Adam Michnik w Moskwie. (14.06.2010),

Data: 2011-04-18 19:04:54
Autor: obserwator
Adam Michnik w Moskwie. (14.06.2010),

Michnik dziekuje za smolenska tragedie i napieprza na PiS.

http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=uHna2gUx_i0#at=199

W jakim normalnym panstwie mogloby sie cos podobnego wydarzyc?

Wlosy na glowie staja deba.

Data: 2011-04-18 15:15:49
Autor: Bruner
Adam Michnik w Moskwie. (14.06.2010),
naprawde zbulwersowany jestem

Data: 2011-04-18 19:17:57
Autor: obywatel
Bruner <bruner@bruner.bruner> napisał(a):
naprawde zbulwersowany jestem

dlatego ze klamiesz, ze jest tesko tam skad nadajesz?

Data: 2011-04-18 21:08:06
Autor: abc
Adam Michnik w Moskwie. (14.06.2010),
W jakim normalnym panstwie mogloby sie cos podobnego wydarzyc?

Narody ujarzmione nie mają własnych państw.

Data: 2011-04-18 19:16:24
Autor: obserwator
abc <abc@wp.pl> napisał(a):
> W jakim normalnym panstwie mogloby sie cos podobnego wydarzyc?

Narody ujarzmione nie mają własnych państw.

pieprzysz jak zwykle brednie.

Data: 2011-04-18 21:18:56
Autor: abc
Adam Michnik w Moskwie. (14.06.2010),
Narody ujarzmione nie mają własnych państw.

pieprzysz jak zwykle brednie.

No to wskaż mi naród ujarzmiony, który ma własne państwo.

Data: 2011-04-18 21:38:57
Autor: pluton
Adam Michnik w Moskwie. (14.06.2010),

Michnik dziekuje za smolenska tragedie i napieprza na PiS.

Ale o co chodzi ? To prywatny czlowiek i ma prywatna gazete.
Moze sobie w niej pisac, ci chce.

Nullification

Data: 2011-04-18 19:39:54
Autor: obserwator
pluton <zielonadupax@gazeta.pl> napisał(a):

> Michnik dziekuje za smolenska tragedie i napieprza na PiS.

Ale o co chodzi ? To prywatny czlowiek i ma prywatna gazete.
Moze sobie w niej pisac, ci chce.

jestes w bledzie. On prowadzi wlasna polityke ktora jest skierowana przeciwko
suwerennosci Polski. Jakim prawem to robi? Kto dal mu prawo do takich zachowan?

Czy wybral go narod polski i upowaznil do takich wystapien na terenie obcego
panstwa? --

Data: 2011-04-18 22:01:29
Autor: pluton
Adam Michnik w Moskwie. (14.06.2010),
Czy wybral go narod polski i upowaznil do takich wystapien na terenie
obcego
panstwa?

A jedz sobie do Wagadugu i pierdziel, co chcesz. Ja cie wybieram.

Nullification

Data: 2011-04-19 07:53:10
Autor: cirrus
Użytkownik " obserwator" <fajny.d.arzbor@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości news:ioi42a$28t$1inews.gazeta.pl...
[...]

Zamknij go w więzieniu, wyślij zgłoszenie o zdradę Polski do prokuratury.

--
stevep

Data: 2011-04-18 21:57:34
Autor: Lorn
W dniu 2011-04-18 21:38, pluton pisze:

Michnik dziekuje za smolenska tragedie i napieprza na PiS.

Ale o co chodzi ? To prywatny czlowiek i ma prywatna gazete.
Moze sobie w niej pisac, ci chce.

Antypolski komuch nie rozumie pojęcia *prywatne* :>

Data: 2011-04-18 20:09:38
Autor: obserwator
Lorn <ateagina@poczta.fm> napisał(a):

> Ale o co chodzi ? To prywatny czlowiek i ma prywatna gazete.
> Moze sobie w niej pisac, ci chce.

Antypolski komuch nie rozumie pojęcia *prywatne* :>

prywatnosc tu nie ma nic do rzeczy.Niech wiec wypierdala do Rosji,zalozy tam
gazete i tam nadaje na Polakow.

Data: 2011-04-18 22:26:51
Autor: raff

" obserwator" <fajny.d.arzbor@gazeta.SKASUJ-TO.pl> wrote in message news:ioi5q2$8l9$1inews.gazeta.pl...
> [...]

Antypolski komuch nie rozumie pojęcia *prywatne* :>

prywatnosc tu nie ma nic do rzeczy.Niech wiec wypierdala do Rosji,zalozy tam

Ma to po tacie.

"Szechter, przeproś..."

R.

Data: 2011-04-18 20:36:49
Autor: obserwator
Adam Michnik w Moskwie. (14.06.2010),
raff <patagonia2389@onet.pl> napisał(a):
Ma to po tacie.

"Szechter, przepro=B6..."

To fakt. Tatus tez handlowal Polska. Mamcia falszowala podreczniki do historii.

Synalek poczynil postep i prawie jest juz na polmetku z przehandlowaniem Polski.

Data: 2011-04-19 07:54:55
Autor: cirrus
Użytkownik "raff" <patagonia2389@onet.pl> napisał w wiadomości news:ioi6qh$f1b$1news.onet.pl...
[...]

Ocho, epoka dziadka z Wermachtu wraca.

--
stevep

Data: 2011-04-19 13:29:19
Autor: raff

"cirrus" <cirrus@tinvalid.tkdami.net> wrote in message news:ioj83l$c7l$1news.vectranet.pl...
[...]

A ty, stary dziadu, zas sie do mnie przykleiles jak gowno do podeszwy.

R.

Data: 2011-04-19 17:17:31
Autor: cirrus
Użytkownik "raff" <patagonia2389@onet.pl> napisał w wiadomości news:iojrmm$m0h$1news.onet.pl...
[...]

To spierdalaj stąd małpo nieczłekokształtna niezdolna zrozumienia zasady działania grupy dyskusyjnej.

--
stevep

Data: 2011-04-19 17:19:34
Autor: u2

Data: 2011-04-19 18:38:15
Autor: raff

"u2" <u_2@o2.pl> wrote in message news:4dada808$0$2451$65785112news.neostrada.pl...
W dniu 2011-04-19 17:17, cirrus pisze:
To spierdalaj stąd małpo nieczłekokształtna niezdolna zrozumienia zasady
działania grupy dyskusyjnej.

Dobrze napisałeś, zacznij od siebie cyrkus. :)

Ale stara pierdola by chciala zebym spierdalal. Nie zrobimy mu tej przyjemnosci :)

R.

Data: 2011-04-19 19:08:34
Autor: u2
W dniu 2011-04-19 18:38, raff pisze:
Dobrze napisałeś, zacznij od siebie cyrkus. :)
Ale stara pierdola by chciala zebym spierdalal. Nie zrobimy mu tej przyjemnosci :)

R.

Oczywiście, że nie. Zauważ się jak się cyrkus rozpisał. Czuje, że
propaganda pełoesbecji cienko przedzie i chce im pomóc :)

Data: 2011-04-20 07:32:54
Autor: cirrus
Użytkownik "raff" <patagonia2389@onet.pl> napisał w wiadomości news:iokdpt$t7e$1news.onet.pl...
"u2" <u_2@o2.pl> wrote in message
[...]

Jak to u pisowskiego nielota, jęcz i rób za ofiarę.

--
stevep

Data: 2011-04-19 07:54:04
Autor: cirrus
Użytkownik " obserwator" <fajny.d.arzbor@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości news:ioi5q2$8l9$1inews.gazeta.pl...
[...]

Tak jak Macierewicz z USA?

--
stevep

Data: 2011-04-18 22:02:52
Autor: raff

"Lorn" <ateagina@poczta.fm> wrote in message news:ioi53f$6vr$1news.onet.pl...
[...]

Nie zawczesnie dzisiaj, Porn ? Dopiero 22:00 a ty juz obsrywasz wątki.

R.

Data: 2011-04-18 21:42:20
Autor: PiS obiecal walute EUR w Polsce od 2009
Użytkownik " obserwator" <fajny.d.arzbor.SKASUJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:ioi20m$nu8$1inews.gazeta.pl...

Michnik dziekuje za smolenska tragedie i napieprza na PiS.

A dlaczego go kurwie syny z SB wypuścili i dali mu gazetę?
Ale z drugiej strony dlaczego nie wybaczył im, że się ją ją kał jak pepe pe pe pękala - policjant pierdolony taki sam jak dzisiejsza rzeszowska policja = gestapo, która torturuje niewinnych na cmentarzach aż się nie przyznają a jak się nie przyznają to "popełniają samobójstwa" chociaż byli niewinni.

SKURWYSYNY BANDZIORY Z POLICJI NADAL U WŁADZY, BO POLSKA TO PAŃSTWO POLICYJNE I BANDZIORSKO-KOMUNISTYCZNE, KTO MA BROŃ TEN RZĄDZI JAK U ARABÓW KTO MA WŁADZĘ I PIENIĄDZE KOMUNISTYCZNE TEN RZĄDZI.

I NIC TO PIERDOLONE PAŃSTWO POLSKIE NIE MA WSPÓLNEGO Z DEMOKRACJĄ~!!!

WY JEBANE SKURWYSYNY GDZIE WALUTA EUR W POLSCE I GODNE ŻYCIE DLA POLAKÓW WY KURWY RZYDZIORY PIERDOLONE KRYMINALNE MAFIE KURWY PIZDY OSZUŚCI CHUJE MENDY GNOJE SYFY KIŁY MAFIJNE I POLICJANCI Z ICH RODZIN MAFIJNYCH SOWIECKICH?

POLICJA TO BANDAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Adam Michnik w Moskwie. (14.06.2010),