Active Divers Baza nurkowa Sorkwity.

Data: 2010-08-25 00:09:41
Autor: Michał Poluszkiewicz
Active Divers Baza nurkowa Sorkwity.
Witam,

Osobiscie nie polecam tej bazy. T.S. to człowiek z bardzo trudnym
charakterem, w pierwszej konfrontacji z tematem nurkowań rekracyjnych
może zrazić. Robiłem w tej bazie kurs dwa lata temu i wiecej tam nie
wrócę, bo poza tym, że baza jest tania, nie ma nic innego do
zaoferowania. Co do samej bazy i atmosfery -Active Divers to kółko
wzajemnej adoracji z tendencją do gloryfikowania Pana Tomasza,
osobiście odradzam przejawy indywidualizmu pogladów. Nie sa tam mile
widziane.

Sprzęt był zniszczony i stary, jednak sprawny, kwatery w stanicy
pozostawiają wiele do życzenia. Pozornie miły Pan Kwiatkowski z
perspektywy czasu zmienia swoje oblicze.

 Jeśli posadasz uprawnienia Padi nie zostaniesz wpuszczony do wody...
Padiki nie umieja nurkować z takim przesłaniem kończysz szkolenie a
bazie Active Divers.

Jesli chcesz nurkować pojedź do bazy Crazy Shark lub Nautica i nie
trać czasu na T.S. i Active Divers.

Pozdrawiam
Michał

Data: 2010-08-25 08:10:00
Autor: jacekplacek
Active Divers Baza nurkowa Sorkwity.
Michał Poluszkiewicz <michalpolusz@wp.pl> napisał(a):
Witam,

Osobiscie nie polecam tej bazy. T.S. to cz=B3owiek z bardzo trudnym
charakterem, w pierwszej konfrontacji z tematem nurkowa=F1 rekracyjnych
mo=BFe zrazi=E6. Robi=B3em w tej bazie kurs dwa lata temu i wiecej tam nie
wr=F3c=EA, bo poza tym, =BFe baza jest tania, nie ma nic innego do
zaoferowania. Co do samej bazy i atmosfery -Active Divers to k=F3=B3ko
wzajemnej adoracji z tendencj=B1 do gloryfikowania Pana Tomasza,
osobi=B6cie odradzam przejawy indywidualizmu poglad=F3w. Nie sa tam mile
widziane.

Sprz=EAt by=B3 zniszczony i stary, jednak sprawny, kwatery w stanicy
pozostawiaj=B1 wiele do =BFyczenia. Pozornie mi=B3y Pan Kwiatkowski z
perspektywy czasu zmienia swoje oblicze.

 Je=B6li posadasz uprawnienia Padi nie zostaniesz wpuszczony do wody...
Padiki nie umieja nurkowa=E6 z takim przes=B3aniem ko=F1czysz szkolenie a
bazie Active Divers.

Swego czasu chciałem robić jakieś szkolenia u p. Strugalskiego. Przez telefon bardzo sympatyczna i komunikatywna osoba, nie szukająca problemów tam, gdzie ich nie ma. Nie wiem, jak traktuje PADI, ale sądzę, że więcej straszenia jest w Jego ksiązkach, niż ma to miejsce w praktyce. Mnie, jako nurkowi IANTD, p. Strugalski zaproponował wspólne nurkowanie sprawdzające(przypomnę - w czasie takiego nura sprawdzają się OBIE strony) i na tej podstawie uznanie(lub nie) posiadanych uprawnień. Z oferty p. Strugalskiego nie skorzystałem tylko dlatego, że w tzw, międzyczasie trafiłem do Pawła Poręby, Michała Winka i Wojtka Filipa - a te osoby od tzw. przeciętnych szkoleń dzieli może nie cały kosmos, ale kilka galaktyk na pewno. Co ciekawe, ceny mają rynkowe, więc nic się nie przepłaca.

Nie wiem jak szkoli się w bazie Crazy Shark, ale ja za ten post: http://tinyurl.com/38utarv zostałem przez właściciela tej bazy jacka kurzątkowskiego i jego przyjaciela ryszarda czarneckiego oblany stekiem pomyj, straszony, ujawniono publicznie moje dane osobowe, straszono i życzono zwolnienia z pracy a na moje protesty, p. kurzątkowski mnie wyśmiał, bo "on ma prawników do prowadzenia jego licznych spraw" oraz, że "konsumizm ma w dupie". Jeżeli w razie jakichkolwiek problemów chcesz ryzykować publiczne krzyżowanie - wal w Crazy Shark jak w dym :) Jak chcesz porządne szkolenie, bez ryzyka takich reakcji, z całą pewnością będą to bazy typu Nautica, Active Divers, Kraken, Aquarius, Nekton i wiele, wiele innych. A imiennie, najlepszych wyżej wymieniłem. Powodzenia.

Data: 2010-08-25 14:58:18
Autor:
 jacekplacek <jacekiala@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał(a):
[...]

Przypomnij który z tych szkolących ma w programie morderczą dekompresję
awaryjną, w propagowanej metodzie liczenia dekompresji w locie (helikopterem
do komory)(satyra). Który z nich po zrobieniu zaawansowanego nitroksu
napierniczył butle TMX i nurkował w Bałtyku. O powtórnych eksploracjach nie
wspominajmy.
Chcesz być legalistą a tu takie kwiatki.

[...]

Jacku Biernacki, kłamiesz systematycznie, mieszasz fakty tak żeby wyjść na
swoje. Stosujesz skurwysyńskie metody poniżania pisząc z małej litery imiona i
nazwiska. Znowu wypierniczyłeś swój przekaz, próbą poniżania.
http://usenet.gazeta.pl/usenet/0,47943.html?group=pl.rec.nurkowanie&tid=1110238&pid=1110272&MID=%3Ci50im7%24lsi%241%40inews.gazeta.pl%3E
Gdzie pracujesz wiem, nie podałem tej informacji, inne są dostępne w sieci.
Sam nie miałeś odwagi żeby podać dane, tchórzem jesteś. Masz zniweczony
parasol anonimowości, o to się pieklisz.
Tu popis kultury Jacka Biernackiego
http://usenet.gazeta.pl/usenet/0,47943.html?group=pl.rec.nurkowanie&tid=1108281&pid=1108618&MID=%3Ci1d768%24gkk%241%40inews.gazeta.pl%3E

[...]

Nekton ma jakąś bazę ?
Czy masz kontakt z rzeczywistością, mam pokazać wpis że jest pracownikiem
najemnym. pozdrawiam rc

Data: 2010-08-25 18:16:13
Autor: jacekplacek
  <demolant@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał(a):
 jacekplacek <jacekiala@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał(a):  > Z oferty p. Strugalskiego nie skorzystałem tylko > dlatego, że w tzw, międzyczasie trafiłem do Pawła Poręby, Michała Winka i > Wojtka Filipa - a te osoby od tzw. przeciętnych szkoleń dzieli może nie
> [...]
nic
> się nie przepłaca.

Przypomnij który z tych szkolących ma w programie ....

Dwa filmiki z dwóch ekstremalnych nurkowań. Jedno na 180m, drugie na 100m. Wymienieni przeze mnie instruktorzy uczą nurkowania w stylu pierwszego filmu. Uczących w stylu drugiego filmu... nie korzystam. Oba są fajne i daja dużą frajdę:
180m - http://www.youtube.com/watch?v=5nplu8ev8jc 100m - http://www.youtube.com/watch?v=ixhiycRDkjU Wiem, że to trudne i ekstremalne nurkowania. Ale każda droga ma początek a zmiana stylu bywa trudna. Szczególnie z odmiany drugiej na pierwszą. Bardzo ładnie zaprezentował się w tym wątku Włodek Kołacz - to o czym pisze, to styl pierwszy. Mądrych wyborów życzę. --

Data: 2010-08-25 18:43:04
Autor:
[...]

.... Kilka godzin różnicy czasu

m <movano@gazeta.pl> napisał(a):

> TEST grupy nr 2: mowa (pisanie) jest srebrem, milczenie złotem, dacie rady > się opanować? Czy może wątek urośnie ... do 31 wpisów? Jeden mój i po 15 > Waszych? > Co jest rycho? Pan prosi, żebyś nie pisał... No, dajesz głąbie, dajesz!!

Ciekawa jest zmiana stylu wypowiedzi i całkowity brak odpowiedzi na postawione
zagadnienia.

Drugi film ma paskudne pozycjonowanie obrazu, z ludzi filmujących nie zawodowo
najlepszy jest Konrad Dubiel, pozostali są dużo słabsi.
Ten jest zupełnie nie zorientowany na czym polega filmowanie.

pozdrawiam rc

Data: 2010-08-25 18:57:22
Autor: jacekplacek
 jacekplacek <jacekiala@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał(a):  > Dwa filmiki z dwóch ekstremalnych nurkowań. Jedno na 180m, drugie na
> [...]
styl
 > pierwszy. Mądrych wyborów życzę. .... Kilka godzin różnicy czasu

Jak może(a moim zdaniem jak POWINNO)wyglądać nurkowanie, warto spojrzeć też tutaj: http://deepdown.pl/galeria.html --

Active Divers Baza nurkowa Sorkwity.