Adam Michnik: dlaczego podpisałem się na li¶cie Jarosława Kaczyńskiego.

Data: 2010-05-12 15:22:57
Autor: konserwator
Adam Michnik: dlaczego podpisałem się na li¶cie Jarosława Kaczyńskiego.

Użytkownik "karwanjestdebilem" <Brońmy RP przed pisem@..pl> napisał w wiadomo¶ci news:hsdhj7$f27$1inews.gazeta.pl...

Wstrz±snęło mn± poparcie Adama Michnika dla Kaczyńskiego. Dopiero co rozmawiałam z nim w katowickiej księgarni o braciach Kaczyńskich. Proszę zatem, żeby mi wytłumaczył, choć wy nigdy nie odpowiadacie na moje maile, czy robi z gęby cholewę czy z nas idiotów - jego w końcu idoli. Dlaczego do diabła starego podpisał się pod Kaczyńskim - najgorszym charakterem w Polsce, hakowym awanturnikiem. Muszę to wiedzieć! hager
***

o! To pewnie jakis UBek napisal! -- - news://freenews.netfront.net/ - complaints: news@netfront.net -- -

Adam Michnik: dlaczego podpisałem się na li¶cie Jarosława Kaczyńskiego.