Ad orientem - w strone Pana

Data: 2009-07-06 11:27:54
Autor: Polok_Prawdziwy
Ad orientem - w strone Pana

A tseba psytym dupem tes WYPINAć...?

- bojak tseba, to cincko bedzie - ciongle musiołbym sem jom podmywać, bo capi
łokrutnie...!

Niepodmywom, bo do J23-HANSAKLOSA takom tsymom...

Data: 2009-07-06 13:51:13
Autor: raff
Ad orientem - w strone Pana
Polok_Prawdziwy pisze:

A tseba psytym dupem tes WYPINAć...?

- bojak tseba, to cincko bedzie - ciongle musiołbym sem jom podmywać, bo capi
łokrutnie...!

Niepodmywom, bo do J23-HANSAKLOSA takom tsymom...

I to myslisz ze on cie wychedozy ?

To juz lepiej do barankow wracaj. To cie ktorys bzyknie.

Ale uwazuj cobys do Szwecyji sie nie zagalopowol:
http://www.rp.pl/artykul/2,329907_Szwecja_zakaze_seksu_ze_zwierzetami.html

R.

Data: 2009-07-06 16:18:48
Autor: Polok_Prawdziwy
Ad orientem - w strone Pana
Polok_Prawdziwy pisze:
> łokrutnie...!
> I to myslisz ze on cie wychedozy ?

Niewyhemdozy RAFAŁELO, ino wylizać mi jom chcioł....!

Nieino mi, ale mojemu Burkowi tes lizać bedzie - tak godoł kiedysik...

Data: 2009-07-06 17:41:52
Autor: raff
Ad orientem - w strone Pana
[...]

Dobrze, idz niech juz cie baranek wychedozy, bo gupoty beblos.

R.

Ad orientem - w strone Pana