Ad vocem - Nie wiem jak zatytułować t en wątek...

Data: 2009-11-16 19:19:48
Autor: Jerzy Tabortowski
Ad vocem - Nie wiem jak zatytułować t en wątek...
To pedalska propaganda mniej więcej z przed 4 lat. Dzieciaki które śpiewały w tym "teledysku" teraz kochają szwuli. I będą ich kochać i uznawać ich ekstraordynaryjne prawa do końca swojego politycznie poprawnego życia. No chyba ... że się któryś obudzi i odstrzeli jaja swojemu "tatusiowi". Za niebywale szczęśliwe życie w otoczeniu dragquen'ów. Ohyda.

Data: 2009-11-16 20:26:24
Autor: jadrys
Jerzy Tabortowski pisze:
[...]

Zgłaszam Twój post do konkursu na największy bełkot miesiąca na psp. Myślę że będzie bezkonkurencyjny..

Data: 2009-11-17 17:33:11
Autor: Karol
jadrys <che@yahoo.com> napisał(a):
Jerzy Tabortowski pisze:
> [...]

Zgłaszam Twój post do konkursu na największy bełkot miesiąca na psp. Myślę że będzie bezkonkurencyjny..

ej Jadrysiu, a gdzie twoja walka o sprawiedliwosc i prawde?:)

Data: 2009-11-18 00:25:15
Autor: jadrys
Jerzy Tabortowski pisze:

[...]

Jest we mnie jeszcze walka o inną  idee - o pisanie czytelnych postów na psp.

Data: 2009-11-17 15:28:59
Autor: Antenka
On 18 Lis, 00:25, jadrys <c...@yahoo.com> wrote:
 Karol pisze:

> ej Jadrysiu, a gdzie twoja walka o sprawiedliwosc i prawde?:)

Jest we mnie jeszcze walka o inną  idee - o pisanie czytelnych postów na
psp.

Instalując Linuksa na swoim komputerze robisz pierwszy krok w tym kierunku..- Ukryj cytowany tekst -

- Pokaż cytowany tekst -

O co chodzi w tym wątku? :D

Antenka

Data: 2009-11-18 00:47:45
Autor: Jadrys

 Karol pisze:

jadrys <c...@yahoo.com> napisał(a):

Jerzy Tabortowski pisze:

[...]

To wie tylko p. Tabortowski.. A może nawet i on sam nie wie.. :-D

Data: 2009-11-17 15:50:09
Autor: Antenka
On 18 Lis, 00:47, Jadrys <C...@yahoo.com> wrote:
Antenka pisze:

> [...]

Instalując Linuksa na swoim komputerze robisz pierwszy krok w tym kierunku..- Ukryj cytowany tekst -

Czyli z serii co poeta miał na myśli? :D

Antenka

Dobranoc Jadrysiu ;-)

Data: 2009-11-18 19:38:24
Autor: Jerzy Tabortowski
Ad vocem - Nie wiem jak zatytułować ten wątek...
To wie tylko p. Tabortowski.. A może nawet i on sam nie wie.. :-D

Przecież całkowicie czytelnie napisałem. Pedalskie lobby, doszło już do tego że organizuje w Holandii, krainie wszelakiej tolerancji, konkursy śpiewacze dla dzieci promujących dwóch tatusiów. Brzdące o wyprasowanych lewacką propagandą tolerancją mózgach, śpiewają zgodnym chórem z równie ogłupionym małolatem. Jestem niezmiernie ciekaw jak zareaguje małolat kiedy nakryje jak tatuś tatusiowi w sypialni ciągnie druta albo wierci kakaową dolinę. W przypadku hetero to normalka że dzieci nakrywają, nas nakryły nie raz, nie ma problemu żeby to wyjaśnić, ale takie dwa "taty"?? Wy lewaki jedziecie na tej "torerancji" i postympie jak mawia Piotr od lat, a konkretnie od '68. Szwule są znakomitym nośnikiem waszych lewaków pokracznych dążeń, szczególnie tacy epatujący swoją seksualnością. Bo jak wy nie mają poza bełkotem na temat nieokreślonej szczęśliwości nic do powiedzenia.

Data: 2009-11-19 11:40:29
Autor: Jadrys
Jerzy Tabortowski pisze:
[...]

No tak.. Teraz twój post jest czytelny i zrozumiały. Ale jednak nie rezygnuję z wystawiania kandydatury pierwszego postu po ocenę wysokiego Jury..

Zaiste, dziwne sprawy spędzają  ci sen z powiek. Te lewackie dążenia są tylko dążeniami do tego żeby wszyscy ludzie wiedli szczęśliwe życie, nawet ci ludzie z nieszkodliwymi dewiacjami seksualnymi.  Ale rozumiem że wam - prawicowym oszołomom zależy tylko na waszym własnym szczęściu..

Data: 2009-11-17 18:22:36
Autor: Jerzy Tabortowski
jadrys pisze:
Jerzy Tabortowski pisze:
[...]

No to uzasadnij "kandydaturę" lewaku.

Data: 2009-11-18 00:25:06
Autor: jadrys
Jerzy Tabortowski pisze:
jadrys pisze:
Jerzy Tabortowski pisze:
[...]

Uzasadniają mógłbym wywrzeć wpływ na Jury orzekające..

Data: 2009-11-18 19:27:24
Autor: Jerzy Tabortowski
Ad vocem - Nie wiem jak zatytułować ten wątek...
Uzasadniają mógłbym wywrzeć wpływ na Jury orzekające..

A z kogóż ona ma się mianowicie składać ??

Data: 2009-11-19 11:40:42
Autor: Jadrys
Jerzy Tabortowski pisze:
Uzasadniają mógłbym wywrzeć wpływ na Jury orzekające..

A z kogóż ona ma się mianowicie składać ??

Z kogoś kto sobie ceni sprawiedliwość.

Data: 2009-11-19 17:33:51
Autor: Jerzy Tabortowski
Ad vocem - Nie wiem jak zatytułować ten wątek...
Z kogoś kto sobie ceni sprawiedliwość.

mętnie odpowiadasz ...

Ad vocem - Nie wiem jak zatytułować t en wątek...