Ad Blue

Data: 2011-08-13 07:57:15
Autor: WOJO
Ad Blue
Wiki podaje co¶ takiego:
http://pl.wikipedia.org/wiki/AdBlue
Tym sposobem wiemy, że umiesz przeszukać google, wiemy także że nie umiesz z tej informacji skorzystać.
:)
WOJO

Data: 2011-08-13 11:41:02
Autor: sunwick
Ad Blue
bardzo ¶mieszne

Data: 2011-08-15 08:42:12
Autor: Waldek Godel
Ad Blue
Dnia Sat, 13 Aug 2011 11:41:02 +0200, sunwick napisał(a):

bardzo ¶mieszne

eee.. nie. Raczej smutne i żenuj±ce.
Analfabetyzm funkcjonalny to dosyć przykry problem dzisiejszych czasów.

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
Nie pytaj, co rz±d może zrobić dla ciebie.

Data: 2011-08-15 23:25:48
Autor: sunwick
Ad Blue

Analfabetyzm funkcjonalny to dosyć przykry problem dzisiejszych czasów.
i co? i osi±gn±łem to co chciałem - normaln± dyskusję poniżej, a nie
typowo polskie marudzenie!

Data: 2011-08-15 21:29:47
Autor: masti
Ad Blue
Dnia pięknego Mon, 15 Aug 2011 23:25:48 +0200 osobnik zwany sunwick
wystukał:

Analfabetyzm funkcjonalny to dosyć przykry problem dzisiejszych czasów.
i co? i osiągnąłem to co chciałem

wydaje Ci siÄ™ :)_

--
mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2011-08-15 23:42:31
Autor: sunwick
Ad Blue

wydaje Ci się :)_
może :) jednak rzeczowa dyskusja jaka¶ tam jest :D

Data: 2011-08-15 21:54:13
Autor: masti
Ad Blue
Dnia pięknego Mon, 15 Aug 2011 23:42:31 +0200 osobnik zwany sunwick
wystukał:

wydaje Ci siÄ™ :)_
moĹĽe :)
jednak rzeczowa dyskusja jakaĹ› tam jest :D

rzeczowa? Chyba trollowa

--
mst <at> gazeta <.> pl

Ad Blue