Adamowicz kreuje się na „męczennika”

Data: 2018-02-20 09:54:13
Autor: u2
Adamowicz kreuje się na „męczennika”
https://wpolityce.pl/polityka/382338-adamowicz-kreuje-sie-na-meczennika-pis-wykorzystuje-aparat-panstwowy-do-walki-z-konkurencja-polityczna

     Nie boję się, dlatego apelowałem do polityków PiS, by grali fair i nie wykorzystywali aparatu państwowego, policji politycznej, prokuratury do walki z konkurencją. (...) Gdyby nie decyzja partyjnej prokuratury, pisowskiej, Ziobry, nie byłoby tej sprawy

-- mówił na antenie RMF FM prezydent Gdańska Paweł Adamowicz.

Robert Mazurek pytał prowokacyjnie swojego gościa, jak sobie poradzi w prowadzeniu miastem zza krat. Adamowicz odpowiadał w absurdalny sposób.

     Czy pan mi sugeruje, że będę pierwszym więźniem politycznym reżimu Kaczyńskiego?

-- pytał włodarz Gdańska, ignorując prowadzącego, który przypomniał, że CBA zajęło się nim już dwa lata przed objęciem władzy przez PiS.

[...]

-- mówił dalej Adamowicz.

Zirytowany dociekliwością prowadzącego zarzucał Mazurkowi, że nie pyta go o Gdańsk, lecz ,,nieistotne ,,sprawy".

     Mam tyle, ile mam

-- odparł ws. mieszkań, dodając, że pozostałe przekazał rodzinie.

     W 2006 roku wziąłem z małżonką trzy kredyty na 0,5 mln franków. Jestem frankowiczem, tak jak 1,5 mln Polek i Polaków

-- odniósł się w ten sposób do pytania o konta bankowe.

     Jestem niewinny. Jestem przekonany że to się skończy dla mnie dobrze

-- stwierdził Adamowicz.

Pytany, dlaczego zaskoczył PO zapowiedzią wystartowania w wyborach na kolejną kadencję, mówił:

     Jestem lojalny w przyjaźniach, dlatego przed ujawnieniem swojej decyzji, uprzedziłem Grzegorza Schetynę jako pierwszego.

--
General Skalski o zydach w UB :

tworza mowe nienawisci".

Adamowicz kreuje się na „męczennika”