Adam Skowron vel Werner Henke

Data: 2009-07-12 10:47:22
Autor: SHARMDIVER.PL

adamskowron@onet.eu wrote:

> [...]
> oczywiscie pelna kultura wobec klienta i ciagly usmiech na twarzy...
> ...krotko mowiac wiesz za co placisz.
> pozdrawiam
>  henke

> pan wybaczy ale wyciaganie mojego nazwiska z pod nicku pod ktorym staram sie

Czy to pański adres poczty z pana nazwiskim którym się pan przedstawił na liście z własnej woli?

adamskowron@onet.eu

Uprzejmie prosżę o napisanie PRAWDY o pańskiej dokonanej kilka miesięcy temu rezerwacji i nurkowaniu na które się pan w ogóle nie zgłosił w jakikolwiek sposób nie odwołując rezerwacji.

Zapraszam do sprawdzenia kim był Werner Henke który jest idolem pana Adama Skowrona ze Śląska.

Pan jest polakiem panie Skowron? Pańscy rodzice?

Data: 2009-07-12 16:18:37
Autor: Krzysztof Biały
Adam Skowron vel Werner Henke
Pan jest polakiem panie Skowron? Pańscy rodzice?

Jezu Chryste, ten Dudziński to jeszcze większy debil niż kolina...

Adam Skowron vel Werner Henke