Adande o o D.Williams'e

Data: 2009-03-13 10:59:21
Autor: Hubertus Blues
Adande o o D.Williams'e
http://sports.espn.go.com/nba/columns/story?columnist=adande_ja&page=dwilliams-090312

Ciekawsze kawałki:
Williams and the Utah Jazz have won 15 Western Conference playoff games the past two seasons, second only to the San Antonio Spurs in that span. While Paul took the Hornets to the second round last season, Williams had already been to the conference finals the year before.

(...)But it's hard to ignore what Williams and the Jazz have done. And you can't forget the way Williams has dominated Paul in their head-to-head matchups.

I will say that Williams has a lot of John Stockton to him (much more so than Boozer has any Karl Malone) in that he keeps making winning plays.

To ostatnie to moja własna refleksja od chyba dwóch sezonów

PS. Tymczasem Hollinger pieje nad Paul-em.
http://sports.espn.go.com/nba/columns/story?columnist=hollinger_john&page=PERDiem-090311 --
Hubertus Blues
"... z szaconkiem bo sie moze skonczyc zle..."
mailto:hbedyk@poczta.onet.onet.pl (po co dwa razy onet?)

Data: 2009-03-13 11:10:14
Autor: Tomasz Radko
Adande o o D.Williams'e
Hubertus Blues pisze:
[...]

Być może ma to pewien związek z resztą graczy Jazz - i Hornets.

[...]

Berri uważa, że Paul jest najproduktywniejszym graczem tego sezonu, i że ma produkcję na poziomie Magica. Wyjątkowo PER zgadza się z WP.

pzdr

TRad

Data: 2009-03-13 12:06:12
Autor: lorak
Adande o o D.Williams'e
Hubertus Blues pisze:

PS. Tymczasem Hollinger pieje nad Paul-em.
http://sports.espn.go.com/nba/columns/story?columnist=hollinger_john&page=PERDiem-090311

czegoz innego mozna by sie spodziewac po kims, kto wiecej patrzy na arkusze kalkulacyjne niz mecze?

Data: 2009-03-13 15:24:31
Autor: wiLQ
Adande o o D.Williams'e
lorak napisal(a) posta, ktorego chcialbym skomentowac:

> PS. Tymczasem Hollinger pieje nad Paul-em.
> http://sports.espn.go.com/nba/columns/story?columnist=hollinger_john&page=PERDiem-090311 czegoz innego mozna by sie spodziewac po kims, kto wiecej patrzy na arkusze kalkulacyjne niz mecze?

Wiecej logicznych wnioskow?

--
pzdr
wiLQ

Data: 2009-03-13 18:06:06
Autor: lorak
Adande o o D.Williams'e
wiLQ pisze:
[...]

nie jest zbyt racjonalnym wyciaganie wnioskow na temat gry opierajac sie
przede wszystkim na czyms, co nie jest jest bezposrednia obserwacja.

czy ktos z was jest w ogole w stanie opisac gre Derona i Paula pod katem   umiejetnosci? nie w taki sposob, ze ten wiecej podaje, ten ma wiekszy DRTG itd, lecz ze ten ma lepsza prace nog, ten jest lepszym help defenderem, a ten man to man, ten ma lepszy technicznie rzut, a ten jest szybszy itd.?

i dodatkowe pytanie: Deron w NOH, a Paul w jazz - jakby to wygladalo?

Data: 2009-03-15 21:03:24
Autor: wiLQ
Adande o o D.Williams'e
> [...]

nie jest zbyt racjonalnym wyciaganie wnioskow na temat gry opierajac sie
przede wszystkim na czyms, co nie jest jest bezposrednia obserwacja.

Prosze Cie... gdybys opieral sie tylko na bezposredniej obserwacji nie
bylbys w stanie powiedziec kto byl np 3 najlepszym punktujacym w meczu!
Moglbys podejrzewac, za zawodnik A, ale glowy to bys za to nie dal
chyba, ze roznice w zdobyczy bylyby jakies nietypowo duze.
O innych kategoriach niz punkty to nawet nie wspomne.

Powiem wiecej, smiem twierdzic, ze wyciagasz wiecej wnioskow i
informacji z samego boxscora niz z tej bezposredniej obserwacji.

[...]

Czepne sie po swojemu: przeciez do tego wcale nie jest potrzebne
ogladanie meczy! Wystarczy przeczytac jakis "scouting report" sklecony
przez insidera i bedzie zapewne duzo trafniejszy niz wlasna produkcja na
podstawie paru spotkan na krzyz.

i dodatkowe pytanie: Deron w NOH, a Paul w jazz - jakby to wygladalo?

L'e juz o tym wspomnial, wiec lepiej powiedz jak odpowiedziec na to
pytanie w sposob wg Ciebie racjonalny czyli "nie opierajac sie przede

Data: 2009-03-15 21:15:58
Autor: lorak
Adande o o D.Williams'e
wiLQ pisze:

[...]

wystarczy, ze ktos opisze to, jak gra Paula wygladalaby pod Sloanem, a jak gra Derona w hornets.

a poza tym ktory z nich jest wedlug was lepszy w defensywie?

Data: 2009-03-15 21:21:43
Autor: Tomasz Radko
Adande o o D.Williams'e
lorak pisze:

wystarczy, ze ktos opisze to, jak gra Paula wygladalaby pod Sloanem, a jak gra Derona w hornets.

Na jakiej podstawie? Masz dojście do Sloana, żeby go o to zapytać? Bo inaczej to się nie da.

pzdr

TRad

Data: 2009-03-15 21:24:59
Autor: lorak
Adande o o D.Williams'e
Tomasz Radko pisze:
lorak pisze:

wystarczy, ze ktos opisze to, jak gra Paula wygladalaby pod Sloanem, a jak gra Derona w hornets.

Na jakiej podstawie? Masz dojście do Sloana, żeby go o to zapytać? Bo inaczej to się nie da.

a czy da sie odpowiedziec na takie pytanie: czy produkcja Paula wyrazana w liczbach bylaby nizsza, gdyby gral pod Sloanem?

Data: 2009-03-15 23:00:25
Autor: wiLQ
Adande o o D.Williams'e

a czy da sie odpowiedziec na takie pytanie: czy produkcja Paula wyrazana w liczbach bylaby nizsza, gdyby gral pod Sloanem?

Na jakiej podstawie to zrobic? Masz dojscie do Sloana, zeby go zapytac
co by zrobil z Paulem gdyby go mial? Moze posadzilby go na lawce, wiec
Paul zbieralby glownie zera? Cholera go wie i to czysta gdybologia.

Nie zrozum mnie zle, wydaje mi sie, ze wiem do czego zmierzasz, a
mianowicie "ale Deron lepiej pasuje do Jazz/Sloana niz Paul!" i wydaje
mi sie to oczywiste skoro Jazz wydraftowali Derona przed Paulem.
Niemniej to ni grzyba nie uzasadnia, ze Deron jest lepszym zawodnikiem,
chyba, ze dla fanow Jazz, dla ktorych perspektywa tej druzyny jest
jedyna godna uwagi.

Powiem wiecej, bo odnosze wrazenie, ze camp Derona tego nie uwzglednia:
fakt, ze Deron wyladowal akurat u Sloana mogl byc waznym czynnikiem, ze
w ogole rozmawiamy o nim jako o dobrym zawodniku. Moze to wlasnie metody
Sloana przestawily go na tory aktualnej kariery i uchronily go przed
staniem sie np Feltonem ("Not that there's anything wrong with it...")?
Kariera w NCAA sugerowala, ze Paul bedzie przynajmniej dobry, a Deron
"tylko" solidny. Pierwszy sezon w NBA tak jakby to potwierdzal po czym
cos u Derona zaskoczylo i awansowal w hierarchi ligi. Czy bez Sloana
byloby to mozliwe? Nie wiem i trudno to ocenic, ale u Paula jest IMHO
odwrotnie, tzn nie stalby sie tym kim jest gdyby jakis trener postanowil
z niego zrobic drugiego Billupsa zamiast skupic sie na jego zaletach.

a poza tym ktory z nich jest wedlug was lepszy w defensywie?

Hmm, mozna odpowiedziec na to pytanie tylko na podstawie tego, ze Jazz

Data: 2009-03-13 12:11:41
Autor: L'e-szczur
Adande o o D.Williams'e
On 13 Mar, 10:59, Hubertus Blues <hbe...@poczta.onet.onet.pl> wrote:
http://sports.espn.go.com/nba/columns/story?columnist=adande_ja&page=...

Ciekawsze kawa&sup3;ki:
[...]

To ostatnie to moja w&sup3;asna refleksja od chyba dwóch sezonów

PS. Tymczasem Hollinger pieje nad Paul-
em.http://sports.espn.go.com/nba/columns/story?columnist=hollinger_john&...

Powiedzmy tak - Jazz z Paulem wygraliby 70 spotkan. Hornets z Williamsem byliby druzyna z okolic 0.500 A dodajmy, ze jestem fanem Derona. CP3 ma historyczny sezon i znowu zostanie wydymany z MVP - chociaz tym razem nie bedzie to juz takim skandalem. Pozdro

L'e-szczur

Data: 2009-03-13 12:47:00
Autor: s
Adande o o D.Williams'e
Powiedzmy tak - Jazz z Paulem wygraliby 70 spotkan.

A ja tam taki pewny nie jestem.
IMO Sloan probowalby zdusic czesciowo wirtuozerie Paula, naginajac go do wlasnej filozofii grania.

Pozdr

"...natomiast wywalajac dobrego zawodnika jest 100% szans, ze straciles wartosciowego zawodnika - wiLQ"

Data: 2009-03-13 11:47:46
Autor: L'e-szczur
Adande o o D.Williams'e
On 13 Mar, 12:47, s <s...@krzak.wp.pl> wrote:
> Powiedzmy tak - Jazz z Paulem wygraliby 70 spotkan.

A ja tam taki pewny nie jestem.
IMO Sloan probowalby zdusic czesciowo wirtuozerie Paula, naginajac go do
wlasnej filozofii grania.

I dlatego nie uwazam, ze Paul musialby miec identyczne statsy
ofensywne. Po prostu zaliczalby 20 asyst na mecz.
No i Sloan ma swoje preferencje, ale Deron czasami jest spuszczany ze
smyczy (albo - jak czytalem - wie kiedy moze to zrobic).
Mysle, ze Jazz byliby w stanie inaczej wykorzystac jego umiejetnosci,
ale wygrywaliby wiecej.

Pozdro

L'e-szczur

Adande o o D.Williams'e