Ad. morderczych upałów, gdyby miały by ć.

Data: 2017-07-04 14:54:43
Autor: Michał Szatański
Ad. morderczych upałów, gdyby miały by ć.
  Zalecałem onegdaj wietrzenie pomieszczeń przeciągiem, sam tak też robiłem.
  Należy zauważyć, że diodowe telewizory lub monitory, a i komputery również generują duże ilości ciepła.
  Ostatnio lubię (..) jak jest gorąco, jak wyłączę powyższe.

Data: 2017-07-04 15:52:07
Autor: Wróg Ludu
Użytkownik "Michał Szatański" <micszat@gmail.com> napisał w wiadomości news:ojg36k$is2$1mx1.internetia.pl...
[...]

Pomieszczenia wietrzymy rano lub wieczorem. Wiedziałeś o tym? Czysta logika. ;-))))

CL

Ad. morderczych upałów, gdyby miały by ć.