Adam Klimek .Wrazenia z nurkowań w Daha b

Data: 2010-05-12 13:45:11
Autor: SHARMDIVER.PL
On 2010-05-10 09:18, mokrymir@poczta.onet.pl wrote:
Witam .
Byłem w Dahab na majowy weekend z żoną nie nurkującą . Przez neta na
czuja umówiłem się z Adamem Klimkiem na nurki . Człowieka znałem tyle
ile czasami poczytałem pyskówek na liście . Na pierwszym spotkaniu
zapytał mnie czego oczekuję w nurkowaniu. Oczywiście te oczekiwania , to
do uprawnień jakie nurek posiada . Nurkowałem 6 dni . Każde spotkanie
było punktualnie co do sekundy . Do tego stopnia , ze jak sie raz
spóźnili 2 min , to zjebkę dostał kierowca z którym Adam przyjeżdżał ,
az mi głupio było . Cenowo wyszło jak nurkowanie z bazy . Ale piszę to
do osób które są w Dahab z nienurkującą rodziną i np. z małymi dziećmi .
Wracaliśmy do hotelu o godz. 12 . Można było jeszcze wcześniej kończyć .
Nanurkowałem się po pachy i sposób jaki nigdy bym na masówce z bazy nie
zrobił . Może 3 razy widziałem nurków innych pod wodą . Wrażenie było
takie , jakbyśmy byli w Morzu Czerwonym sami . Polecam .Na koniec w
hotelu zapytałem czy może łyczek wysky na rozstanie . Adam powiedział ze
jest w pracy ( a był po) i nie ma opcji żeby poza wodą czy herbatą coś
innego wypił . Bardzo mi sie takie podejście podobało.
To facet co może mało mówi i nie opowiada dyrdymałów ale jak już się
odezwie to konkretnie i rzeczowo .
ps. nie znałem wcześniej Adama Klimka , nie jestem jego cichym ani
głośnym udziałowcem , nie dostałem
zniżki za to żebym to napisał ;-) Hi hi . Z potrzeby serca piszę . Mir

Oczywiście,

ja tez Adama BARDZO polecam ale z jakby bardziej profesjonalnego poziomu... :-)

www.sharmdiver.pl

Adam Klimek .Wrazenia z nurkowań w Daha b