Adam Michnik: dlaczego podpisałem się na liście Jarosława Kaczyńskiego.

Data: 2010-05-12 08:24:37
Autor: karwanjestdebilem
Adam Michnik: dlaczego podpisałem się na liście Jarosława Kaczyńskiego.
Źle by się stało, gdyby Jarosław Kaczyński nie mógł kandydować, gdyby zabrakło mu tego jednego głosu. Polacy powinni móc wybrać, kto ma zostać prezydentem, Bronisław Komorowski czy Jarosław Kaczyński. Obaj są od dawna w polityce, ich programy i dokonania są znane. Pamiętam rządy PiS. Ja swojego wyboru już dokonałem - wyjaśnia redaktor naczelny "Gazety Wyborczej". O te wyjaśnienia zaapelowali czytelnicy.

Oto kilka głosów, które przysłaliście na Wyborcza.pl

***
Jestem w wielkim szoku po przeczytaniu wywiadu z posłem Poncyliuszem z PIS na onet .pl o poparciu na listach wyborczych kandydata na prezydenta RP Jarosława Kaczyńskiego przez red. Adama Michnika! Trudno mi uwierzyć, mam nadzieję, że to jakaś podpucha. Anna O.

***
Jestem nieprzyjemnie zaskoczony - choć to jego demokratyczne prawo - że pan Michnik podpisał się pod listą wyborczą Jarosława Kaczynskiego. Spodziewałem się, że wizja kraju wg Kaczyńskich poparcia u niego nie znajdzie. O co więc chodzi...? Jerzy G.
***
Wstrząsnęło mną poparcie Adama Michnika dla Kaczyńskiego. Dopiero co rozmawiałam z nim w katowickiej księgarni o braciach Kaczyńskich. Proszę zatem, żeby mi wytłumaczył, choć wy nigdy nie odpowiadacie na moje maile, czy robi z gęby cholewę czy z nas idiotów - jego w końcu idoli. Dlaczego do diabła starego podpisał się pod Kaczyńskim - najgorszym charakterem w Polsce, hakowym awanturnikiem. Muszę to wiedzieć! hager
***
W wywiadzie Paweł Poncyliusz powtarza, że Adam Michnik podpisał listę poparcia dla Jarosława Kaczyńskiego. Błagam, zróbcie coś, bo zapiszę się do PiS - z miłości do Michnika! Ewa L.
***
Przeczytałam dzisiaj wypowiedź posła Poncyliusza z PiS, że redaktor Adam Michnik poparł w wyborach prezydenckich Jarosława Kaczyńskiego. Nie mogę w to uwierzyć, jeżeli to prawda, to ja już nic nie rozumiem, jesteście dla mnie "wyrocznią". Jadwiga A.

Więcej... http://wyborcza.pl/1,76842,7869746,Dlaczego_podpisalem_liste_Jaroslawa_Kaczynskiego.html#ixzz0nh4lsnwT

Przemysław Warzywny

--

"Tragedia smoleńska staje się na naszych oczach nowym mitem PiS. Miałby on sprawić, że partia Jarosława Kaczyńskiego powtórzy sukces z 2005 r.? "Układ" już się zużył, bo gdy PiS rządził, nie zdołał go wytropić, choć miał kontrolę i nad służbami specjalnymi, i przyjazny IPN".

Data: 2010-05-12 08:35:27
Autor: azot

Użytkownik "karwanjestdebilem" <Brońmy RP przed pisem@..pl> napisał w wiadomości news:hsdhj7$f27$1inews.gazeta.pl...
[...]

Ale ch........... dobrodziej.  Jak Jarek wygra wybory, to chyba dzięki temu podpisowi. Bardziej bucowatej wypowiedzi dawno nie słyszałem.  Palikot to pikuś przy tym wrednym jąkale. Ale nic to. Miał racje Król:

Ptok ptokowi nie jednaki,
Człek człekowi nie dorówna.
Dusa dusy zajrzy w oczy,
Nie polezie orzeł w GWna.

azot

Data: 2010-05-12 15:22:57
Autor: konserwator

o! To pewnie jakis UBek napisal! -- - news://freenews.netfront.net/ - complaints: news@netfront.net -- -

Data: 2010-05-12 15:23:33
Autor: konserwator
[...]

jest to ewidentnie Gazeta dla UBekow! -- - news://freenews.netfront.net/ - complaints: news@netfront.net -- -

Adam Michnik: dlaczego podpisałem się na liście Jarosława Kaczyńskiego.