych przegrały wojne,
Adolfy katolickie podniosły łapę na niewinnych.....gdzie kara dla
zwyrodnialców.? Proste, domaganie się sprawiedliwości.
 Dopóki Adolf katolicki z jego potologią ze wsi, nie będzie karany za
szerzenie nienawiści i prześladowowania to Adolf będzie szalał. Trzeba
domogać się prawa sądownego ukarania Adolfa katolickiego, to dla jego
dobra, bo Adolf nie karany, zobaczy supeł na swojej szyji i tak Adolfy
katolickie ozdobią latarnie.

Achtung Baby