Adam Bereda - kandydat na radnego z PiS= hochsztapler Mirosław Grocholski ze

Data: 2014-10-26 08:50:06
Autor: Stokrotka
Adam Bereda - kandydat na radnego z PiS= hochsztapler Mirosław Grocholski ze
Adam Bereda, obecny kandydat na radnego z PiS, to hochsztapler Mirosław Grocholski ze STOLARKI
Wołomin SA (obecnie w upadłości).

Dlaczego hochsztapler?
Pracowałam z nim krótko w dziale informatycznym w STOLARCE. Gdy przyszedł do
działu bez fachowego przygotowania z Magazynu Wyrobów Gotowych mówiono, że
nakradł, w co początkowo nie wierzyłam, bo trudno  pod pachą wynieść okna
lub drzwi, potem mówiono, że robił jakieś przekręty podatkowe i podobne,
robiąc szkody naraził się podobno, i schowano go przed ludźmi na piętrze w
biurowcu, tuż obok wielkiego gabinetu prezesa i zarządu. Ja jak wszyscy
pracownicy miałam pokój na dole.
Dlatego hochsztapler, że robił przekręty.

Dlaczego Adam Bereda? Skąd mam pewność, że to ten sam człowiek, a nie jemu
bardzo podobny np członek jego rodziny?
Bo już wtedy, w 1997 lub 1998 roku, podawał się za Adama Beredę, a
przynajmniej nasz wspólny szef Ryszard Pyżanowski tak go nazywał.
A było tak: siedzę sobie w robocie, zagląda Pyżanowski i pyta: "Czy nie było
tu Adama Beredy?" .
"Nie" odpowiedziałam, i pomyślałam, że dziś do pracy przyjdzie nowy
pracownik, bo dział poszukiwał informatyka, dodatkowo znałam ze studiów
kolegę o tym imieniu i nazwisku z Wyszkowa, więc było to prawdopodobne. Po
chwili wszedł Mirosław Grocholski i wyszedł, a potem znowu mój były szef
pyta się "Czy nie było tu Adama Beredy? " , "Nie" odpowiedziałam ponownie, i
na tym sprawa się skończyła. O Adama Beredę nikogo w firmie nie pytałam,
właściwie nie było z kim pogadać. Mnie bardzo krótko po tej rozmowie
wywalono z roboty całkiem bezprawnie. Za odmowę wdrażania bardzo drogiego
systemu informatycznego, zagranicznego, rząd wielkości droższego niż
polskie. I tak mam napisane na wymówieniu.
Tak więc mam pewność, że Adam Bereda i Mirosław Grocholski to ta sama osoba,
ten sam hochsztapler.

Po co kandyduje?
Żeby mieć immunitet, żeby nie siedzieć za te kradzieże, za bycie w mafii,
która doprowadziła dobrze prosperujący zakład do upadku, do ogromnego
bezrobocia w powiecie (STOLARKA dawała pracę wtedy ponad 1000 ludziom).
Przyłożył się bardzo solidnie do zniszczenia STOLARKI i śmie radzić w
Wołominie?

Data: 2014-10-26 10:25:12
Autor: boukun
"Stokrotka" <ortografia.nowa@gazeta.pl> schrieb im Newsbeitrag news:m2i93j$nom$1usenet.news.interia.pl...
Adam Bereda, obecny kandydat na radnego z PiS, to hochsztapler Mirosław Grocholski

A kto tam w POPiSie nie hochsztapler?

boukun

Data: 2014-10-26 17:23:56
Autor: MarkWoydak

Użytkownik "Stokrotka" <ortografia.nowa@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:m2i93j$nom$1usenet.news.interia.pl...
Adam Bereda, obecny kandydat na radnego z PiS, to hochsztapler Mirosław Grocholski ze STOLARKI
Wołomin SA (obecnie w upadłości).

Jego guru jest: http://tiny.pl/qvwk9

MW

Adam Bereda - kandydat na radnego z PiS= hochsztapler Mirosław Grocholski ze