Adam Michnik - Od 22 lat mi sie podoba ta Polska

Data: 2011-10-15 22:40:06
Autor: boukun
Adam Michnik - Od 22 lat mi sie podoba ta Polska
A sk±d ma się pieni±dze? Od ludzi, których sie wykorzystuje... Kosztem biedoty oznacza, że tylko dlatego jest się bogatym, że większo¶ć dostaje mniej, mniej niż tego potrzebuje, niż na to zasługuje... Wyzysk większo¶ci, powoduje kapitał jednostki. I tego się Michnik obawia i dlatego kocha Rostowskiego... Bo wie, że ten nie ugnie się pod presj± ulicy, pod presj± biedoty, by polepszyć im warunki bytu, bo wtedy on by musiał stracić. I dlatego straszy nas stanem wojennym, chc±c utrzymać stan posiadania...

boukun

Data: 2011-10-15 22:52:54
Autor: pluton
Adam Michnik - Od 22 lat mi sie podoba ta Polska
A sk±d ma się pieni±dze? Od ludzi, których sie wykorzystuje... Kosztem
biedoty

To jest wlasnie smutne: jedne skurwysyny biora zasilki i sie opierdalaja,
innw okradaja staruszkow z rent i emerytur, zeby sie bawic w geotermie,
jeszcze inne wyciagaja lape po 'co laska'...

Nullification

Data: 2011-10-15 22:59:45
Autor: boukun
Adam Michnik - Od 22 lat mi sie podoba ta Polska

Użytkownik "pluton" <zielonadupax@gazeta.pl> napisał w wiadomo¶ci news:j7crvi$ekn$1inews.gazeta.pl...
[...]

-- pozdrawiam
P.L.U.T.O.N.

Hmmm, jako¶ mi tu zabrakło władzy, która okrada i zniewala cały naród, likwiduje im miejsca pracy i wysyła na jekie¶ półroczne jałmużny...
Z pretensjami skjurwysynu do władzy!!! To ona okrada ludzi z rent i emerytur i wymysliła jakie¶ jałmużny na czas okre¶lony..., sama za¶ żyj±c w rozpychu i pobieraj±c niebotyczne dochody od zniewolonego narodu...

boukun

Data: 2011-10-15 23:09:00
Autor: pluton
Adam Michnik - Od 22 lat mi sie podoba ta Polska
Hmmm, jako¶ mi tu zabrakło władzy, która okrada i zniewala cały naród,
likwiduje
im miejsca pracy

No wlasnie sie zastanawialem, kto ten wiatr zeslal na pana papryke, a to byl
Tusk.

Nullification

Data: 2011-10-15 23:15:53
Autor: boukun
Adam Michnik - Od 22 lat mi sie podoba ta Polska

Użytkownik "pluton" <zielonadupax@gazeta.pl> napisał w wiadomo¶ci news:j7cstj$h47$1inews.gazeta.pl...
[...]

Pan papryka, jak pan papryka, ty chcesz za błędy i złe poczynania władzy na zniewolonym przez ni± narodzie psy wieszać...

boukun

Data: 2011-10-16 08:23:14
Autor: Przemysław W
Adam Michnik - Od 22 lat mi sie podoba ta Polska

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał

[...]

Bokun tobie się już do reszty w tym łysym łbie pop.......ło. Dopiero pisałe¶, że za picu było lepiej, a sprawy o których piszesz wygl±dały tak samo, by nie powiedzieć identycznie! Wycie za PRL-em nic ci nie da, bo to se ne wrati. Do roboty!

Przemek

--

PO uzyskała w  wyborach parlamentarnych 39,18 proc.; PiS - 29,89 proc.; na trzecim miejscu Ruch Palikota - 10,02 proc. PSL ma 8,36 proc. głosów, a SLD - 8,24 proc.
Partia Donalda Tuska po raz siódmy z rzędu rozgromiła antypolski PiS.

Data: 2011-10-16 12:26:04
Autor: boukun
Adam Michnik - Od 22 lat mi sie podoba ta Polska

Użytkownik "Przemysław W" <brońmy RP przed pisem@op.pl> napisał w wiadomo¶ci news:j7dt8j$vb6$1news.onet.pl...

[...]

Bo było lepiej, nie było dobrze, ale było lepiej... System wkrótce sam zdechnie... A do jakiej roboty?  Bo w Polsce pracy godziwej i godnych zarobków już nie ma, te były tylko w PRL-u... Polska zaorana i sprzedana, przez bandytów władzy, która kosztem zniewolonego narodu żyje w rozpychu... Powiedz mi szczerze, do jakiej roboty ty chcesz ludzi wysłać? Za 1300 złotych?, czy może do Niemca podmywać starcom dupy? Bo tylko taka perspektywę maj± dzi¶ Polacy...

boukun

Data: 2011-10-16 18:09:46
Autor: jadrys
Adam Michnik - Od 22 lat mi sie podoba ta Polska
W dniu 2011-10-15 22:40, boukun pisze:
A skąd ma się pieniądze? Od ludzi, których sie wykorzystuje... Kosztem biedoty oznacza, że tylko dlatego jest się bogatym, że większość dostaje mniej, mniej niż tego potrzebuje, niż na to zasługuje... Wyzysk większości, powoduje kapitał jednostki. I tego się Michnik obawia i dlatego kocha Rostowskiego... Bo wie, że ten nie ugnie się pod presją ulicy, pod presją biedoty, by polepszyć im warunki bytu, bo wtedy on by musiał stracić. I dlatego straszy nas stanem wojennym, chcąc utrzymać stan posiadania...

boukun

No i czego od niego chcesz? Gdybyś był na jego miejscu to nie podobałaby ci się "ta Polska"?

Data: 2011-10-16 22:57:56
Autor: boukun

Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:j7evvq$p5h$1news.onet.pl...
[...]

Gdybym ja był na jego miejscu, to wtedy Polska byłaby wolnym krajem, wtedy wszyscy Polacy byliby na moim miejscu, wtedy wszyscy żyli byśmy długo i szczęśliwie, wtedy by nie było demonstracji na ulicach, o polepszenie bytu Polakom. Bo Polacy by mieli godną pracę i godziwe zarobki...

boukun

Data: 2011-10-17 08:58:04
Autor: jadrys
W dniu 2011-10-16 22:57, boukun pisze:

[...]

Szkoda ĹĽe nie jesteĹ› na jego miejscu...

Adam Michnik - Od 22 lat mi sie podoba ta Polska