Acta-sracta, amerykanie mają większe problemy

Data: 2012-01-27 18:50:47
Autor: qwerty
Acta-sracta, amerykanie mają większe problemy
Użytkownik "to"  napisaÅ‚ w wiadomoÅ›ci grup dyskusyjnych:4f22dc4b$0$1272$65785112@news.neostrada.pl...
"Burmistrz Los Angeles - Antonio Villaraigos - podpisał rozporządzenie
nakazujące aktorom filmów porno używanie prezerwatyw. Producenci z branży
zapowiadają opuszczenie miasta, uchodzącego za stolicę filmów dla
dorosłych - informuje serwis huffingtonpost.com."

Z tego co słyszałem to tylko jedna wytwórnia nakazuje swoim aktorom użycia prezerwatyw.

Data: 2012-01-29 13:34:41
Autor: yapann
NIE dla ACTA -pikieta Gdańsk wtorek
NIE DLA ACTA - legalna pikieta (zgłoszona w Urzędzie Miasta)
gdzie: Gdańsk, Urząd Wojewódzki
kiedy: wtorek 31.1 - godz. 18

Data: 2012-01-29 13:40:22
Autor: Winston Niles Rumfoord
W dniu 2012-01-29 13:34, yapann pisze:
NIE DLA ACTA - legalna pikieta (zgłoszona w Urzędzie Miasta)
gdzie: Gdańsk, Urząd Wojewódzki
kiedy: wtorek 31.1 - godz. 18 i

oraz  -23 stopni C  :)

--
http://5.asset.soup.io/asset/2884/4533_7b77.gif

Data: 2012-01-29 14:02:04
Autor: qwerty
NIE dla ACTA -pikieta Gdańsk wtorek
Użytkownik "yapann"  napisaÅ‚ w wiadomoÅ›ci grup dyskusyjnych:jg3ed2$amc$1@node2.news.atman.pl...
NIE DLA ACTA - legalna pikieta (zgłoszona w Urzędzie Miasta)
gdzie: Gdańsk, Urząd Wojewódzki
kiedy: wtorek 31.1 - godz. 18

Najpierw wybieracie złodziei i sprzedawczyków a potem się dziwicie, że robią wszystko co unia chce.
Wasze strajki i pikiety nic nie dadzą. Musicie zrobić wtedy, kiedy najbardziej zaboli rząd - podczas mistrzostw.
Jak będą w tym samym czasie strajk przeciw wysokim cenom paliw to rząd poda się do dymisji.

Data: 2012-01-29 16:31:54
Autor: RadoslawF
NIE dla ACTA -pikieta Gdañsk wtorek
Dnia 2012-01-29 14:02, U¿ytkownik qwerty napisa³:

Najpierw wybieracie z³odziei i sprzedawczyków a potem siê dziwicie, ¿e robi± wszystko co unia chce.
Wasze strajki i pikiety nic nie dadz±. Musicie zrobiæ wtedy, kiedy najbardziej zaboli rz±d - podczas mistrzostw.
Jak bêd± w tym samym czasie strajk przeciw wysokim cenom paliw to rz±d poda siê do dymisji.

Optymista.

Pozdrawiam

Data: 2012-01-29 18:32:26
Autor: maruda
W dniu 2012-01-29 16:47, witek pisze:

Jak bêd± w tym samym czasie strajk przeciw wysokim cenom paliw to rz±d
poda siê do dymisji.

Optymista.

raczej frajer

Rz±d trzeba powywieszaæ na latarniach, to mo¿e co¶ pomo¿e :)
.... ale pomys³ z zakorkowaniem naszych wszystkich 3 autostrad w czasie ojro podoba mi siê. Chyba siê przy³±czê.

--
Dziêkujê. Pozdrawiam           Ten Maruda

Data: 2012-01-30 09:45:44
Autor: Jacek Maciejewski
NIE dla ACTA -pikieta Gdañsk wtorek
Dnia Sun, 29 Jan 2012 18:32:26 +0100, maruda napisa³(a):

... ale pomys³ z zakorkowaniem naszych wszystkich 3 autostrad w czasie ojro podoba mi siê. Chyba siê przy³±czê.

Na z³o¶æ mamie odmro¿ê sobie uszy... --
Jacek

Data: 2012-01-29 19:05:06
Autor: Marek K
W dniu 2012-01-29 14:02, qwerty pisze:
Użytkownik "yapann" napisał w wiadomości grup
NIE DLA ACTA - legalna pikieta (zgłoszona w Urzędzie Miasta)
gdzie: Gdańsk, Urząd Wojewódzki
kiedy: wtorek 31.1 - godz. 18

Najpierw wybieracie złodziei i sprzedawczyków a potem się dziwicie, że
robiÄ… wszystko co unia chce.
Wasze strajki i pikiety nic nie dadzą. Musicie zrobić wtedy, kiedy
najbardziej zaboli rzÄ…d - podczas mistrzostw.
Jak będą w tym samym czasie strajk przeciw wysokim cenom paliw to rząd
poda siÄ™ do dymisji.

Najbardziej zaboli w czasie wyborow

M.

Data: 2012-01-29 20:59:19
Autor: RadoslawF
NIE dla ACTA -pikieta Gdañsk wtorek
Dnia 2012-01-29 19:05, U¿ytkownik Marek K napisa³:

[...]

Jeste¶ pewny ?
A dzieñ po wyborach spo³eczeñstwo dowie siê o akcji,
ale bêdzie ju¿ po wyborach.

Pozdrawiam

Data: 2012-01-31 07:48:29
Autor: NKAB -
NIE dla ACTA -pikieta Gdañsk wtorek
RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl> napisa³(a):
Dnia 2012-01-29 19:05, U¿ytkownik Marek K napisa³:

Jeste¶ pewny ?
A dzieñ po wyborach spo³eczeñstwo dowie siê o akcji,
ale bêdzie ju¿ po wyborach.

Mo¿e byæ i tak - "...w wyborach wziê³o udzia³ 49,78% uprawnionych
do g³osowania wy gra³a PO..." - a w rzeczywisto¶ci byli tylko partyjniacy,
czyli 0.78%. I co im zrobisz?

Andrzej.

Data: 2012-01-31 00:33:38
Autor: Feromon

Użytkownik "qwerty" <qwerty01@poczta.fm> napisał w wiadomości news:jfuo4g$8nt$1inews.gazeta.pl...
[...]

Jestem ZA używaniem prezerwatyw PUBLICZNIE, NA WIZJI I TELEWIZJI I W PRASIE.
Prywatnie = róbta co chceta i zarażajta się wzajemnie, to wcześniej się WYELIMINUJECIE.

Ale nie INNYCH.

Feromon

Acta-sracta, amerykanie mają większe problemy