Adapter USB-C / HDMI

Data: 2020-07-24 11:33:36
Autor: Adam
Adapter USB-C / HDMI
Witajcie.

Obok było o HDMI -> DP, a ja zapytam o źródle z wyjściem USB-C i monitorze/tv z HDMI.

Jest tego mnóstwo.
Ale:

1/
Jako źródło nr 1 - laptop  - tu chyba nie powinno być problemów. Chyba, że będzie problem z 4k.
Przerabiał ktoś taki temat?

2/
Samsung Galaxy S9+ - mam do niego stację dokującą.
Ale czasem gdzieś na wyjeździe, gdzie nie mam możliwości pchać na TV przez wifi czy BT, przydała by się przejściówka. Niestety, z telefonami jest problem, aby utrafić, zwłaszcza z samsungami.

Zna ktoś coś, co pójdzie zarówno w 2/ jak i w 1/?

Czy w 1/ pójdzie praktycznie każda przejściówka?

--
Pozdrawiam.

Adam

Data: 2020-07-24 11:04:16
Autor: PiteR
Adapter USB-C / HDMI
in <news:rfe9tj$oq$1$Adamnews.chmurka.net>
user Adam pisze tak:

Jako źródło nr 1 - laptop  - tu chyba nie powinno być problemów.
Chyba, że będzie problem z 4k.
Przerabiał ktoś taki temat?

Jak widzę jak mój pc się grzeje przy 4K 60fps to
nie wybrażam sobie tego w przypadku laptopa.

No chyba że laptop do lodówki ;)

--
Piter

człowiek chciał być królem planety
więc matka natura dała mu koronę

Data: 2020-07-24 12:26:20
Autor: Adam
Adapter USB-C / HDMI
user Adam pisze tak:

[...]

Spokojnie obsługuje 3 szt. 1920x1200 + 1 szt. 4k.

Thinkpad P70 (Xeon E3-1505M + 32GB RAM) z dedykowaną NVIDIA Quadro M4000M z 4GB GDDR5. Nawet przy bardziej wymagających grach nie grzeje się mocno.

--
Pozdrawiam.

Adam

Data: 2020-07-25 04:13:06
Autor: Marcin Debowski
Adapter USB-C / HDMI
user Adam pisze tak:

[...]

To jest też przecież kwestia do czego się urządzenia używa. Ostatnio eksperymentuję z pudełkiem Chuwi Herobox, takie mini pc, wyłącznie bierne chłodzenie. VLC odtwarza płynnie standardowe filmy 4k z BD (z plików), kodowane hevc. CPU zajęte w tym czasie <20%. Widac, że GPU jest blisko granicy, ale pudełko się niespecjalnie grzeje.

--
Marcin

Data: 2020-07-25 00:39:23
Autor: Marcin Debowski
Adapter USB-C / HDMI
On 2020-07-24, Adam <a.g@poczta.onet.pl> wrote:
1/
Jako źródło nr 1 - laptop  - tu chyba nie powinno być problemów. Chyba,
[..]
2/
Samsung Galaxy S9+ - mam do niego stację dokującą.
[..]
Czy w 1/ pójdzie praktycznie każda przejściówka?

Niestety nie. Mam dwa adaptery typu hub (hdmi, RJ45 i inne wodotryski), raczej niższa półka choć nie najniższa. Jeden działa ze wszystkim co sprawdzałem (laptop Dell'a, Macbook, Surface), a drugi nie działa z Surface. Z tym, że Surface to twór Majkrosoftu, więc nie dyskredytowałbym tak od razu huba :) Z Samsungiem nie pomogę, bo żadnego nie mam.

Lepiej sprawdzić. --
Marcin

Adapter USB-C / HDMI