Adam Michnik: dlaczego podpisałem się na li¶cie Jarosława Kaczyńskiego.

Data: 2010-05-12 08:35:27
Autor: azot
Adam Michnik: dlaczego podpisałem się na li¶cie Jarosława Kaczyńskiego.

Użytkownik "karwanjestdebilem" <Brońmy RP przed pisem@..pl> napisał w wiadomo¶ci news:hsdhj7$f27$1inews.gazeta.pl...
¬le by się stało, gdyby Jarosław Kaczyński nie mógł kandydować, gdyby zabrakło mu tego jednego głosu. Polacy powinni móc wybrać, kto ma zostać prezydentem, Bronisław Komorowski czy Jarosław Kaczyński. Obaj s± od dawna w polityce, ich programy i dokonania s± znane. Pamiętam rz±dy PiS. Ja swojego wyboru już dokonałem - wyja¶nia redaktor naczelny "Gazety Wyborczej". O te

Ale ch........... dobrodziej.  Jak Jarek wygra wybory, to chyba dzięki temu podpisowi. Bardziej bucowatej wypowiedzi dawno nie słyszałem.  Palikot to piku¶ przy tym wrednym j±kale. Ale nic to. Miał racje Król:

Ptok ptokowi nie jednaki,
Człek człekowi nie dorówna.
Dusa dusy zajrzy w oczy,
Nie polezie orzeł w GWna.

azot

Adam Michnik: dlaczego podpisałem się na li¶cie Jarosława Kaczyńskiego.