Active Divers Baza nurkowa Sorkwity.

Data: 2010-08-24 06:49:24
Autor: CowBoyX
Active Divers Baza nurkowa Sorkwity.
Witam,

Planuje zapisać się na kurs P1 w Bazie nurkowej Active Divers w
Sorkwitach u niejakiego Tomasza Strugalskiego, proszę podzielcie sie
ze mna opiniami o poziomie szkoleń oferowanych w tym klubie.
Jaka opinię ma ta baza ?

Pozdrawiam
Artur

Data: 2010-08-24 11:57:00
Autor: pnk
On 24 Sie, 15:49, CowBoyX <aboruc...@wp.pl> wrote:
[...]

Tomasz Strugalski w "środowisku" jest  kontrowersyjną postacią, z
racji publikacji "Nitrox" i "Wypadki nurkowe ..", a także awersji do
innych niż CMAS organizacji. Niemniej nie mam pojęcia jak wyglądają
same kursy, jako wykładowca (byłem kiedyś na wykładzie dla kandydatyów
na szkolenie) bardzo komunikatywny, doskonale przygotowany (anegdoty
nieco zwietrzałe). Ogólnie OK.
Wbrew obiegowym opiniom, poziom szkoleń podstawowych w Polsce w każdej
organizacji jest podobny, baza Strugalskiego jest tak samo dobra/zła
jak każda inna, może z bardziej restrykcyjnym regulaminem.

pnk

Data: 2010-08-24 15:54:48
Autor: WWW.SHARMDIVER.PL
On 2010-08-24 15:49, CowBoyX wrote:
Witam,

[...]

Witaj, a dlaczego zainteresowałeś się właśnie tą bazą?
jakie są Twoje preferencje?
O jakich innych bazach myślałeś/myślisz?

pozdrawiam z słonecznego Sharm el Sheikh

Wieje delikatny wiaterek, cieplutko.
Zaraz znowu sobie ponurkuję dla przyjemności na rafach..

--
www.sharmdiver.pl

Nurkuj bezpiecznie z profesjonalistami
na jednych z najpiękniejszych raf na świecie.

Data: 2010-08-24 07:03:01
Autor: CowBoyX
Active Divers Baza nurkowa Sorkwity.
Nie mam żadnych preferencji, ani doświadczenia ta baza znajduje sie
blisko rodziny u której mógłbym drmowo sie zakwaterować i jest to
jedyne kryterium którym sie kieruje. Znalazłem klika dziwnych postów
na grupie i zastanawiam się czy pan Strugalski jest taki straszny, czy
moze ktos robi mu celowo złą opinię.

Data: 2010-08-24 16:07:05
Autor: WWW.SHARMDIVER.PL
On 2010-08-24 16:03, CowBoyX wrote:
[...]
Jeśli blisko będziesz mieszkał przejdź się po prostu do bazy. Zapytasz studentów, zobaczysz jak wygląda organizacja, jakiej jakości jest sprzęt, jak duże są grupy jednocześnie szkolonych nurków, czy każdy dostaje własny sprzęt na czas kursu, zobaczysz instruktorów, jak się zachowują itp.

Miłego nurkowania

Data: 2010-08-24 16:42:35
Autor: 666
Active Divers Baza nurkowa Sorkwity.
Strugalski jest bardzo OK.
Zapewne natomiast sam nie schodzi do wody i sporo zależy (jak wszędzie), kogo aktualnie zatrudnia.
Też u niego w bazie (innej) robiłem onegdaj część jeziorową P1 i punktem "przyczepienia" były bardzo krótkie czasy trwania nurkowań
pod wodą.

Generalnie po raz drugi wybrałbym kurs choćby w Adriatyku (tak zresztą robiłem już inne kursy), niż w polskim zasyfionym jeziorze z
widzialnością półtora metra.
Różnica jak pomiędzy Syrenką, a Mercedesem.

-- -- -

Data: 2010-08-24 16:44:23
Autor: WWW.SHARMDIVER.PL
On 2010-08-24 16:42,  666 wrote:
Strugalski jest bardzo OK.
[...]

Czyli baza do "skreślenia"

Data: 2010-08-24 18:31:59
Autor: WWW.SHARMDIVER.PL
On 2010-08-24 16:42,  666 wrote:
Strugalski jest bardzo OK.
[...]

czy możesz spojrzeć do swojego log-booka i podać nam jak długo rzeczywiście byleś pod wodą na kursie oraz jak liczna była grupa jednocześnie schodząca pod wodę oraz kto był Twoim instruktorem?

Data: 2010-08-24 20:51:56
Autor: Włodzimierz Kołacz

Użytkownik "WWW.SHARMDIVER.PL" <diveinstructor@usuntoop.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:i50s6c$ja8$1@news.onet.pl...
On 2010-08-24 16:42,  666 wrote:
Strugalski jest bardzo OK.
[...]

A co to Cię obchodzi, dochodzenie prowadzisz!?
Czy to może taka Twoja ORMOwska natura wścibiać nos w nie swoje sprawy?
Włodek

Data: 2010-08-24 21:22:50
Autor: Alf/red/
Active Divers Baza nurkowa Sorkwity.
W dniu 2010-08-24 20:51, Włodzimierz Kołacz pisze:
A co to Cię obchodzi

Ale zobacz - wątek 9 postów, z czego 4 od Sramdivera, który o bazie
*nie wie nic*.
I cztery sygnaturki!

--
Alf/red/

Data: 2010-08-26 04:36:38
Autor: WWW.SHARMDIVER.PL
On 2010-08-24 18:31, WWW.SHARMDIVER.PL wrote:
On 2010-08-24 16:42,  666 wrote:
Strugalski jest bardzo OK.
[...]

miałeś podać dane. Inaczej jesteś tylko cienkim kmiotem "obsmarowującym" bezpodstawnie bazę.

Data: 2010-08-26 11:53:11
Autor: jacekplacek
On 2010-08-24 18:31, WWW.SHARMDIVER.PL wrote:

> [...]

miałeś podać dane. Inaczej jesteś tylko cienkim kmiotem "obsmarowującym" bezpodstawnie bazę.

Ze strony: http://www.kdp-pttk.org.pl/?go=consect&id=22&menu_id=1#stopienp1 "Przebieg szkolenia: Wykłady (16 godzin) i zajęcia praktyczne (24 godziny) obejmujące co najmniej 3 nurkowania do 5 m, 3 nurkowania do 10 m, 2 nurkowania na głebokość 10 m - 15 m i 2 nurkowania na głębokość 20 m - w tym 1 nurkowanie nocne - łącznie minimum 2 godziny pod wodą."

Masz 10 nurkowań z łącznym czasem 2 godziny, co daje 120min/10 = 12 minut Jeżeli instruktor uznał, że kursantowi taki czas wystarczy, to taki kursant może mieć subiektywne uczcie niespełnienia. Z drugiej strony, naruszyć minimalny limit 2 godzin pod wodą dla 10 nurkowań jest praktycznie nierealne. Chyba, że nie wchodzi się do wody, w co wątpię.

Data: 2010-08-26 17:25:16
Autor: WWW.SHARMDIVER.PL

On 2010-08-24 18:31, WWW.SHARMDIVER.PL wrote:
On 2010-08-24 16:42,  666 wrote:
Strugalski jest bardzo OK.
[...]

U mnie na kursach OWD SSI te 2 h pod wodą jest spełnione 1 dnia kursu.
Zapraszam do oglądania cudów podwodnego świat

Data: 2010-08-26 17:33:03
Autor: WWW.SHARMDIVER.PL

On 2010-08-24 18:31, WWW.SHARMDIVER.PL wrote:
On 2010-08-24 16:42,  666 wrote:
Strugalski jest bardzo OK.
[...]

Kto ci dał stopień, że takie głupoty wypisujesz? Kto WAM dał stopnie, że nie wiecie o co chodzi i nie protestujecie matoły-instruktorzy??

Data: 2010-08-26 16:03:14
Autor: jacekplacek
On 2010-08-26 13:53,  jacekplacek wrote:

> [...]
Kto ci dał stopień, że takie głupoty wypisujesz? Kto WAM dał stopnie, że nie wiecie o co chodzi i nie protestujecie matoły-instruktorzy??

Rozwiń tą myśl, bo nie nadążam. Przedstawiłem standardy z oficjalnej strony KDP CMAS - co tu jest do protestowania?
Pokopałem w standardach SSI. Wprawdzie nie umiem znaleźć wymogów dla zajęć basenowych, ale wody otwarte nie powalają:
17. Długość nurkowania: Nurkowania w wodach
otwartych będące częścią szkolenia powinny
spełniać następujące kryteria: czas trwania -
minimum 15 minut, ustalone procedury wejścia i
wyjścia z wody oraz założenie i zdjęcie sprzętu.
Minimalna głębokość nurkowania jest określona w
standardach dla poszczególnych kursów.

"SSI Open Water Diver:
9. Wymagania szkoleniowe: Podczas szkolenia
Open Water Diver wymagane jest wykonanie
przynajmniej 4 nurkowań ze sprzętem w wodach
otwartych oraz umiejętność nurkowania z ABC.
W ciągu jednego dnia mogą odbyć się nie więcej
niż 3 nurkowania szkoleniowe.
Łączny czas 4 nurkowań szkoleniowych w
wodach otwartych, przed uzyskaniem licencji,
musi wynosić minimum 80 minut.
11. Maksymalna głębokość: Dwa pierwsze
nurkowania szkoleniowe muszą odbyć się na
głębokości pomiędzy 5 a 12 metrów. Pozostałe
nurkowania szkoleniowe powinny być
przeprowadzone na głębokość pomiędzy 5 a 18
metrów.
Maksymalna głębokość w przypadku dzieci w
wieku 10-11 lat podczas nurkowań
szkoleniowych wynosi 12 metrów.
15. Szkolenie bez basenu: Jeżeli całe szkolenie
Open Water Diver prowadzone jest w
ograniczonym akwenie, nurkowania w basenie
nie mogą być uznane za nurkowania szkoleniowe
w wodach otwartych i nie mogą stanowić części
zajęć na zaliczenie kursu."

Ciekawe sa natomiast wytyczne dla instruktorów SSI. Wychodzi na to, że powinieneś sam na siebie zakablować i pozbawić się uprawnień:

"5. Wstrzymaj się od wygłaszania na forum
publicznym negatywnych lub innych
niepochlebnych opinii na temat centrów lub
resortów nurkowych SSI, Instruktorów lub osób
pełniących funkcję Dive Professional lub innych
członków branży nurkowej"
6. Powiadom SSI, jeśli centrum nurkowe lub resort,
Instruktor lub Dive Professional dopuścił(o) się
pogwałcenia jakichkolwiek standardów etycznych,
podlega badaniu, działaniu lub postępowaniu
wszczętemu przez uznaną organizację
szkoleniową.
Uwaga: Nieprzestrzeganie Standardów Etycznych
może doprowadzić do utraty statusu aktywnego lub
nie przedłużenia uprawnień przez Dive Professional"

Data: 2010-08-27 09:53:28
Autor:
 jacekplacek <jacekiala@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał(a):
[...]

Jacku Biernacki czy nie zrozumiałeś tego tekstu ?
JD jest OK w stosunku do tych wymagań.

W pełnym zaufaniu powiem tylko Tobie, że IANTD też ma takie wymogi.
Dlatego można mnie zapisać z wysokimi uprawnieniami do IANTD i wtedy nie będę
mógł ustawowo krytykować instruktora co robi stopień na krzywy ryj, czy
drugiego który zaleca morderczą dekompresję ich przydupasów także.
Jeśli można załatwić na krzywy ryj kolejny stopień instruktorski, to można
patenciarzowi też coś stosownego przyznać, wymagane nurkowania nie są przecież
ważne dla wierchuszki.

Problem krytyki zniknie, regulaminowo !!!

pozdrawiam rc

Data: 2010-08-27 06:10:46
Autor: WWW.SHARMDIVER.PL
On 2010-08-24 18:31, WWW.SHARMDIVER.PL wrote:
On 2010-08-24 16:42, 666 wrote:
Strugalski jest bardzo OK.
[...]

No i co? Jest jak napisałem?

Data: 2010-08-24 21:28:43
Autor: Alf/red/
W dniu 2010-08-24 16:42,  666 pisze:
Strugalski jest bardzo OK.
Zapewne natomiast sam nie schodzi do wody

Eeeee, zapewne schodzi. Obserwowałem u niego P-1 czyli pięć dni, dwa lata temu (jak ten czas leci) i w wodzie był większość "tur". Nie z P-jedynkami tylko starszymi.
Baza jak baza, umiejętności dla kursanta dość porządne, atmosfera jednocześnie fajna (da się pogadać) i dość wojskowa (dwie "odprawy" i poza nimi nie ma włażenia do wody). Strugal nie lubi PADI i jest dość radykalny, i za to go nie lubią. Ale jest tani jeśli byś chciał nurkować *po* kursie nie mając nic poza maską.
Zaś ja go nie lubię za przesadną, wydaje mi się, ostrożność. Jak ćwiczenie mówi "zejście na 30 metrów" to się schodzi po linie na 30 metrów, czeka chwilę, i wychodzi. Nie ma że popłyniemy sobie na kompas od prosiaka do brzegu. Chyba że zagadasz ;-)

--
Alf/red/

Data: 2010-08-25 12:03:05
Autor: Włodzimierz Kołacz

Użytkownik "Alf/red/" <alf_1008@ump.waw.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:i516h9$84g$1@node1.news.atman.pl...
[...]

Od zawsze się zastanawiałem jaki cel, we współczesnym nurkowaniu, ma zaliczanie głębokości z wykorzystaniem liny opustowej? Czego takie ćwiczenie uczy a co ważniejsze czego istotnego nie uczy takie podejście do "szkolenia" nurkowego?
Osobiście nigdy nie stosuję liny opustowej gdy mam z kursantem wykonać jakieś ćwiczenie na takiej głębokości niezależnie od federacji w której szkolę a szkolę w CMAS i PADI. No ale ja nie zabieram na lekcję więcej niż 2 uczniów a na głębsze zwykle biorę jednego. Lubię zadać np ćwiczenie w którym nurek przy pomocy metod nawigacji naturalnej lub za pomocą busoli (np wtedy azymut wg. mapy batymetrycznej) odnajdzie w jeziorze szukaną głębokość a z niej wynurzy się w pionie partnersko stosując pozorację dwu minutowych przystanków desaturacyjnych np od gł. 12 m zaś po ostatnim przystanku  na którym sie psuje mi AO pokaże jak ładnie podaje mi powietrze w toni wodnej a potem popłynie na 3 m w toni  na azymut do miejsca startu lub brzegu. Ale to poziomy średnie wyszkolenia.
Wg mnie to ma zdecydowanie większy sens niż klepanie dna kurczowo trzymając linkę z gałami pełnymi strachu przed tą straszną tonią. Aha zanim zadam taki lub podobny ciąg zdarzeń podwodnych uczę technik i przygotowuję nurka aby zrobił to bez większego wysiłku.
Że to trwa! Trudno płacą mi za to aby umieli :-)

Jaka jest różnica pomiędzy kurczowym trzymaniem się liny i nazywaniem tego szkoleniem na nurka swobodnego a praktycznym korzystaniem z przywileju umiejętnej kontroli pływalności, Posłużę się zdaniem jednego ze spotkanych gości na moich zajęciach akurat CMAS. Dołączył bo nie miał z kim nurkować i był obok nas na dwóch lekcjach. Po wyjściu z trzeciej lekcji (ćwiczymy tam techniki zanurzania się i wynurzania, stania w toni wodnej i poprawnego partnerstwa)  ów wykładowca politechniki Wrocławskiej stwierdził "chłopaki tego czego wy tu się nauczyliście ja potrzebowałem po kursie swoich około 50 nurkowań  aby to opanować bo na kursie mnie nikt tego nie uczył!!"

W zeszłym tygodniu prowadziłem warsztaty z technik nurkowych i okazało się że chłopak ukończył szkolenie P1 i nigdy nikt mu nie pokazał jak się oczyszcza z wody maskę o pływalności nie wspomnę o poprawnej pracy płetwami jakąkolwiek techniką także zamilknę. Nie żeby chłopak był jakoś mało zdolny, taki przeciętny, a w każdym razie w ćwiczeniach robi zadawalające postępy. Na swój kurs pojechał z Lubuskiego aż na mazury.

  Tak samo wzdrygam się przed stosowaniem platform na 4-5 m głębokości bo jeśli już dopuszcza się nurka na tak "wielkie głębokości" to uczeń winien kontrolować pływalność w takim stopniu aby ćwiczenie można było wykonać w toni wodnej. Póki nie umie póty mam zabawy w wodzie takiej aby mógł w niej stanąć

..Pozdrawiam Włodek
zapraszam na kursy i warsztaty nurkowe
www.balastnurkowy.yoyo.pl

Data: 2010-08-25 00:09:41
Autor: Michał Poluszkiewicz
Active Divers Baza nurkowa Sorkwity.
Witam,

Osobiscie nie polecam tej bazy. T.S. to człowiek z bardzo trudnym
charakterem, w pierwszej konfrontacji z tematem nurkowań rekracyjnych
może zrazić. Robiłem w tej bazie kurs dwa lata temu i wiecej tam nie
wrócę, bo poza tym, że baza jest tania, nie ma nic innego do
zaoferowania. Co do samej bazy i atmosfery -Active Divers to kółko
wzajemnej adoracji z tendencją do gloryfikowania Pana Tomasza,
osobiście odradzam przejawy indywidualizmu pogladów. Nie sa tam mile
widziane.

Sprzęt był zniszczony i stary, jednak sprawny, kwatery w stanicy
pozostawiają wiele do życzenia. Pozornie miły Pan Kwiatkowski z
perspektywy czasu zmienia swoje oblicze.

 Jeśli posadasz uprawnienia Padi nie zostaniesz wpuszczony do wody...
Padiki nie umieja nurkować z takim przesłaniem kończysz szkolenie a
bazie Active Divers.

Jesli chcesz nurkować pojedź do bazy Crazy Shark lub Nautica i nie
trać czasu na T.S. i Active Divers.

Pozdrawiam
Michał

Data: 2010-08-25 08:10:00
Autor: jacekplacek
Active Divers Baza nurkowa Sorkwity.
Michał Poluszkiewicz <michalpolusz@wp.pl> napisał(a):
Witam,

Osobiscie nie polecam tej bazy. T.S. to cz=B3owiek z bardzo trudnym
charakterem, w pierwszej konfrontacji z tematem nurkowa=F1 rekracyjnych
mo=BFe zrazi=E6. Robi=B3em w tej bazie kurs dwa lata temu i wiecej tam nie
wr=F3c=EA, bo poza tym, =BFe baza jest tania, nie ma nic innego do
zaoferowania. Co do samej bazy i atmosfery -Active Divers to k=F3=B3ko
wzajemnej adoracji z tendencj=B1 do gloryfikowania Pana Tomasza,
osobi=B6cie odradzam przejawy indywidualizmu poglad=F3w. Nie sa tam mile
widziane.

Sprz=EAt by=B3 zniszczony i stary, jednak sprawny, kwatery w stanicy
pozostawiaj=B1 wiele do =BFyczenia. Pozornie mi=B3y Pan Kwiatkowski z
perspektywy czasu zmienia swoje oblicze.

 Je=B6li posadasz uprawnienia Padi nie zostaniesz wpuszczony do wody...
Padiki nie umieja nurkowa=E6 z takim przes=B3aniem ko=F1czysz szkolenie a
bazie Active Divers.

Swego czasu chciałem robić jakieś szkolenia u p. Strugalskiego. Przez telefon bardzo sympatyczna i komunikatywna osoba, nie szukająca problemów tam, gdzie ich nie ma. Nie wiem, jak traktuje PADI, ale sądzę, że więcej straszenia jest w Jego ksiązkach, niż ma to miejsce w praktyce. Mnie, jako nurkowi IANTD, p. Strugalski zaproponował wspólne nurkowanie sprawdzające(przypomnę - w czasie takiego nura sprawdzają się OBIE strony) i na tej podstawie uznanie(lub nie) posiadanych uprawnień. Z oferty p. Strugalskiego nie skorzystałem tylko dlatego, że w tzw, międzyczasie trafiłem do Pawła Poręby, Michała Winka i Wojtka Filipa - a te osoby od tzw. przeciętnych szkoleń dzieli może nie cały kosmos, ale kilka galaktyk na pewno. Co ciekawe, ceny mają rynkowe, więc nic się nie przepłaca.

Nie wiem jak szkoli się w bazie Crazy Shark, ale ja za ten post: http://tinyurl.com/38utarv zostałem przez właściciela tej bazy jacka kurzątkowskiego i jego przyjaciela ryszarda czarneckiego oblany stekiem pomyj, straszony, ujawniono publicznie moje dane osobowe, straszono i życzono zwolnienia z pracy a na moje protesty, p. kurzątkowski mnie wyśmiał, bo "on ma prawników do prowadzenia jego licznych spraw" oraz, że "konsumizm ma w dupie". Jeżeli w razie jakichkolwiek problemów chcesz ryzykować publiczne krzyżowanie - wal w Crazy Shark jak w dym :) Jak chcesz porządne szkolenie, bez ryzyka takich reakcji, z całą pewnością będą to bazy typu Nautica, Active Divers, Kraken, Aquarius, Nekton i wiele, wiele innych. A imiennie, najlepszych wyżej wymieniłem. Powodzenia.

Data: 2010-08-25 14:58:18
Autor:
[...]

Przypomnij który z tych szkolących ma w programie morderczą dekompresję
awaryjną, w propagowanej metodzie liczenia dekompresji w locie (helikopterem
do komory)(satyra). Który z nich po zrobieniu zaawansowanego nitroksu
napierniczył butle TMX i nurkował w Bałtyku. O powtórnych eksploracjach nie
wspominajmy.
Chcesz być legalistą a tu takie kwiatki.

[...]

Jacku Biernacki, kłamiesz systematycznie, mieszasz fakty tak żeby wyjść na
swoje. Stosujesz skurwysyńskie metody poniżania pisząc z małej litery imiona i
nazwiska. Znowu wypierniczyłeś swój przekaz, próbą poniżania.
http://usenet.gazeta.pl/usenet/0,47943.html?group=pl.rec.nurkowanie&tid=1110238&pid=1110272&MID=%3Ci50im7%24lsi%241%40inews.gazeta.pl%3E
Gdzie pracujesz wiem, nie podałem tej informacji, inne są dostępne w sieci.
Sam nie miałeś odwagi żeby podać dane, tchórzem jesteś. Masz zniweczony
parasol anonimowości, o to się pieklisz.
Tu popis kultury Jacka Biernackiego
http://usenet.gazeta.pl/usenet/0,47943.html?group=pl.rec.nurkowanie&tid=1108281&pid=1108618&MID=%3Ci1d768%24gkk%241%40inews.gazeta.pl%3E

[...]

Nekton ma jakąś bazę ?
Czy masz kontakt z rzeczywistością, mam pokazać wpis że jest pracownikiem
najemnym. pozdrawiam rc

Data: 2010-08-25 18:16:13
Autor: jacekplacek
  <demolant@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał(a):
 jacekplacek <jacekiala@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał(a):  > Z oferty p. Strugalskiego nie skorzystałem tylko > dlatego, że w tzw, międzyczasie trafiłem do Pawła Poręby, Michała Winka i > Wojtka Filipa - a te osoby od tzw. przeciętnych szkoleń dzieli może nie
> [...]
nic
> się nie przepłaca.

Przypomnij który z tych szkolących ma w programie ....

Dwa filmiki z dwóch ekstremalnych nurkowań. Jedno na 180m, drugie na 100m. Wymienieni przeze mnie instruktorzy uczą nurkowania w stylu pierwszego filmu. Uczących w stylu drugiego filmu... nie korzystam. Oba są fajne i daja dużą frajdę:
180m - http://www.youtube.com/watch?v=5nplu8ev8jc 100m - http://www.youtube.com/watch?v=ixhiycRDkjU Wiem, że to trudne i ekstremalne nurkowania. Ale każda droga ma początek a zmiana stylu bywa trudna. Szczególnie z odmiany drugiej na pierwszą. Bardzo ładnie zaprezentował się w tym wątku Włodek Kołacz - to o czym pisze, to styl pierwszy. Mądrych wyborów życzę. --

Data: 2010-08-25 18:43:04
Autor:
[...]

.... Kilka godzin różnicy czasu

m <movano@gazeta.pl> napisał(a):

> TEST grupy nr 2: mowa (pisanie) jest srebrem, milczenie złotem, dacie rady > się opanować? Czy może wątek urośnie ... do 31 wpisów? Jeden mój i po 15 > Waszych? > Co jest rycho? Pan prosi, żebyś nie pisał... No, dajesz głąbie, dajesz!!

Ciekawa jest zmiana stylu wypowiedzi i całkowity brak odpowiedzi na postawione
zagadnienia.

Drugi film ma paskudne pozycjonowanie obrazu, z ludzi filmujących nie zawodowo
najlepszy jest Konrad Dubiel, pozostali są dużo słabsi.
Ten jest zupełnie nie zorientowany na czym polega filmowanie.

pozdrawiam rc

Data: 2010-08-25 18:57:22
Autor: jacekplacek
 jacekplacek <jacekiala@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał(a):  > Dwa filmiki z dwóch ekstremalnych nurkowań. Jedno na 180m, drugie na

Jak może(a moim zdaniem jak POWINNO)wyglądać nurkowanie, warto spojrzeć też tutaj: http://deepdown.pl/galeria.html --

Data: 2010-09-01 18:08:50
Autor: Player
CowBoyX wrote:

[...]

Robiłem tam kurs IMO wszystko OK.
Nowe automaty Apex, doświadczeni instruktorzy, podejście OK.
Co prawda baza noclegowa PTTK zatrzymała się kilka lat temu w rozwoju,
za to sanitariaty czyste.
Jest rygor, ale w pozytywnym tego słowa znaczeniu. Nie ma rozgardiaszu,
wszystko ma miejsce i czas.

Śmieszą mnie te niechęci, pojechałem na kurs a nie szukać chłopaka ;p

Pozdr.

Active Divers Baza nurkowa Sorkwity.