Adapter Dual SIM

Data: 2012-02-25 18:14:31
Autor: Grzexs
Adapter Dual SIM
Jak ten adapter si臋 sprawdza w telefonach? Dzia艂a to, a ju偶 szczeg贸lnie
jak telefon ma nie zdj臋tego simlocka na Orange, a ma si臋 te偶 kart臋 SIM
do innego operatora?

U偶ywa艂em czego艣 takiego przez pewien czas. Oczywi艣cie jak masz simlocka na Orange, a chcesz u偶y膰 tego do uruchomienia tej karty, to nic z tego.

U mnie dzia艂a艂o to w ten spos贸b, 偶e po ka偶dym w艂膮czeniu zaczyna dzia艂a膰 inna karta, czyli w艂膮czasz - 1. karta, wy艂膮czasz, w艂膮czasz - 2. karta, wy艂膮czasz, w艂膮czasz - 1. karta itd., telefon SE 600i.

Jednak niekt贸rych kart nie dawa艂o si臋 zmusi膰 do dzia艂ania w tym adapterze, np. karty mBank Mobile dzia艂a艂y raz na 10 w艂膮cze艅.

Trzeba pami臋ta膰, 偶eby starannie obci膮膰 oryginaln膮 SIM-kart臋, u mnie karta obci臋ta wg za艂膮czonego szablonu nie za bardzo pasowa艂a do adaptera, styki nie trafia艂y.

Jak komu艣 potrzebna jest taka funkcjonalno艣膰 i lubi prace manualne, to mo偶e si臋 w to zabawi膰, ja po okresie eksperyment贸w zakupi艂em dwusimowca.

--
Grzexs

Data: 2012-02-28 02:33:28
Autor: Animka
Adapter Dual SIM
W dniu 2012-02-25 18:14, Grzexs pisze:
[...]

No ja w艂a艣nie nie mam ostatnio cierpliwo艣ci i te偶 kupi艂am dwusimowca.
Ale szlag mnie trafia bo on jest tylko do paluszk贸w, bez rysika. 呕adne rysiki podobno w nim nie dzia艂aj膮. Nie mog臋 napisa膰 sms-a, bo inna litera wyskakuje. Uda艂o mi sie napisac tylko jeden sms z wielkim trudem na 3 wyrazy. R臋cznego pisma jako艣 jeszcze nie "rozgryz艂am" w tym telefonie. Te偶 si臋 nie udaje. Szkoda, 偶e m贸j wspania艂y LG GT505 jest na tylko jedna kart臋. Rysik w nim jest, ale go nie musz臋 u偶ywa膰.

--
animka

Adapter Dual SIM