Adapter audio bluetooth

Data: 2013-02-23 13:32:16
Autor: adresss
Adapter audio bluetooth
On Mon, 18 Feb 2013 20:02:23 +0100, "reader" <no_reply@no_reply.com>
wrote:

Witam,

   Chciałbym kupić adapter audio bluetooth do telewizora aby odbierać
dźwięk na słuchawkach bluetooth. Spotkałem się z adapterami, które mają
wejście na mały jack, który wpina się do wyjścia słuchawkowego, takie
rozwiązanie powoduje, że wyłaczają się głośniki TV i inne osoby nie słysza
dźwięku. Czy  ktoś z Państwa wie czy taki adapter będzie działał poprawnie
gdy podłączy się go do wyjścia audio RCA (czincz) w TV? Jak wygląda sprawa z
głośnością, czy adapter normalizuje sygnał wejściowy i głośność jest
regulowana w słuchawkach niezależnie od poziomu sygnału źródłowego?

Pozdrawiam!

ja sygnal z TV mam podlaczony pod wieze (wzmacniacz) i jak chce
sluchac na sluchawkach, to wlaczam sprzet i wybieram odpowiednie
wejscie (z TV).

Szansa jest na wysterowanie, ale jakby bylo za slabo, to musialbys
pomiedzy wyjscia audio tv (cinch/euro) a adapter BT wpiac jakis maly
wzmacniacz sluchawkowy (pewnie do kupienia w sklepie
elektornicznym...lub zestaw do polutowania/polutowany).

Z innej strony kiedys widzialem sluchawki bezprzewodowe gdzie byly 2
gniazda (wejscie liniowe pod cinch i wejscie pod sluchawki).

Ostatnio wpadlem na pomysl taki, aby pod wyjscie audio z TV podlaczyc
maly FM transmiter (taki samochodowy) a sygnal odbierac za pomoca mp3
player z radiem FM.

Zalety maly tani player a nie drogie sluchawki bluetooth.

--
ThinkXtra

Adapter audio bluetooth