Ad vocem krzyża

Data: 2009-12-20 13:38:05
Autor: boukun
Ad vocem krzyża
Dzisiaj już niewolnik utożsamia swoje istnienie, z narzędziem jego
zniewolenia...

boukun

Data: 2009-12-20 05:07:56
Autor: Woland
Ad vocem krzyża
boukun napisał(a):

Dzisiaj ju� niewolnik uto�samia swoje istnienie, z narz�dziem jego
zniewolenia...

Symbol z którym można się utożsamiać to wbrew pozorom bardzo ważna
rzecz.. Pozwala uporządkować myśli i uczucia... Moim zdaniem do twojej
osobowości doskonale pasuje krzyż nacjonalbolszewicki:

http://www.postimees.ee/281005/gfx/225044361506c8bfc9.jpg

.... zaś do mojej znak Kach: http://www.fas.org/irp/world/para/jdl-logo.gif

Data: 2009-12-20 15:35:05
Autor: boukun
Ad vocem krzyża

Użytkownik "Woland" <tzva.adonai@yahoo.com> napisał w wiadomości news:d104ed3b-3772-431e-bb4d-65280d4c0821f20g2000prn.googlegroups.com...
boukun napisał(a):

[...]

Zapuściłem podobną brodę i dzisiaj, jak żona przyjechała, to powiedziała, o Boże, jak ty wyglądasz, patrzeć na ciebie nie mogę, cały dzień mi zepsułeś... i poszedłem przed chwilą właśnie ją zgolić...

boukun

Ad vocem krzyża