Adamowicz jest zalosny do samego dna

Data: 2009-05-07 13:51:10
Autor: awe
Adamowicz jest zalosny do samego dna

Data: 2009-05-07 14:11:42
Autor: Lorn
Adamowicz jest zalosny do samego dna

Adamowicz prawdę mówi. Dać mu wódki! :>

Data: 2009-05-07 14:22:05
Autor: awe
Adamowicz jest zalosny do samego dna

Użytkownik "Lorn" <ateagina@poczta.fm> napisał w wiadomości news:gtui79$6at$2news.interia.pl...

Adamowicz prawdę mówi. Dać mu wódki! :>
-- -- -- -- -- -- -- -- --
nie prawda, manipuluje informacja, poza urzedem jest nikim jako czlowiek i jako "fachowiec" .zaden prywatny przedsiebiorca go nie zatrudni a zyc z czegos trzeba
awe

Data: 2009-05-07 14:28:42
Autor: Lorn
awe pisze:
Użytkownik "Lorn" <ateagina@poczta.fm> napisał w wiadomości news:gtui79$6at$2news.interia.pl...
Adamowicz prawdę mówi. Dać mu wódki! :>
-- -- -- -- -- -- -- -- --
nie prawda,

Udowodnij.

manipuluje informacja,

Udowodnij.

poza urzedem jest nikim jako czlowiek i jako "fachowiec" .

Konfabulujesz. :>

Data: 2009-05-07 14:41:57
Autor: awe

Użytkownik "Lorn" <ateagina@poczta.fm> napisał w wiadomości news:gtuj74$7mg$1news.interia.pl...
awe pisze:
[...]

-- -- -- -- -- -- -- --
bardzo chetnie, dostarcz mi dzisiejsza jego wypowiedz z tvn24 i omowie kazde jego zdanie
awe

Data: 2009-05-07 14:50:02
Autor: Lorn
awe pisze:
[...]

Nie słuchałeś/oglądałeś ? Jak mam z Tobą dyskutować... Żałosne.

Data: 2009-05-07 15:13:17
Autor: awe

awe pisze:
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -
ogladalem sluchalem, ale skoro ty tak swietnie wszystko zapamietales to moze ulatwisz mi sprawe i udowodnisz ze nie mam racji..czekam wiec
awe

Data: 2009-05-07 15:20:40
Autor: Lorn
awe pisze:
[...]

Więc nie powinieneś mieć problemu z analizą wypowiedzi Adamowicza.

ale skoro ty tak swietnie wszystko zapamietales to moze ulatwisz mi sprawe

W szkole odrabiano za Ciebie prace domowe ? :>

i udowodnisz ze nie mam racji..czekam wiec

Twój temat... Broń się.

Data: 2009-05-07 17:20:04
Autor: awe

awe pisze:
[...]

-- -- -- -- -- -- -
z analiza nie mam zadnego problemu, zwlaszcza z szybka i dobitna oraz rzeczowa, jak do ciebie cos nie dociera to idz napij sie czegos na glowe. ja juz swoje prace domowe odrobilem ty widac nie...dawaj ten plik, nie wiem nagraj na mp3 i nie ma problemu sluze pomoca za darmo. ty sie bron bo cie niedlugo sprzedadza
awe

Data: 2009-05-07 18:43:34
Autor: Lorn
awe pisze:
[...]

Więc nic nie stoi na przeszkodzie, żebyś udowodnił kłamstwo, manipulacje   ...

jak do ciebie cos nie dociera to idz napij sie czegos na glowe.

Proponuję Ci jakieś ziółka na pamięć... Ewidentnie masz z nią problem.

ja juz swoje prace domowe odrobilem ty widac nie...

Co widać ? :>

dawaj ten plik, nie wiem nagraj na mp3 i nie ma problemu

Pomawiasz Adamowicza nie mając zupełnie dowodów na to że kłamie, nie jesteś w stanie podważyć jego słów... Wykrętnie domagasz się zapisu jego konferencji. Awe... Poszukaj sobie, ale skoro oglądałeś... Wykaż się.

sluze pomoca za darmo.

Kto by płacił ;-)

ty sie bron bo cie niedlugo sprzedadza

O mnie się nie bój... Walcz o swoją prawdomówność :>

Data: 2009-05-07 21:57:25
Autor: awe
Adamowicz jest zalosny do samego dna
Lorn synku, szczylku ja w przeciwienstwie do ciebie to chociaz tego cymbala adamowicza widzialem live - pusc sobie ten przekaz w zwolnionym trybie jak nie lapiesz

awe

Data: 2009-05-07 22:22:40
Autor: Lorn
Adamowicz jest zalosny do samego dna
awe pisze:
Lorn synku, szczylku

Że co ? :>

ja w przeciwienstwie do ciebie to chociaz tego cymbala adamowicza widzialem live

To upoważnia Ciebie do pomówień i kłamstwa ? :>

- pusc sobie ten przekaz w zwolnionym trybie jak nie lapiesz

Nadal czekam... udowodnij mu kłamstwo.

Data: 2009-05-07 23:16:41
Autor: awe
Adamowicz jest zalosny do samego dna

Użytkownik "Lorn" <ateagina@poczta.fm> napisał w wiadomości news:gtvevr$c91$1news.interia.pl...
awe pisze:
Lorn synku, szczylku

Że co ? :>

[...]

czlowieku wez sobie pusc jeszcze raz ten przekaz, ja go nie mam. ewidentnie manipuluje informacja...
chocby w obarczaniu stoczniowcow za przeniesienie rocznicy do krakowa jest szczytem chamstwa...i ja nic nie musze udowadniac poniewaz wystarczy odsluchac to co powiedzial.

awe

Data: 2009-05-08 00:17:20
Autor: Lorn
awe pisze:
Użytkownik "Lorn" <ateagina@poczta.fm> napisał w wiadomości news:gtvevr$c91$1news.interia.pl...
awe pisze:
Lorn synku, szczylku
Że co ? :>

[...]

Sobie puść i udowodnij, że kłamie... Rozumiesz słowo pisane ?:>

ja go nie mam. ewidentnie manipuluje informacja...

Skoro nie masz, skąd wnioski, że manipuluje ?

chocby w obarczaniu stoczniowcow za przeniesienie rocznicy do krakowa jest szczytem chamstwa...i ja nic nie musze udowadniac poniewaz wystarczy odsluchac to co powiedzial.

Odsłuchaj i sie w końcu do tego odnieś... Bredzisz, wymigując się od własnej tezy...

Data: 2009-05-08 00:56:30
Autor: awe
Adamowicz jest zalosny do samego dna
Nie pamietam co dokladnie mowil, pamietam tylko ze na kazdym kroku krecil, manipulowal i klamal...tego bylo tak duzo ze tylko dokladne odsluchanie i analiza kazdego zdania bylaby konieczna.
Lepszy cwaniak - nic wiecej - facet ktory z jego kultura osobista (a jest dosc wysoka) zniza sie do takich manipulacji jest zwyklym kutasem. Do tego jesli robi to w sprawie stoczniowcow bedac prezydentem miasta Gdanska - to juz skandal.Ten facet nie powinien nie tylko rzadzic tym miastem, ale przede wszystkim jesli ma honor i ambicje - to natychmiastowa rezygnacja ze stanowiska.
Gdansk pod jego rzadami nie rozwija sie...
awe

Data: 2009-05-08 01:16:10
Autor: Lorn
awe pisze:
Nie pamietam co dokladnie mowil,

Masz czelność człowieka pomawiać ? :>

pamietam tylko ze na kazdym kroku krecil,

nadal czekam na dowody... przedstaw je... :>

manipulowal i klamal...

Dowody... Gdzie dowody? :>

tego bylo tak duzo ze tylko dokladne odsluchanie i analiza kazdego zdania bylaby konieczna.

Poszukaj... odsłuchaj... skomentuj.

[...]

Mając własne zdanie jest skandalem ? :> Marzy Ci się komuna ? :>

Ten facet nie powinien nie tylko rzadzic tym miastem, ale przede wszystkim jesli ma honor i ambicje - to natychmiastowa rezygnacja ze stanowiska.

Bo Ty się tego domagasz ? :> Prawdę mówi... nie jesteś w stanie udowodnić mu kłamstwa...

Gdansk pod jego rzadami nie rozwija sie...

Mam nadzieję, że Twoje szare komóreczki się rozwiną. :>

Data: 2009-05-08 14:22:02
Autor: awe
Adamowicz jest zalosny do samego dna
Jestes zalosny wiesz? Naprawde rozpychasz sie na grupie, a  do tej pory nie udowodniles mi ze nie mam racji.
awe

Data: 2009-05-08 15:47:58
Autor: Lorn
Adamowicz jest zalosny do samego dna
awe pisze:
Jestes zalosny wiesz?

Wiem, że nie jestem żałosny. :>

Naprawde rozpychasz sie na grupie, a  do tej pory nie udowodniles mi ze nie mam racji.

Przypomnę Ci zakłamana istoto :>

> nie prawda,

Udowodnij.

> manipuluje informacja,

Udowodnij.

Data: 2009-05-08 17:43:12
Autor: awe
Adamowicz jest zalosny do samego dna
Uwazasz ze trzeba jeszcze udowadniac iz to ziemia kreci sie wokol slonca? udowodnij ze tak nie jest
awe

Data: 2009-05-08 22:10:24
Autor: Lorn
awe pisze:
Uwazasz ze trzeba jeszcze udowadniac iz to ziemia kreci sie wokol slonca? udowodnij ze tak nie jest

Pomawiasz, kłamiesz, nie jesteś w stanie obronić swoich oszczerstw kierowanych wobec Adamowicza... Ręce opadają.

Data: 2009-05-09 09:50:39
Autor: awe

Użytkownik "Lorn" <ateagina@poczta.fm> napisał w wiadomości news:gu22ks$nlb$1news.interia.pl...
awe pisze:
Uwazasz ze trzeba jeszcze udowadniac iz to ziemia kreci sie wokol slonca? udowodnij ze tak nie jest

Pomawiasz, kłamiesz, nie jesteś w stanie obronić swoich oszczerstw kierowanych wobec Adamowicza... Ręce opadają.
-- -- -- -- -- -- --
absolutnie musze zaprostestowac, wszystko co powiedzialem na temat wypowiedzi Adamowicza to prawda, a jeszcze moglbym dorzucic na temat jego zachowania podczas ostatniego jego spotkania ze stoczniowcami - z ktorego nie moze byc dumny - bo stoczniowcy sie na nim poznali juz wczesniej
awe

Data: 2009-05-10 00:13:04
Autor: Lorn
awe pisze:
[...]

.... a protestuj sobie ile chcesz. Masz do tego prawo.

wszystko co powiedzialem na temat wypowiedzi Adamowicza to prawda

Prawdą jest, że pomawiasz bez dowodów na poparcie swoich wypocin. Grzebiesz resztki swego intelektu upierając się przy swoim.

a jeszcze moglbym dorzucic na temat jego  zachowania podczas ostatniego jego spotkania ze stoczniowcami - z ktorego nie moze byc dumny - bo stoczniowcy sie na nim poznali juz wczesniej

Tobie się prawda nie podoba... to zrozumiałe. Boli bardzo.

Data: 2009-05-08 09:10:38
Autor: Vic
awe wrote:
z analiza nie mam zadnego problemu, zwlaszcza z szybka i dobitna oraz rzeczowa

Kto ci takich glupot naopowiadal? Ktos sobie z ciebie okrutnie zadrwil...
Tak jakby Kaliszowi powiedzial, ze doskonale sie nadaje do gimnastyki artystycznej, bo ma genialne warunki fizyczne.

--
Vic

У Поляка и приказ рассказ ;)

Data: 2009-05-08 13:42:22
Autor: cirrus
Użytkownik "Vic" <bjorgul@o2.pl> napisał w wiadomości news:gu0mg3$fjh$1mx1.internetia.pl...
awe wrote:
[...]

Do gimnastyki to może nie, ale klata byłaby atrakcyjna dla gejów prawie jak Olejniczaka.

--
stevep

Data: 2009-05-08 18:08:02
Autor: awe

awe wrote:
[...]

nie pajacuj bo ci sie zrobia zajady a jak uwazasz ze jestews taki zdolny to idz zaloz truskawke na nos i wystepuj w  cyrku
awe

Data: 2009-05-07 15:34:10
Autor: naprany jak kruk!
Adamowicz jest zalosny do samego dna
Thu, 7 May 2009 14:22:05 +0200, w <gtujn3$5kg$1@news.onet.pl>, "awe"
<fakej2345@poczta.onet.pl> napisał(-a):

poza urzedem jest nikim jako czlowiek i jako "fachowiec" .zaden prywatny przedsiebiorca go nie zatrudni

a jarusia, leszka i zbyszka zerrro ktos zatrudni hehe ?

--
- Jeśli poprzecie Platformę Obywatelską, pomożecie sobie,

Adamowicz jest zalosny do samego dna