Adamowicz

Data: 2019-01-13 20:21:20
Autor: Zexon
Adamowicz
Prawdopodobnie porachunki złodziejskie.

Data: 2019-01-14 02:27:51
Autor: Zenek Kapelinder
Adamowicz
Na obecnym etapie sledztwa nie mozna wykluczyc zadnego scenariusza. Zastanawiajace jest to ze nie uciekal chociaz mogl. Przez kilka kilkanascie sekund nikt nie wiedzial co sie stalo. A on paradowal po scenie i sie poddal, nie stawial oporu. Calkiem mozliwe ze jak by uciekal zostal by zastrzelony. Zachowywal sie tak jak by wiedzial ze za duzo nikt mu nie zrobia. Teraz w tv mowia ze zostal obezwladniony. To nieprawda. On sie poddal. Policja klamala ze ujeli go policjanci. W tv mowia ze ten co spowodowal ze polozyl sie na ziemi byl pracownikiem technicznym. Warto obserwowac co bedzie dalej. Jak sie powiesi w celi to bedzie to cos znaczylo. Jak wyladuje w wariatkowie to bedzie cos znaczylo. Jak dostanie 15 lat to tez to bedzie cos znaczylo. Na przyklad ze dostal od kogos propozycje nie do odrzucenia. Albo zabije albo sam bedzie bolesnie usuniety z tego swiata. Mowia ze to kryminalista. Oni maja swoj kodeks honorowy. Wiezienia sie nie boja. Dla nich to takie samo miejsce do zycia jak kazde inne. Bylo podobne zdarzenie. Cyba zamordowal Rosiaka. Podobne w jednym punkcie, chodzi o zabojstwo. Poza tym nie ma innych punktow wspolnych. Cyba nie byl karany. Byl uzbrojony jak Rambo, mial 8 magazynkow do pistoletu. Walczyl do konca. Cyba interesowal sie polityka i mu odjebalo. Ten z Gdanska krzyczal ze byl bity w wiezieniu i zrobil wszystko zeby do wiezienia wrocic po miesiacu bycia na wolnosci. Jak dla mnie nie wiadomo o co chodzi. Warto teraz obserwowac politykow i zwrocic uwage ktory kartofelki gubi.

Data: 2019-01-14 02:37:51
Autor: japanizer
Adamowicz
On Monday, January 14, 2019 at 7:27:52 PM UTC+9, Zenek Kapelinder wrote:
[...]

Serio w TVPiS mówili, że obezwładniła go policja? Bo w innych stacjach telewizyjnych mówili, że zrobił to pracownik techniczny.

No a PiS już zadbał, żeby na WOŚP nie pojawiali się policja, straż czy żołnierze. Jakiś idiota z kierownictwa PiS nawet się wypowiedział, że jak się pojawią, to nazajutrz do pracy mogą nie przychodzić.

Na tvp.info nawet nie ma śladu, że jakikolwiek WOŚP się odbył.

Data: 2019-01-14 02:55:16
Autor: Zenek Kapelinder
Adamowicz
Wiceminister Zielinski wlasnie robi z niego wariata. Ze niby w wiezieniu stwierdzili ze ma cos z garem. W tvpis jakis policjant mowil ze policjanci go obezwladnili, dziennikarka to skorgowala.

Data: 2019-01-14 08:29:28
Autor: Pajdak
Adamowicz
pajac "Zexon" <Zexon@hotmail.com> napisał w wiadomości news:q1gv7d$1ckv$1gioia.aioe.org...
Prawdopodobnie porachunki złodziejskie.

Ile ci za to zapłacili?

--
Pajdak

Data: 2019-01-14 01:38:16
Autor: Zexon
Adamowicz
On 1/14/2019 00:29, Pajdak wrote:
pajac "Zexon" <Zexon@hotmail.com> napisał w wiadomości news:q1gv7d$1ckv$1gioia.aioe.org...
Prawdopodobnie porachunki złodziejskie.

Ile ci za to zapłacili?

-- Pajdak

No przecież jest złodziejem! Skąd ma te 10 mieszkań?

Data: 2019-01-14 09:55:16
Autor: Pajdak
Adamowicz
Użytkownik "Zexon" <Zexon@hotmail.com> napisał w wiadomości
[...]

Stąd:

https://wiadomosci.wp.pl/siedem-mieszkan-jana-marii-jackowskiego-6037180172944513a

i np. stąd:

https://innpoland.pl/144109,ile-zarabiaja-ludzie-partii-rzadzacej-zestawienie-listy-plac-pis

" Rządząca partia troskliwie dba o swoich ulubieńców. Zaledwie czterech z nich wzbogaciło się łącznie o 7 mln zł w ciągu roku."

Kali kraść? Dobrze!!!???

--
Pajdak

Data: 2019-01-14 10:08:57
Autor: Lord Donald
Adamowicz
W dniu 14.01.2019 o 04:21, Zexon pisze:
Prawdopodobnie porachunki złodziejskie.

Ale widać złego licho nie weźmie. Żywotna gnida nikt go od koryta nie odciągnie. Normalny człowiek po takim ataku padł by trupem, a tu ten tyle zła zrobił, ludzie go tak nienawidzą, że diabeł swojego najlepszego człowieka nie da ruszyć. Wstanie za kilka dni i nadal będzie kradł i gnębił ludzi.

Data: 2019-01-14 01:20:22
Autor: Bruno Brunowski
Adamowicz
W dniu poniedziałek, 14 stycznia 2019 10:08:58 UTC+1 użytkownik Lord Donald napisał:
> [...]

Ale widać złego licho nie weźmie. Żywotna gnida nikt go od koryta nie odciągnie. Normalny człowiek po takim ataku padł by trupem, a tu ten tyle zła zrobił, ludzie go tak nienawidzą, że diabeł swojego najlepszego człowieka nie da ruszyć. Wstanie za kilka dni i nadal będzie kradł i gnębił ludzi.

Bandyta który zaatakował Adamowicza został złapany na gorącym uczynku podczas napadu na bank. https://dziennikbaltycki.pl/napady-na-banki-w-gdansku-ruszyl-proces-dwoch-oskarzonych-mezczyzn-zdjecia/ar/3299916

Do czego jeszcze potrafisz się posunąć w swoim zaślepieniu?

--
Bruno

Data: 2019-01-14 10:26:42
Autor: u2
Adamowicz
W dniu 14.01.2019 o 10:20, brunatna kupa pisze:
Bandyta który zaatakował Adamowicza został złapany na gorącym uczynku podczas napadu na bank.

no pacz pan dostał 5,5 latek w 2014 za serię napadów m.in. na SKOKi, a wyszedł wcześniej za to że był agresywny wobec innych więźniów, cuda kupa, cuda:))))))))

--
General Skalski o zydach w UB :

tworza mowe nienawisci".

George Orwell :

Data: 2019-01-14 01:33:03
Autor: Bruno Brunowski
Adamowicz
W dniu poniedziałek, 14 stycznia 2019 10:27:13 UTC+1 użytkownik u2 napisał:
> [...]

no pacz pan dostał 5,5 latek w 2014 za serię napadów m.in. na SKOKi, a wyszedł wcześniej za to że był agresywny wobec innych więźniów, cuda kupa, cuda:))))))))

A na jakiej podstawie twierdzisz, że wyszedł wcześniej? Siedział w areszcie od 2013 roku, a na wolność wyszedł "niedawno przed zdarzeniem" jak twierdzi policja.

--
Bruno

Data: 2019-01-14 10:42:15
Autor: u2
Adamowicz
W dniu 14.01.2019 o 10:33, brunatna kupa pisze:
A na jakiej podstawie twierdzisz, że wyszedł wcześniej? Siedział w areszcie od 2013 roku, a na wolność wyszedł "niedawno przed zdarzeniem" jak twierdzi policja.

wyszedł za szybko, bo sędzia Boguszewski zlitował się z uwagi na jego młody wiek:)

oczywiście teraz posiedzi dłużej, oby zgnił w więzieniu:)

- Kara ma pełnić rolę wychowawczą - uzasadniał sędzia skazując na 5,5 roku więzienia 22-letniego Stefana W. Mężczyzna przed rokiem, używając broni, napadł w ciągu miesiąca na cztery banki w Gdańsku. Zrabowane pieniądze mężczyzna wydawał na grę w kasynach, taksówki i podróże. Poza karą więzienia sąd orzekł też wobec Stefana W. karę grzywny w wysokości 4 tysięcy zł. Mężczyzna musi także oddać zrabowane pieniądze i zapłacić po 5 tysięcy zł trzem pracownicom banków, które obrabował. - Osoby te ucierpiały psychicznie, napady były dla nich traumatycznym przeżyciem - uzasadnił decyzję sędzia Radomir Boguszewski. Zaznaczył, że u jednej z kobiet trauma była tak silna, że - wezwana przez sąd na świadka - chciała uciec z sali rozpraw, aby tylko nie spotkać się z oskarżonym, a następnie przez cały czas składania zeznań nie mogła powstrzymać się od płaczu. Kara wychowawcza Atakował przechodniów w Gdańsku. Jest areszt Najbliższe trzy... czytaj dalej >> Uzasadniając wymiar kary więzienia, sędzia zaznaczył, że - z uwagi na młody wiek oskarżonego, zasądzone 5,5 roku ma pełnić przede wszystkim rolę wychowawczą. - Sąd nie zapomniał jednak przy tym, że oskarżony dopuścił się jednego z najpoważniejszych przestępstw wymienianych w polskim prawie - powiedział sędzia przypominając także, że oskarżony przyznał się do winy. (http://www.tvn24.pl)

Data: 2019-01-14 10:45:37
Autor: A. Filip
Adamowicz [Ziobro jest za miękki?]
Bruno Brunowski <brunoj@interia.pl> pisze:
> [...]

A na jakiej podstawie twierdzisz, że wyszedł wcześniej? Siedział w
areszcie od 2013 roku, a na wolność wyszedł "niedawno przed

Ależ nie przeszkadzaj mu (za bardzo) opierdalać Ziobrę (PiS+SP) za to że
ten jest za miękki.  Ziobro do wyborów na 90% rzuci/odświeży jakąś
propozycje zaostrzeń a wtedy będzie co cytować.  Ja tam obstawiam że
Ziobro rzuci/odświeży za pa(C)e dni (przed końcem stycznia) odczekawszy
absolutne minimum przyzwoitości.

Data: 2019-01-14 10:37:33
Autor: Lord Donald
Adamowicz
W dniu 14.01.2019 o 10:26, u2 pisze:
[...]

To według POsrańców polski cham powinien wdzięczny, że nie dostał dożywocia, tylko zrobili z niego kozła jedynie na 5 lat. To że go ujebali za swoje machlojki mimo że nie był niczemu winny a dali mniejszy wyrok powinien być traktowany jako łaskawość POsrańców, a tu taj gościu się mści. Raczej jakaś grubsza sprawa tutaj musi być, jakby gościu był czemuś winny to by odsiedział swoje i między swoimi kumplami dresiarzami chwalił się jaki z niego cwaniaczek. Ale niewinny człowiek siedząc nawet rok w więzieniu pacząc jak gnida, która mu ten rok życia zabrała chodzi i się śmieje na wolności raczej nie może sobie tego darować. Wielu odpuści, ale wielu nie, tak że POsrańcy mają się czego bać tymi swoimi sądami na telefon, raczej jeszcze wielu wyjdzie i się odchami, może zrobią to po cichu aby sobie na gównie życia nie zmarnować.

Data: 2019-01-14 10:49:35
Autor: u2
Adamowicz
W dniu 14.01.2019 o 10:37, Lord Donald pisze:
[...]

no niestety możliwe, że ta sprawa ma podwójne dno, pełomafia chciała się pozbyć niewygodnego gostka i nabić sobie poparcie ciemnego luda przed kolejnymi wyborami

Data: 2019-01-14 11:21:04
Autor: Lord Donald
Adamowicz
W dniu 14.01.2019 o 10:49, u2 pisze:
[...]

Raczej nie wydaje mi się że sami POsrańcy to nakręcili aby zrobić ze swojego męczennika. Chociaż są zdolni do wszystkiego aby odzyskać koryto, no może jedyne co nie potrafią to dać jakiś sensowny program wyborczy aby chociażby spróbować ponownie w ten sposób okłamać swoich wyborców. Przeliczyli się tym że, będą gnoić Polaków a ci nie odważą się im przeciwstawić, dogania ich przeszłość. Teraz tylko patrzeć jak ci kochani przedstawiciele Polaków, posłowie na sejm będą musieli kandydować i prowadzić kampanię z za kuloodpornych szyb, samochodzików typu papamobile. Później mimo, że naród ich nienawidzi i muszą się izolować od społeczeństwa okaże się, że i tak na nich głosowało przynajmniej 150%. To jakaś paranoja, co to za poseł jak jedyne co od niego chcą jego wyborcy to mu ukręcić łeb. Raczej tutaj gnidę Adamowicza dopadła kryminalna przeszłość, ujebał o jedną osobę za dużo. Co do POsrańców to raczej jak na razie Polacy mają ich gdzieś, ważne że nie ma ich przy korycie i już nigdy nie będzie, przeciętny kowalski odetchnął z ulga trzy lata temu jak oderwali ich od koryta, jest pewny tego że nie wrócą i ma ich gdzieś. Dopiero jakby POsrańcom udało by się autorytarnie odzyskać koryto, w tym za pomoczą UE jak próbowali, i zaczęli by ponownie gnębić Polaków i robić nędzę i syf w kraju jak to robili jeszcze 3 lata temu to raczej wtedy POsrańcy naprawdę mieli by się czego obawiać, i raczej nie takich francuskich miękkich pipek w żółtych kamizelkach, tylko nie jeden POsraniec przypłacił by to czapą. Na tym polega ten cud demokracji co chroni złodziei, ludzie do puki mają nadzieję że za 4 lata mogą iść do wyborów i coś zmienić to czekają, mimo że w rzeczywistości muszą wybierać co im podstawią a wybór jest i tak taki sam wybierają jedynie mniejsze zło to i tak mają poczucie pozornego wpływu na to co jest w kraju, są jak zwierzęta do puki widzą wyjście to uciekają bo to bezpieczniejsze mimo że to mistyfikacja, jakby przestali widzieć wyjście z sytuacji to by zaczęli się bronić i robić rewolucję. Jakby POsrańcy przejęli koryto jak planowali, za pomocą zagranicy to raczej by stracili złudną siłę tej pseudodemokracji, jedyne co chroni takich polityków i pozwala im przez 4 lata bezkarnie utrzymywać się przy korycie nie obawiając się gniewu społeczeństwa za syf jaki przy tym robią.

Data: 2019-01-14 12:05:01
Autor: Pajdak
lo(r)dzik pluje nienawiścią
komuch "Lord Donald" <ldont@dojcze.de> napisał w wiadomości
[...]

TY PODŁY GNOJU!

--
Pajdak

Data: 2019-01-14 11:46:28
Autor: Pisiorowy Escobar
Adamowicz
u2 <u_2@o2.pl> napisał(-a):

no pacz pan dostał 5,5 latek w 2014 za serię napadów m.in. na SKOKi, a wyszedł wcześniej za to że był agresywny wobec innych więźniów, cuda kupa, cuda:))))))))

pisuar tak tępy że nawet 2013+5,5 roku nie potrafi dodać
do szkoły

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu
82% - przeciwnicy

[...]