Adapter

Data: 2016-11-30 13:24:45
Autor: Kamil
Adapter
Witam

Ktoś może wie gdzie można kupić adapter micro -> mini SIM?

Pozdrawiam

Data: 2016-11-30 04:49:06
Autor: Kris
Adapter
W dniu środa, 30 listopada 2016 13:24:50 UTC+1 użytkownik Kamil napisał:
Witam

Ktoś może wie gdzie można kupić adapter micro -> mini SIM?

Allegro

Data: 2016-11-30 04:51:35
Autor: Kris
Adapter
W dniu środa, 30 listopada 2016 13:24:50 UTC+1 użytkownik Kamil napisał:
Witam

Ktoś może wie gdzie można kupić adapter micro -> mini SIM?
Szybciej jak na allegro będzie jak kupisz za 5zł dowolny starter z kartą mini/micro wyłamiesz tam micro i wstawisz w wyłamane miejsce swoją karte micro.

Data: 2016-11-30 13:55:26
Autor: Uncle Pete
Adapter
Szybciej jak na allegro będzie jak kupisz za 5zł dowolny starter z kartą mini/micro wyłamiesz tam micro i wstawisz w wyłamane miejsce swoją karte micro.

Nie do każdego ustojstwa coś takiego będzie łatwo wepchnąć.

Data: 2016-11-30 05:21:17
Autor: Kris
Adapter
W dniu środa, 30 listopada 2016 13:55:27 UTC+1 użytkownik Uncle Pete napisał:
> Szybciej jak na allegro będzie jak kupisz za 5zł dowolny starter z kartą mini/micro wyłamiesz tam micro i wstawisz w wyłamane miejsce swoją karte micro.

Nie do każdego ustojstwa coś takiego będzie łatwo wepchnąć.

Podklejenie cienką taśma przezroczysta albo kropelka super glue na złączenie i jest oryginalna mini sim;)

Data: 2016-12-03 17:51:59
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Adapter

"Uncle Pete" o1mi7u$ie0$2@node1.news.atman.pl

Nie do każdego ustojstwa coś takiego będzie łatwo wepchnąć.

Mieszam bezproblemowo małe SIMki (Asus Max) z dużymi
(inne telefony) obudowami -- których mam kilkanaście.

--
 _._     _,-'""`-._      .`'.-.         ._. http://danutac.bialystok.pl .-.
(,-.`._,'(       |\`-/|  .'O`-'     ., ; o.'  http://eneuel.w.duna.pl  '.O_'

Data: 2016-11-30 18:00:14
Autor: Irokez
Adapter
W dniu 2016-11-30 o 13:51, Kris pisze:
[...]

Potwierdzam, sam tak robię choć kupiłem "specjalny" zestaw, który już rok leży gdzieś...

--
Irokez

Data: 2016-12-09 00:18:37
Autor: Kamil
Adapter
Użytkownik "Kris" napisał:

Szybciej jak na allegro będzie jak kupisz za 5zł dowolny starter z kartą
mini/micro wyłamiesz tam micro i wstawisz w wyłamane miejsce swoją karte
micro.

Dzięki. Że tez na to nie wpadłem :) Troche zmodyfikowałem Twój pomysł. Za 5
zł kupiłem w kiosku starter Orange i dalej zrobiłem jak radziłeś.

Pzdr

Data: 2016-11-30 13:47:04
Autor: Uncle Pete
Adapter
On 2016-11-30 13:24, Kamil wrote:
Witam

Ktoś może wie gdzie można kupić adapter micro -> mini SIM?

Pozdrawiam

Na przykład na Allegro pełno tego.

Data: 2016-11-30 14:56:54
Autor: Chris
Adapter
W dniu 2016-11-30 o 13:24, Kamil pisze:
Witam

Ktoś może wie gdzie można kupić adapter micro -> mini SIM?

U operatora

--
www.automo.pl - www.autobaza.pl - www.vin-info.pl

Data: 2016-12-03 17:53:05
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Adapter

"Chris" o1mls1$n28$1@node1.news.atman.pl

Ktoś może wie gdzie można kupić adapter micro -> mini SIM?

U operatora

Operator raczej wymieni SIMkę za free.

--
 _._     _,-'""`-._      .`'.-.         ._. http://danutac.bialystok.pl .-.
(,-.`._,'(       |\`-/|  .'O`-'     ., ; o.'  http://eneuel.w.duna.pl  '.O_'

Data: 2016-12-05 11:03:13
Autor: Chris
Adapter

"Chris" o1mls1$n28$1@node1.news.atman.pl

Ktoś może wie gdzie można kupić adapter micro -> mini SIM?

U operatora

Operator raczej wymieni SIMkę za free.

Ja w T-M kupiłem za jakieś grosze, mieli od ręki.

--
www.automo.pl - www.autobaza.pl - www.vin-info.pl

Data: 2016-12-09 00:17:26
Autor: Kamil
Adapter
Użytkownik "Eneuel Leszek Ciszewski" napisał:

Operator raczej wymieni SIMkę za free.

Mój chce 10 zł.

Pzdr

Data: 2016-12-04 11:39:53
Autor: ddddddddddddd
Adapter
W dniu 30.11.2016 o 13:24, Kamil pisze:
Witam

Ktoś może wie gdzie można kupić adapter micro -> mini SIM?

Pozdrawiam

w galerii na parterze mieli

Łukasz

Adapter