Adam Michnik - Od 22 lat mi sie podoba ta Polska

Data: 2011-10-15 22:52:54
Autor: pluton
Adam Michnik - Od 22 lat mi sie podoba ta Polska
A skąd ma się pieniądze? Od ludzi, których sie wykorzystuje... Kosztem
biedoty

To jest wlasnie smutne: jedne skurwysyny biora zasilki i sie opierdalaja,
innw okradaja staruszkow z rent i emerytur, zeby sie bawic w geotermie,
jeszcze inne wyciagaja lape po 'co laska'...

Nullification

Data: 2011-10-15 22:59:45
Autor: boukun

Użytkownik "pluton" <zielonadupax@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:j7crvi$ekn$1inews.gazeta.pl...
[...]

-- pozdrawiam
P.L.U.T.O.N.

Hmmm, jakoś mi tu zabrakło władzy, która okrada i zniewala cały naród, likwiduje im miejsca pracy i wysyła na jekieś półroczne jałmużny...
Z pretensjami skjurwysynu do władzy!!! To ona okrada ludzi z rent i emerytur i wymysliła jakieś jałmużny na czas określony..., sama zaś żyjąc w rozpychu i pobierając niebotyczne dochody od zniewolonego narodu...

boukun

Data: 2011-10-15 23:09:00
Autor: pluton
Adam Michnik - Od 22 lat mi sie podoba ta Polska
Hmmm, jakoś mi tu zabrakło władzy, która okrada i zniewala cały naród,
likwiduje
im miejsca pracy

No wlasnie sie zastanawialem, kto ten wiatr zeslal na pana papryke, a to byl
Tusk.

Nullification

Data: 2011-10-15 23:15:53
Autor: boukun

Użytkownik "pluton" <zielonadupax@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:j7cstj$h47$1inews.gazeta.pl...
[...]

Pan papryka, jak pan papryka, ty chcesz za błędy i złe poczynania władzy na zniewolonym przez nią narodzie psy wieszać...

boukun

Data: 2011-10-16 08:23:14
Autor: Przemysław W
Adam Michnik - Od 22 lat mi sie podoba ta Polska

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał

[...]

Bokun tobie się już do reszty w tym łysym łbie pop.......ło. Dopiero pisałeś, że za picu było lepiej, a sprawy o których piszesz wyglądały tak samo, by nie powiedzieć identycznie! Wycie za PRL-em nic ci nie da, bo to se ne wrati. Do roboty!

Przemek

--

PO uzyskała w  wyborach parlamentarnych 39,18 proc.; PiS - 29,89 proc.; na trzecim miejscu Ruch Palikota - 10,02 proc. PSL ma 8,36 proc. głosów, a SLD - 8,24 proc.
Partia Donalda Tuska po raz siódmy z rzędu rozgromiła antypolski PiS.

Data: 2011-10-16 12:26:04
Autor: boukun

Użytkownik "Przemysław W" <brońmy RP przed pisem@op.pl> napisał w wiadomości news:j7dt8j$vb6$1news.onet.pl...

[...]

Bo było lepiej, nie było dobrze, ale było lepiej... System wkrótce sam zdechnie... A do jakiej roboty?  Bo w Polsce pracy godziwej i godnych zarobków już nie ma, te były tylko w PRL-u... Polska zaorana i sprzedana, przez bandytów władzy, która kosztem zniewolonego narodu żyje w rozpychu... Powiedz mi szczerze, do jakiej roboty ty chcesz ludzi wysłać? Za 1300 złotych?, czy może do Niemca podmywać starcom dupy? Bo tylko taka perspektywę mają dziś Polacy...

boukun

Adam Michnik - Od 22 lat mi sie podoba ta Polska