Adapter PM ->IS 160

Data: 2011-05-08 19:08:50
Autor: Arek Bukalski
Adapter PM ->IS 160

Temat jest taki: amortyzator z mocowaniem PM (manitou mars); hamulec z mocowaniem IS ( marta sl); tarcza 160mm. Cel- adapter taki żeby nie trzeba było zmieniać tarczy na 180mm. Niby googlowałem, ale opinie na forach są sprzeczne, a jak już ktoś się znajdzie kto twierdzi że są takie adaptery, to linki przez niego podawane są stare i nieaktywne.
Więc jak to jest? Możliwe fizycznie, czy raczej czeka mnie kupno większej tarczy ?

witam
przerabiałem ten temat ze 3 lata temu w rowerze kolegi też z hamulcami marta i widelcem manitou, doszlo do tego że sam próbowałem zrobić taki adapter, wkońcu zbastowałem i dalem sobie spokój a kolega kupił poprostu tarcze 180mm, dla mnie temat był nie do przejścia być może teraz coś znajdziesz ale raczej wątpie bo tak jak ktoś już tu pisał zacisk musi być bardzo cofnięty w kierunku widelca a tak to trudno zrobić ten adapter.
pamiętam że przeczesywałem adaptery magury (oryginalne) i A2Z ale nic z tego nie wyszło
pozdrawiam Arek

Adapter PM ->IS 160