Adapter LPT na USB

Data: 2009-07-21 17:01:20
Autor: z
Adapter LPT na USB
Czy np. coś takiego będzie dobrze współpracować pomiędzy drukarką HP5000 a płytą główną Asus P5Q LGA P45 RAID GLAN FW
http://www.proline.pl/sklep.php?prodid=PRZEJ+LPT+NA+USB

Data: 2009-07-21 20:45:45
Autor: Animka
Adapter LPT na USB
z pisze:
Czy np. coś takiego będzie dobrze współpracować pomiędzy drukarką HP5000 a płytą główną Asus P5Q LGA P45 RAID GLAN FW
http://www.proline.pl/sklep.php?prodid=PRZEJ+LPT+NA+USB

Będzie. Też mam taką. Tylko chyba 35 zł. kosztowała ta przejściówka.
Potem w ustawieniach drukarki ustawiasz jej port USB (wirtual port USB).

Dlaczego na tej stronie nie ma nic o USB2? Jest tylko napisane o tym:
Zgodny z USB 1.1. Poszukaj takiej co będzie działała także z portem USB 2.0.

--
animka

Data: 2009-07-21 23:13:35
Autor: GLaF
Adapter LPT na USB
Dnia Tue, 21 Jul 2009 20:45:45 +0200, Animka napisał(a):

Dlaczego na tej stronie nie ma nic o USB2? Jest tylko napisane o tym:
Zgodny z USB 1.1. Poszukaj takiej co będzie działała także z portem USB 2.0.

Jak działa z 1.1, to z 2.0 też będzie (jeśli nie jest sknocony). A prędkość
i tak jest ograniczona przez lpt, więc 2.0 nic tu nie wnosi.

--
GLaF

Data: 2009-07-21 23:21:45
Autor: z
Adapter LPT na USB
GLaF pisze:
[...]

Dzięki za info.
Nie chciałbym tylko żeby to chodziło wolniej niż normalnie ustawa przewiduje tej drukarce po lpt.

PS. W sklepie mi dzisiaj zaoferowano nową HP5200 już z usb i siecią ale taka przyjemność 10000 zł :-(

Data: 2009-07-21 23:38:41
Autor: Animka
Adapter LPT na USB
z pisze:
GLaF pisze:
[...]

Ja używam mojej kochanej drukareczki Lexmark 1020 (pierwszy typ z tych drukarek) i nie narzekam, nie zamierzam zmienić.
Nawet wygląda jak nowa :-)
Problem tylko w tym, że musiałam odinstalować Windows7 RC, bo nie ma do niej sterowników!!!

--
animka

Data: 2009-07-21 23:34:43
Autor: Animka
Adapter LPT na USB
GLaF pisze:
[...]

Moja drukarka drukuje na tym virtual porcie USB (ale ja mam 2.0) szybciej niż dawniej na LPT :-)

--
animka

Data: 2009-07-22 17:38:59
Autor: Michal Lukasik
Adapter LPT na USB
Dnia 21.7.2009, Animka napisał(a):

Moja drukarka drukuje na tym virtual porcie USB (ale ja mam 2.0) szybciej niż dawniej na LPT :-)

Drukarka przy tych samych ustawieniach jakości nie może drukować szybciej
bo to po prostu niemożliwe. Co najwyżej szybciej buforuje dane, a tu bym
szukał związku przyczynowo-skutkowego w zmianie komputera na szybszy nie
zastosowaniu mostka USB<>LPT. --
 _____ __________________________
 \`   Y   (__)  __\`  |  |  |  '/        http://www.pajacyk.pl/
  T  | |  |  |  \__T  =  |  !  T    UIN 53883184    GG#1902559
  |__|_|__|__|_____|__|__|_____|  _  l  @  t  l  e  n  .  p  l

Data: 2009-07-22 22:47:19
Autor: Animka
Adapter LPT na USB
Michal Lukasik pisze:

[...]

Może buforuje szybciej, nie wiem.

--
animka

Data: 2009-07-22 19:56:03
Autor: Jwzw
Adapter LPT na USB

Użytkownik "z" <zch2872@gazeta.pl> napisał w wiadomości
Czy np. coś takiego będzie dobrze współpracować pomiędzy drukarką
HP5000 a płytą główną Asus P5Q LGA P45 RAID GLAN FW
http://www.proline.pl/sklep.php?prodid=PRZEJ+LPT+NA+USB

Skoro Twój sprzęt to zwykły blaszak, to wstaw takie coś
http://www.proline.pl/sklep.php?prodid=PCI+1LPT_PRINTER
Kasa ta sama, a na 100% wszystko działa bez problemów.
Z tymi przejściówkami na USB, często są problemy z długimi wydrukami np. inwentaryzacyjnymi, kiedy program wypuszcza na raz ok. 100 stron.

Data: 2009-07-22 22:50:48
Autor: Animka
Adapter LPT na USB
Jwzw pisze:
[...]

Dla kogoś kto wie jak i gdzie wsadzić taką kartę do komputera to rzeczywiście jest bardzo dobre rozwiazanie...no i o jeden walający się po podłodze kabel mniej.

--
animka

Adapter LPT na USB